چگونه یک ماشین را پرش کنیم

 

شما احتمالا خوب و خوب می دانید که اینجا چه اتفاقی افتاده است. این باتری مرده است و برای برخی از رانندگان به معنای تماس خودکار با شرکت امداد جاده ای شماست.

پست چگونه ماشین را با پرش شروع کنیم اولین بار در وبلاگ تعمیر خودرو Meineke: نکات مراقبت از خودرو و تعمیر و نگهداری خودرو ظاهر شد.


منبع: https://resource-center.meineke.com/jump-start-car-battery-right-way/

اما در واقع، اگر تجهیزات مناسب و کمی دانش در اختیار داشته باشید، می‌توانید این مشکل را به تنهایی برطرف کنید – موتور خود را پرش کنید و در کمترین زمان ممکن به جاده بازگردید.

 

{ “@context”: ” “@type”: “Article”, “mainEntityOfPage”: { “@type”: “WebPage”، “@id”: ” }، “headline”: “How to Jump A Car”، “description”: “احتمالاً قبلاً برای شما اتفاق افتاده است. باتری ماشین دیگر؟ تنها کاری که باید انجام دهید این است که یاد بگیرید چگونه باطری ماشین را پرش کنید و به چه ابزاری نیاز دارید.”, “image”: ” “نویسنده” : { “@type”: “Organization”, “name”: “Meineke” }, “publisher”: { “@type”: “Organization”، “name”: “Meineke”، “Logo”: { “@type” “: “ImageObject”, “url”: ” } }, “datePublished”: “2016-03-25”, “dateModified”: “2021-08-07” }

آیا این تا به حال برای شما اتفاق افتاده است؟ شما با عجله روی صندلی راننده ماشینتان می پرید تا بچه هایتان را به مدرسه و خودتان را سر کار ببرید. کلید را می چرخانید و برای بزرگنمایی آماده می شوید – اما با چرخاندن جرقه، هیچ اتفاقی نمی افتد. شاید چند کلیک یا ولگرد موتور شما. اما غیر از این؟ هیچ چی.