گوشی سامسونگ سری s

سری ساخت موبایل سامسونگ تأثیر بسیاری در کیفیت ساخت و قیمت آنها دارد. این قفل چهره شما را با ماسک تشخیص نمیدهد، اما اگر چشمانتان بسته باشد، یا یک عکس با کیفیت از شما را نشان دوربین دهند، قفل چهره باز نخواهد شد. ارسال سفارشات که پس از ساعت 22:00 ثبت شوند، یک روز با تاخیر ارسال خواهند شد. همهچیز از همینجا آغاز شد. گوشی های موبایل شیائومی باتری های فوق العاده با کیفیتی دارند و برخی از آن ها قابلیت شارژ سریع را نیز دارند.

این رابط کاربری، دسترسی آسان و زیبایی را به فضای گوشی خواهد بخشید. اما در سال 2017، ورق برای این شرکت به گونه ای دیگر چرخید و توانست جایگاه پنجمین برند تولیدکننده گوشی موبایل را کسب کند. شاید به توان گلکسی ای 32 را قدیمیترین گوشی موجود در این لیست نامید. سخت افزار مناسب و قیمت پایین از دلایل خرید این گوشی می باشد. پس از سری note و S که پرفروش ترین و محبوب ترین سری های گوشی های سامسونگ هستند، سری های جدید A و J نیز با قیمت های مناسب و قابلیت های بالای خود، توانسته اند فروش بالایی در بازار داشته باشند. گوشیهای هوشمند سری گلکسی A و گلکسی J که از آنها به عنوان دستگاههای میان رده و اقتصادی یاد میشود، سبد خرید بسیاری از ما را شامل میشود.

اما از طرف دیگر، این گوشیها با قیمت بسیار بالایی راهی بازار شدند، زوم ۱۰۰ برابری عملا بیفایده بود، گوشیهای S20 و S21 پلاس از دوربین تلهفوتوی قدرتمندی بهره نمیبردند و در رابط کاربری One UI هم شاهد راهیابی برخی ویژگیهای بیمصرف بودیم. اکنون می توانید Galaxy S21 Ultra را انتخاب کنید. گوشی سامسونگ S21 Ultra 5Gدوربین 108 مگاپیکسلی و سلفی 40 مگاپیکسلی را در این گوشی مشاهده خواهید کرد. زمان روشن بودن صفحه نمایش هم بسیار خوب بوده و ما زمان 16 ساعت را در استفاده مداوم از وب ثبت کردیم و این زمان برای مشاهده فیلم، به 14 ساعت میرسد.

گوشی شیائومی نوت 8 پرو

با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر، خرید گوشی با قیمت مناسب بسیار مورد پسند کاربران قرار خواهد گرفت. در بازار امروز که گوشی های مختلف و با امکانات متفاوت روز به روز در حال تولید هستند و هر کدام با قیمت های بسیار بالا و فضایی به فروش می رسند. در حال حاضر می ۱۱ اولترا و گلکسی اس ۲۱ اولترا هیچ کدام از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمیکنند. به شکلی که هم گوشی گلکسی A12 و هم هوآوی Y8p سه مدل مختلف دارند با حافظههای ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی و شما میتوانید هر کدام که خواستید را انتخاب کنید. رام دسته بندی چینی، تنها برای کشور چین بوده که زبان فارسی برای آن تعریف نشده است. این برند متعلق به کشور چین است و دفتر مرکزی آن در شهر پکن می باشد. نسخه چینی این شرکت، از گوگل پلی پشتیبانی نمی کند و دردسرهایی را برای شما به همراه خواهد داشت.

بررسی لوازم جانبی گوشی اولین تولید این شرکت، همزمان با رونمایی آیفون 4s شرکت اپل بود. اولین گوشی موبایل شیائومی که این شرکت تولید کرد به نام می 1 بود. گلکسی S6 Edge مانند Galaxy S6 که در آوریل 2015 عرضه شد دارای صفحه نمایش 5.1 اینچی Quad HD، پردازنده هشت هستهای، 3 گیگابایت رم، دوربین عقب 16 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی بود. استفاده از پردازنده های قوی و وضوح نمایش تصاویر از موارد قابل توجه در زمان خرید گوشی شیائومی است. توجه داشته باشید، دسته بندی چینی برای بازار ایران گارانتی معتبری را به همراه ندارد.

این گوشی تصاویر فوق العاده ای را ثبت می کند. در صورت نیاز می توانید قیمت گوشی سامسونگ را به صورت به روز در فروشگاه اینترنتی بالاکا که به صورت تخصصی درزمینهٔ فروش گوشی و تبلت به ویژه از برند سامسونگ مشغول به فعالیت می باشد ملاحظه نمایید. نرخ ریفرش 120 هرتزی یعنی نمایشگر دو برابر سریعتر از حالت عادی محتوای نمایشگر را ریفرش می کند و به همین خاطر است که وقتی فعال می شود، باعث روان شدن و طبیعی تر شدن نمایشگر می شود. می 11 اولترا برای بخش سخت افزاری خود از جدیدترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون 888 بهره میبرد. در سال ۲۰۲۱ شیائومی گوشی می میکس فولد را روانهی بازار کرد، گوشی تاشویی که نمایشگرهایی ۸.۰۱ و ۶.۵۲ اینچی از نوع امولد دارد و از تراشهی اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده میکند. اما این سوالات تنها سوالاتی نیستند که نیاز به پاسخ دارند.

در زمان خرید به نکته این موضوع توجه کنید. ما تجربه قلم را مفید دانستیم، و برای کسانی که می خواهند لوازم جانبی را داشته باشند، این گزینه عالی است. گوشی های شیائومی به کاربران کمک می کنند تا با پرداخت هزینه ای کمتر، بتوانند داشتن امکانات یک گوشی در حد گوشی های جدید آیفون و سامسونگ را تجربه کنند. این گوشی تصاویر فوق العاده ای را ثبت می کند. همچنین تصاویر گرفته شده در دوربین اصلی، با رنگهای زنده، کنتراست چشمگیر و جزئیات زیاد، خوب به نظر میرسند. قفل تشخیص چهره گلکسی A52 نیز شرایطی مانند حسگر اثر انگشت آن را دارد، عملکرد و دقتش بسیار خوب است اما حدود یک ثانیه طول میکشد تا قفل باز شود و همواره یک مکث کوتاه در عملکرد آن دیده میشود. امکاناتی که در گوشی های دیگر وجود دارد، در گوشی های شیاوئومی نیز دیده می شود. خرید گوشی موبایل شیائومی در ایران راحت و آسان است زیرا فروشگاههای بسیاری هستند که در کنار فروش حضوری، فروش اینترنتی گوشی موبایل شیائومی را نیز انجام میدهند.

اندازه صفحه نمایش برای اکثر قریب به اتفاق تلفنهای هوشمند آنها بیش از 6 اینچ است که به مشتریان اجازه میدهد تا به راحتی هر چیزی را در تلفن هوشمند خود مشاهده کنند.تجربه کاربری سامسونگ (UI) و رابط کاربری بسیار اختصاصی مبتنی بر اندروید (MIUI) خود را با هدف کمک به تجربه کاربری بر روی اندروید اصلاح کرده است. علاوه بر این دوربین های فوق حرفه ای این گوشی ها به کاربران کمک می کند تا از عکاسی و فیلمبرداری با گوشی خود لذت ببرند. سیستم چند فروشگاهی مبیت علاوه بر ایجاد محیطی مناسب برای خرید کالا، به فروشندگان نیز این امکان را می دهد تا در هر نقطه از ایران کالای خود را در این فروشگاه اینترنتی به فروش برسانند.

سری s مانند همهی گوشیهای پرچمدار دیگر دارای لنزهای بسیار باکیفیت بوده و طبیعتاً مدلهایی که همیشه بر ارائه بهترین تجربه عکاسی متمرکز هستند از این فروشگاه آنلاین فونر خانواده هستند. گوشی های هوشمند شیائومی، در سه دسته میان رده، بالارده و پرچمدار در بازار محصولات دیجیتال حضور دارند. این روزها در بازار محصولات دیجیتال ایران، صحبت از گوشی شیائومی بسیار ترویج پیدا کرده است. این روزها برند شیائومی در ایران محبوبیت بالایی پیدا کرده است. البته این حالت برای فیلمبرداری با دوربین اصلی پشتی فعال خواهد بود و در دو سنسور اولترا واید و تله فوتو نرخ فریم به 30 کاهش پیدا خواهد کرد. در این گوشی لبه های قاب پشتی و جلویی به صورت خمیده است. صادقانه بگویم، اینکه بخواهید لوازم جانبی موبایل مورد نیاز خود را از فروشگاه کوک موبایل به صورت اینترنتی بخرید و یا حضوری و با هماهنگی قبلی به فروشگاه ما مراجعه کنید، به خود شما بستگی دارد.

گوشی سامسونگ سری اس

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار