نیوزویک Meineke را به عنوان یکی از بهترین برنامه های وفاداری آمریکا برای تعمیر خودرو می شناسد.

امید ما این است که بیشتر از یک فروشگاه خودرو باشیم که وسیله نقلیه شما را نگهداری می کند، اما در عوض راه حلی دوستانه و قابل اعتماد برای تعمیر و نگهداری خودرو شما باشد. ما به طور خستگی ناپذیری تلاش می کنیم تا استانداردهای Meineke را در تعمیر خودرو حفظ کنیم و توسط مشتریان به رسمیت شناخته شویم، تأییدی است که کار سخت ما نتیجه داده است. ما مفتخریم که کارشناسان مورد اعتماد شما در مراقبت از خودرو هستیم.

اخبار

همراه با خدمات برنده جوایز و تخصص کامل مراقبت از خودرو، برنامه پاداش Meineke برای ثبت نام رایگان است و این فرصت را به شما می دهد تا از مزایای مراقبت از خودرو استفاده کنید:

  • 1 دلار خرج شده = 1 امتیاز کسب شده، به علاوه پاداش در دسته های تعمیر و نگهداری معمول
  • امتیازها را برای خدمات رایگان بازخرید کنید
  • بکسل رایگان تا 5 مایل
  • امتیازهای با ارزش پاداش را دنبال کنید
  • تاریخچه خدمات خودروی خود را مشاهده کنید

ما خوشحالیم که تعمیرگاه خودرویی هستیم که با مراقبت کامل از خودروی شفاف و صادقانه به اولویت اصلی ما، شما، مشتری ما، خدمت می کنیم.

در رتبه بندی 2021 برای بهترین برنامه های وفاداری آمریکا، Meineke یکی از تنها 3 شرکت تعمیر خودرو است که در این رتبه بندی گنجانده شده است.

یک برنامه پاداش به اندازه برنامه Meineke نتیجه کار سخت هر صاحب امتیاز و کارکنان آنها در اجرای بالاترین استاندارد ما در بیش از 700 مرکز محلی Meineke است.

به همین دلیل است که مفتخریم که Meineke Rewards توسط Newsweek به عنوان یکی از بهترین برنامه های وفاداری آمریکا برای تعمیر خودرو شناخته شده است. نیوزویک همکاری با شرکت تحلیلی شرکت استاتیستا. برای بررسی بیش از 4000 مشتری در 10 دسته در ایالات متحده.

بازدید کنید برای یادگیری بیشتر یا meineke.com/locations برای پیدا کردن یک مغازه با مالکیت و اداره مستقل. به زودی شما را در Meineke نزدیک شما خواهیم دید.


منبع: https://resource-center.meineke.com/newsweek-recognizes-meineke-as-one-of-americas-best-loyalty-programs-for-automotive-repair/

ما دو ایده آل را در ماینکه نزدیک نگه می داریم:

  1. انجام درست مراقبت از خودرو
  2. پاداش دادن به شما برای خدماتی که نیاز دارید.