پرده کرکره چوبی خريد پرده کرکره چوبی انواع پرده کرکره چوبی مدل 2021 ترنج

پرده کرکره چوبی خريد پرده کرکره چوبی انواع پرده کرکره چوبی مدل 2021 ترنج

نحوه شستشوی پرده به عواملی مانند جنس، ظرافت، صخامت و غیره بستگی دارد که گروه طراحی سبک مدرن آموزش شستشوی انواع مدل پرده را در این مقاله فراهم کرده است. هر آنچه که برای زیباسازی محیط خود نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. فیکانو مثل یک ویترین پر زرق و برق است که با انواع و اقسام برندها و همچنین محصولاتی که هر فرد در محیط زندگی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند، چیده شده است. سلام ، پرده کرکره چوبی که شما از فروشگاه ما تهیه میکنید کیفیت مرغوبی دارد و هیچ نوع آسیبی در برابر رطوبت و vistapardeh نم نمی بیند. کرکره ای چوبی گردویی و زرشکی می توانند گزینه هایی ایده آل باشند.

پرده کرکره ای یا همان کرکره سوئدی در دو مدل فلزی و چوبی در سایز های مختلف عرضه می‌شوند. شما میتوانید بهترین انتخاب را برای دکوراسیون منزل یا محل کار خود داشته باشید. مدل جدید پرده زبرا در دنیا یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین مدل پرده ها، این روزها پرده زبرا می باشد. نکته مهم در این مدل از کرکره ها این است که برای کرکره چوبی متراژ زیر 2 متر مربع ، همان 2 متر محاسبه می شود. همچنین می توانید برای مشاوره و یا سفارش پرده زبرا و سایر پرده های مدرن با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

مزایای پرده کرکره چوبی

اگر از سبک های مختلفی در تزئین منزل یا محیط کارتان استفاد کرده اید با نصب این نوع پرده دکوراسیون را کامل کنید. از نوع چوبی یا فلزی میتواند حتی برای خانه های هوشمند بسیار مناسب باشد. چوبی که اغلب افراد از آن غافل هستند، آکوستیک بودن این نوع از پرده ها می باشد. چوب های فرآوری شده در این پرده ها باعث میشود تا با ورود و خروج صدا از داخل و خارج منزل تا حد بسیار زیادی ممانعت شود. به همین دلیل انتخاب این پرده ها گزینه ای بسیار عالی برای خانه های قرار گرفته شده در شهرهای بزرگ و خیابان های شلوغ می باشد.

این نوع پرده کرکره با تمام سادگی که دارند هرگز قدیمی و از مد افتاده نمی‌شوند و به راحتی با هر فضایی ست می‌شوند. لذت وعده های غذایی روزانه، مهمانی ها و دورهمی ها، جمع های خانوادگی در یک محیط با زیبایی منحصر به فرد و نوری ملایم، فضایی همراه با آرامش را میتوانید با پرده کرکره چوبی تجربه کنید. پرده کرکره‌ چوبی از جنس چوب طبیعی، همچون بامبو و راش تولید می‌شود که مکانیزم و عملکرد این نوع پرده دقیقاً مشابه پرده کرکره‌ای کلاسیکِ فلزی است. می توانید زنجیر را در جهات مختلف بکشید و با چرخاندن تیغه ها میزان نور را تنظیم کنید. شما عزیزان می توانید با بهترین قیمت، پرده کرکره چوبی خود را با بالاترین کیفیت از مستر خونه خریداری کنید.

  • بهتر است پرده های چوبی را به طور مرتب گردگیری کنید تا مجبور نباشید به طور مداوم بشویید.
  • این رنگ بندی شباهت بیشتری با چوب طبیعی داشته و به همین دلیل در خانه هایی که سبک کلاسیک دارند سازگاری خوبی ایجاد می کنند.
  • همچنین به جهت زیبایی بیشتر می­توانید از نوار پهن قیطان که به صورت عمودی در پرده استفاده می‌­شوند بهره‌­مند شوید.

برای خرید انواع پرده های پذیرایی، پرده اتاق خواب و پرده زبرا به سایت سبک مدرن مراجعه کنید. اما به این معنا نیست که در سایر اماکن، نظیر فروشگاه ها و ادارات نمی توان از آن استفاده کرد. با توجه به شرایط محیط و دکوراسیون داخلی ساختمان، می توان از این مدل پرده کرکره استفاده کرد. کرکره چوبی پذیرایی و کرکره چوبی آشپزخانه از پرکاربرد ترین نمونه ها به حساب می آیند.

قیمت پرده کرکره چوبی چگونه محاسبه می شود؟

بهتر است پرده های چوبی را به طور مرتب گردگیری کنید تا مجبور نباشید به طور مداوم بشویید. برای این کار، یک پارچه نرم، دستکش میکروفایبر یا چوب گردگیری بگیرید. اگر واقعاً گرد و خاک حیوانات خانگی یا گرد و غبارها روی تیغه های چوبی، انباشته شده است، از یک جاروبرقی با برس وسایل داخلی استفاده کنید.

جدیدترین مدل پرده زبرا در دنیا

پرده کرکره ای یا venetian blind نوعی پرده برای پوشش پنجره ها است که از جنس فلز ، چوب یا وینیل ساخته شده است. ساختار این پرده ها به صورت اسلت های افقی در اندازه های مشخص است که توسط یک طناب بالا و پایین می‌شوند. کرکره فلزی یا چوبی ویژگی های بسیاری نظیر کنترل و تنظیم نور ورودی/خروجی ، قابلیت شستشو سریع و قیمت مناسب را دارد. شستشوی پرده کرکره چوبی پنجره یکی از مهم ترین دغدغه ها برای اغلب خانم ها می باشد و به دلیل عدم شناخت بافت چوب به کار رفته در این کرکره…

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار