پرده های هوشمند هوشمندسازی ساختمان نیروگستران شیراز-خانه هوشمند آکو

سلام آقای یزدی فرد ممنون از این که برای خرید پرده هوشمند مارو انتخاب کردید. Graywind بهترین انتخاب پرده هوشمند در بازار برای شما به ارمغان می آورد. کنترل کردن پرده های هوشمند با استفاده از نرم افزاری که روی گوشی همراه شما نصب خواهد شد از هر جای دنیا قابل کنترل است. صرفه جویی در وقت و همچنین هزینه انرژی ، تأثیر زیادی بر سبک زندگی شما خواهد داشت.

  • اگر چه، برخی از ویژگی های اضافی مانند کنترل های زمان بندی شده و ویژگی های خودکار وجود دارد که هنوز بسیار نوآورانه هستند و یک تجربه واقعا هوشمند را ارائه می دهند.
  • پرده علاوه بر تفکیک فضا یا حفظ حریم شخصی، نقش مهمی در کامل کردن دکوراسیون خانه نیز دارد.
  • شرکت مهندسین هوشمند سازی کارن دارای مجوز رسمی از وزارت صنعت، معدن و تجارت میباشد.
  • با این قابلیت دیگر از شر دیرینگ دیرینگ های ساعت های زنگدار و آلارم گوشی خلاص می شوید و لطیف طور با نور آفتاب روزتان را شروع می کنید.
  • نگران قطع برق نباشید، زیرا هنوز هم می توان از طریق کنترل دستی کار کرد، حتی زمانی که برق دریافت نمی کند.
  • اما، لازم نیست در مورد آن نگران باشید زیرا ما قبلاً قسمت سخت را برای شما انجام داده ایم.
پرده های هوشمند هوشمندسازی ساختمان نیروگستران شیراز-خانه هوشمند آکو

به خاطر داشته باشید که اگر دستگاهی را خریداری می کنید که پرده های موجود خود را “هوشمند” می کند، باید مکانیزم بازکردن پرده های کنونی خود را در نظر بگیرید. اکثر دستگاه ها فقط با یک نوع پرده کار می کنند، چه پرده های ونیزی، پرده هایی با زنجیری برای پایین آوردن و بالا بردن، یا پرده هایی که به صورت افقی باز می شوند. به منظور خرید دستگاهی که برای خانه شما مناسب است، با دقت خرید کنید.

می توان این وسیله را به گونه ای طراحی و تنظیم کرد که با طلوع آفتاب کنار زده بشه و با غروب خورشید به حالت بسته دربیاد تا شرایط مطلوب برای استراحت رفاه فراهم بشه . این ابزار برای به حرکت در آوردن تجهیزات متحرک در سیستم هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد و اگر توان الکتریکی آن بین 45 تا 75 باشد کافیست. پرده های هوشمند قابلیت آن را دارند تا در هماهنگی با دیگر لوازم هوشمند خانه عمل کنند. پرده های هوشمند بر اساس سناریو و برنامه ای که به آنها داده اید در ساعاتی از روز باز و بسته خواهند شد.

یک دوره گارانتی 3 ساله برای پرده های هوشمندAmerican Homesupplier ارائه شده است. پرده ها به لطف بافت بافته شده و طرح کریستالی تزئینی، طراحی بسیار با کیفیت و ظاهری جذاب را ارائه می دهند. سیستم پرده های هوشمند Arcwares دومین انتخاب ما برای بهترین سیستم پرده هوشمند است زیرا یکی از ساده ترین روش های نصب را ارائه می دهد.

در اکثر موارد پرده‌های بزرگ و سنگین به دشواری با دست باز و بسته می‌شوند و در این حالت هوشمند ساختن پرده‌ها و باز و بسته کردن آنها با استفاده از موتور برقی، راحت‌تر خواهد بود. تنظیم برنامه‌ی پرده‌ها به طوری که به محض خروج از خانه، پرده‌ها به طور خودکار بسته شده و به محض ورود، پرده‌ها باز شوند. نکات مهم در مورد پرده برقی برای همه کسانی که میخواهند این محصول را برای منزل یا محل کار خود تهیه کنند لازم است که مطرح شود تا سوالات … در این مقاله قصد داریم نکات مهم درباره ی پرده برقی را با شما در میان بگذاریم. پرده کرکره و مزایای استفاده از آن شرایط مناسبی را برای شما فراهم می کند که پرده کرکره به دلیل حرکت خود در راستای عمود، راحتی و آسای… آیا شما عادت دارید صبح ها پرده خود را کنار بزنید که نور وارد اتاق بشود؟ اما حوصله از خواب بیدار شدن را ندارید خب مشکلی ندارد به راحتی با پرده هوشمند مشکل را برطرف کنید.

در ادامه انواع روش های نصب و تجهیزات مورد نیاز برای هوشمند سازی پرده را پرده برقی هوشمند بیان می کنیم. شما با استفاده از پرده برقی، ارزش خانه خود را بیشتر می‌کنید و این تجهیزات یا هر تجهیزات دیگری، می‌تواند باعث افزایش قیمت خانه هوشمند شما بشود. دیگر لازم نیست نگران تنظیم پرده‌های پنجره‌های دور از دسترس خود باشید یا با کشیدن پرده‌های سنگین نصب شده بر روی پنجره‌های بزرگ، خود را تحت فشار قرار دهید. آیا می‌دانید مدیریت مناسب پرده هوشمند می‌تواند هزینه‌های مربوط به مصرف برق و گرمایش شما را کاهش دهد؟ پوشش پرده یک لایه‌ی عایق اضافی برای جلوگیری از گرم شدن محیط خانه‌ی شماست. با استفاده از پرده‌ی هوشمند، لازم نیست نگران باز یا بسته کردن پرده‌ها در یک برنامه‌ی ثابت باشید.

به این ترتیب به راحتی می‌توان انواع پرده‌های موجود در خانه را برقی و هوشمند ساخت. موتورهای پرده هوشمند انتها و ابتدای ریل پرده را تشخیص می‌دهند و پرده به راحتی در طول این مسیر حرکت می‌کند. بعلاوه امکان افزایش یا کاهش سرعت موتور پرده هوشمند نیز وجود دارد.

پرده های هلندی( سایه روشن)

نوع دیگری از هوشمند سازی پرده‌ها، استفاده از رله یا کلید هوشمند کنترل موتور برقی پرده است. با استفاده از این رله یا کلید هوشمند، حتی در صورت عدم استفاده از موتور هوشمند نیز، امکان تعریف سناریو یا کنترل پرده از راه دور وجود دارد. کیلد کنترل پرده لایف اسمارت بخشی از متعلقات پرده هوشمند می باشد که دارای سه پل می باشد که به وسیله کابل به موتور پرده لایف اسمارت متصل می شود. این کلید توسط امواج وای فای به برنامه لایف اسمارت نصب شده بر روی گوشی شما متصل شده و هر لحظه بخواهید از هر جای دنیا با متصل شدن به اینترنت پرده منزل را باز یا بسته نماید.

در این صورت است که امنیت را برای خانه ی خود ایجاد کرده اید و جلوی سارقین را گرفته اید. پرده هوشمند متصل به سیستم وای فای می باشد اگر تلفن همراه شما هم به وای فای متصل باشد می توانید پرده هوشمند خود را باز و بسته کنید. تراک‌ های پرده هوشمند LAKAGA برای عملکرد فوق‌ العاده بی‌صدا دسته بندی می‌شوند، زیرا در محدوده نویز 10 دسی‌ بل کار می‌کنند که برای دستگاه‌ های موتوری بسیار بی‌ صدا است.

افزایش قیمت خانه هوشمند:

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار