برنامه بازیافت لوازم خانگی مانیتوبا – تعمیر لوازم خانگی با کیفیت مایک


در Mike’s، ما طیف گسترده ای از لوازم خانگی – خشک کن، اجاق گاز، یخچال، فریزر و موارد دیگر را تعمیر می کنیم. با این حال، مواقعی وجود دارد که لوازم خانگی قابل تعمیر نیستند. شما نمی توانید این وسایل را فقط روی حاشیه بیندازید تا سطل زباله شوند، بلکه باید آنها را به درستی دور بیندازید.

در این مقاله، ما قصد داریم برنامه بازیافت لوازم خانگی مانیتوبا را بررسی کنیم – برنامه ای که در صورت بازیافت یخچال یا فریزر واجد شرایط به شما تخفیف می دهد:

بازیافت یخچال یا فریزر با برنامه بازیافت لوازم خانگی مانیتوبا

هنگامی که یک یخچال یا فریزر با اندازه کامل واجد شرایط را از طریق برنامه بازیافت لوازم خانگی بازیافت می‌کنید، 30 دلار تخفیف برای هر یخچال یا فریزر (حداکثر سه در هر خانواده) دریافت خواهید کرد. یخچال یا فریزر باید حداقل 20 سال و حداقل 10 فوت مکعب باشد.

لوازم قدیمی شما به صورت رایگان توسط شما تحویل داده می شود بازیابی و بازیافت PureSphera. وقتی یخچال یا فریزر قدیمی شما را تحویل می گیرند، می توانند وسایل دیگری را که ممکن است بخواهید بازیافت کنید، از جمله:

  • یخچال کوچک شما (یخچال بار)
  • فریزر کم حجم شما
  • یک دستگاه رطوبت گیر در حال کار
  • یک کولر گازی پنجره ای

برای سایر لوازم قدیمی که بازیافت می کنید تخفیفی دریافت نمی کنید، اما وانت رایگان یک امتیاز بزرگ است. اگر چندین فریزر یا یخچال کوچک یا چند دستگاه رطوبت گیر و تهویه مطبوع برای برداشت دارید، حتماً قبل از تحویل به آنها اطلاع دهید تا فضای کافی داشته باشند.

لوازم خانگی باید مسکونی باشند – مشاغل واجد شرایط این برنامه نیستند.

با استفاده از این برنامه، در هزینه خود صرفه جویی می کنید و اطمینان حاصل می کنید که وسایل بزرگ شما به طور مسئولانه بازیافت می شوند. این برنامه از طریق اداره می شود کارایی منیتوبا. مشارکت در محیط زیست کاری است که باید انجام شود—یخچال ها و فریزرهای بازیافتی نادرست ردپای کربن عظیمی از خود به جا می گذارند.

بازیافت لوازم دیگر

برنامه بازیافت لوازم خانگی بسیاری از لوازم بزرگی که ممکن است روزانه استفاده کنید را پوشش نمی دهد. اگر اجاق گاز، ماشین لباسشویی، خشک کن یا وسیله قدیمی دیگری دارید که می خواهید دور بیندازید، باید ترتیبی دهید که آن را در انبار 4R.

شما می توانید لوازم قدیمی را در شرایط خوب اهدا کنید. شهر وینیپگ توصیه می کند که این وسایل را به آنها اهدا کنید بازگرداندن، شاخه ای از Habitat for Humanity. درآمد حاصل از فروش ReStore به Habitat for Humanity اختصاص می یابد.

وسایل الکترونیکی قدیمی – کامپیوترها و مانند آن – گاهی اوقات به عنوان لوازم خانگی در نظر گرفته می شوند. این اقلام همچنین می توانند در انبار 4R بازیافت شوند، اگرچه در بخش دیگری از انبار طبقه بندی می شوند.

کارکنان انبارهای 4R فوق‌العاده کمک‌کننده هستند—آن‌ها دقیقاً به شما می‌گویند که برای دور انداختن لوازم قدیمی و لوازم الکترونیکی خود کجا بروید.

لوازم قدیمی خود را تعمیر کنید – با مایک تماس بگیرید

بازیافت، کاهش، استفاده مجدد و تعمیر. آیا یک یخچال قدیمی در حال کار دارید که نیاز به تعمیر دارد؟ ممکن است بتوانید سال‌ها استفاده از آن را با هزینه کمتری نسبت به خرید یک یخچال جدید از بین ببرید. دنیایی را تصور کنید که در آن همه لوازم قدیمی خود را تعمیر می‌کنند—ما به میزان قابل توجهی تعداد لوازمی را که نیاز به تولید دارند کاهش می‌دهیم. این به کاهش ضایعات کمک می کند – و منجر به دنیای سبزتر برای همه می شود.

برای خدمات تعمیر لوازم خانگی در وینیپگ، نامی که باید به خاطر بسپارید مایک است.


منبع: https://mqapplianceservices.ca/manitobas-appliance-recycling-program/