ویدیو پروسسور VP210 New Version

در نتیجه وضوح تصویر بخصوص زیر خطوط مانیتور، بیشتر است و اطلاعاتی را اپراتور از دست نمیدهد. به بازار عرضه میگردد که استفاده از این نمایشگرها تاثیر بسزایی در فروش بیشتر ، معرفی محصولات و خدمات را از حیص پویایی این نوع نمایشگر دارد .پایه و اساس هر نمایشگرهای الکترونیکی شامل چندین قسمت می باشد که بطور جداگانه هر قسمت را توضیح خواهیم داد. در ادامه با انواع مختلف ویدئو وال و ویژگیهای هرکدام از آنها آشنا خواهیم شد. با استفاده از این تمهیدات و ویژگی های سامسونگ، شاهد تصاویری با کیفیت، منسجم و با رنگی فوق العاده خواهیم بود. بسیاری از مردم فکر می کنند که می توانند برای مدت طولانی در فضای باز دوام بیاورند و یا با شرایط آب و هوایی سازگار می شوند.

در هر شغل با هر تحصیلاتی هستید تابلو تبلیغاتی خودتان را،خودتان بسازید و حدودا 50% در هزینه ها صرفه جویی کنید و یا با گرفتن سفارش از مشتری کسب درآمد کنید.نرم افزار اندرویدی آموزش کامل ساخت تابلو روان… چگونه مشتری پیدا کنم! شرکت پارسا تابلو با 14 سابقه در حوزه تابلو و تلویزیون های شهری توانسته به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کند. ویدیو پروسسور VP210 new version یکی از محصولات شرکت لیستن است که بسیار قیمت قابل رقابتی نسبت به رقبای خود با توجه به قابلیت هایش داراست. بنابراین ، گسترش حوزه استفاده است. دقت داشته باشید که گارانتی های متفرقه فقط دردسر شما را زیاد تر خواهند کرد بنابراین سعی کنید از گارانتی معتبر استفاده نمایید.

در حال حاضر مجموعه پارسا تابلو افتخار همکاری با حداقل 3000 شرکت اعم از شرکت های خصوصی و دولتی در سراسر کشور را دارد که از شاخص ترین آنها می توان به نیروی هوایی سپاه، وزارت نیرو، نیروی زمینی ارتش، بانک ملت، بیمارستان شریعت، شرکت آبسال، شرکت اخگر، گروه بهمن، صنایع غذایی بهروز، شرکت ویتانا، شرکت فرآورده های لبنی وارنا، فرآورده های طبیعی کامجد، قالی سلیمان، رستوران اجاق باشی، هتل پارمیدا، تالار پذیرایی خاطره، پاساژ گراند هتل، فروشگاه سونی، مجتمع تجاری پلاتین و صدها برند معتبر دیگر اشاره کرد. با توجه به مقایسه فوق می توان نتیجه گرفت که چهار مورد اول از معایب ماژول های استاتیک و مورد آخر تنها حسن اینگونه ماژول ها نسبت به ماژول های رفرش است .

لامپ های SMD عملیات پخش نور را به صورت یکنواخت انجام می دهند که نسبت به سایر تابلو های تبلبغاتی یکنواختی و جذابیت بیشتری به کار می دهد. بسیاری از مشکلات نصب تلویزیون شهری یا سایر تابلوهای تبلیغاتی ممکن است در هنگام نصب بروز نکند و مدتها بعد از نصب نمایان شود. همچنین پس از دریافت سفارش با آپلود تصاویر کالا و ثبت نظر، سایر مشتریان را در انتخاب و خرید آنلاین یاری نمایید. انواع تابلو روان ال ای را می توانید با اطمینان از کیفیت و قیمت فروش به آسانی و با خیالی آسوده از سایت این مرکز فروش بصورت آنلاین خریدار ی نمایید. فاصله مناسب پایه تا دیوار دسترسی آسانی را به پشت مانیتور فراهم نموده تا اتصالات به سهولت انجام قطعات تابلو روان شود. متروکس P690 با شناسه P69-MDDE128F یک رم 128 مگاباتی دارد و قادر است 2 خروجی تصویر برای 2 مانیتور در اختیار کاربر قرار دهد. در اصل، تعدادی تلویزیون یا مانیتور در کنار هم قرار میگیرند و یک ویدئو وال را تشکیل می دهند. در نمایشگرهای ویدئو وال ۴٫۹ میلیمتر، ۳٫۵ میلیمتر و ۱٫۸ میلیمتر می باشد.

اکنون که آشنایی با قطعات تابلو روان به صورت کامل انجام شد و قطعات و اجزای مختلف تابلوهای ال ای دی متحرک شناسایی شدند نیاز است تا به خرابی های متداولی که ممکن است در این تابلوها به وجود آیند اشاره گردد. یکی از انواع تبلیغات که اکنون بیشترین توجه را به خود جلب کرده است، تبلیغ کردن با روش های مدرن و جدید است. ماژول LED موجود در بازار در انواع ماژول LED تک رنگ، ماژول سه رنگ، ماژول هفت رنگ و ماژول LED فول کالر عرضه می شوند. انواع ماژول ها بصورت تک رنگ و سه رنگ (سبز، قرمز با رنگ ترکیبی زرد و یا آبی-قرمز با رنگ ترکیبی بنفش) یا فول کالر با قابلیت پخش تمام رنگ عرضه میشوند. قابلیت برنامه ریزی به شیوه دلخواه و ایجاد تصاویر گرافیکی، نمایش ویدیویی و متن های جذاب با رنگ های مورد پسند شما را دارد.

پس از طراحی انیمشن نمایشی متحرک توسط نرم افزار تابلو روان، فایل ایجاد شده را بر روی یک فلش کپی می کنند و با اتصال فلش به درگاه usb موجود بر روی برد کنترل فایل موجود در حافظه ذخیره شده و به اجرا در می آید و یک قطعه به نام هاب وظیفه برقراری ارتباط بین فایل کنترلر و ماژولهای ال ای دی را دارد که پس از کپی نمودن فایل در حافظه برد کنترل، می توان فلش را از usb جدا نمود. نرم افزار تابلو روان بر روی کامپیوتر نصب می شود و کاربر براحتی می تواند متن دلخواه خود را با فونت و رنگ مدنظر به نمایش درآورد. مجددا، ویدئو والها طوری طراحی شدهاند که نسبت به پروژکتورها با تعاملی بودن سازگارتر هستند. نیت ویدئو وال ها معمولا در بازهی ۴۵۰ تا ۲۰۰۰ است، که انتخاب عدد مناسب بر اساس محل قرارگیری ویدئووال در فضاهای داخلی (Indoor) یا فضاهای مسقف خارجی با تابش نور خورشید (Semi Outdoor) انجام میگیرد. تابلو روان نوعی دستگاه نمایش استفاده شده در ماشینها، ساعتها، ایستگاههای راهآهن و خیلی از دستگاههای دیگر که نیازمند دستگاه نمایش سادهای با وضوح محدود هستند است.

ویدئو والها با کمک تکنولوژیهای روز دنیا قادرند حدوداً 30 درصد انرژی کمتری نسبت به دیگر نمایشگرها مصرف کنند. ویدئو وال LG دارای پنل IPS بوده و رزولوشن تصویری برابر با 1,920x 1,080 پیکسل با کیفیت FHD دارد و دارای 2 اسپیکر 7 واتی است. دارای عمر مفید است بنابراین می توانید از آن به عنوان تابلو سر در مغازه برای مدت طولانی استفاده نمایید. منبع تغذیه در تابلوهای روان وظیفه تبدیل ولتاژ برق شهر ۲۲۰ ولت به ولتاژ مورد نیاز ماژولها البته بهتر است جهت افزایش و دوام عمر تابلو روان از ولتاژ ۴٫۵ ولت استفاده شود. منبع تغذیه(پاور تغذیه) هم برق مورد نیاز تابلو LED را تامین میکند.

یک شرکت می تواند تبلیغات تجاری را انتخاب کند ، چه در فضای باز و چه در فضای داخلی. تبلیغات تلویزیون شهری بی نیاز از ارتباط دائم با کامپیوتر هستند و می توانند با عرضی باریک و اشغال فضای بسیار کم در سطح شهر عرضه شوند. از آنجا که می توان آن را در اندازه های مختلف طراحی کرد ، سطح استفاده از آن بسیار زیاد است. تلویزیون بی کیفیت هر روز دچار خرابی و در نهایت خاموش می شود همان تلویزیون هایی که امروزه در سطح شهر زیاد می بینید و تعجب می کنید که چرا هیچوقت روشن نمی باشند و به کابوس خریداران خود تبدیل شده اند.

می توانند متن ها را بصورت متحرک نمایش دهند یعنی جملات روی نمایشگر حرکت کنند و با قابلیت افزودن جلوه های گرافیکی سه بعدی و انواع خاص دیگر برای متن ها ، تصاویر و انمیمیشن و حتی فیلم برای جذابیت بیشتر و جلب توجه استفاده می شود. از دیرباز تبلیغات برای داشتن ثبات اقتصادی مورد توجه بوده است و همواره با صرف هزینه مناسب، شرکت های تجاری بالاترین سود را بدست اورده اند. ویدئو وال نیز یکی از همان ابزارهای تکنولوژی پرطرفدار است که اتفاقا تنوع وسیعی هم دارد؛ لذا انتخاب محصول با کیفیت با در نظر گرفتن ابعاد اقتصادی سخت تر می شود. اما برای ویدئو وال ها چنین مشکلی وجود ندارد و این یک مزیت مهم است، با توجه به اینکه نور طبیعی به طور کلی در طراحی دکوراسیون مدرن به عنوان یک ویژگی محسوب میشود.

برای طرح های متفاوت این تابلو های چلنیومی برنامه ریزی می شود و برای اجرا نمودن و به نمایش در آوردن این طرح ها از کنترل ( ریموت ) استفاده می شود. برد کنترلر تابلو روان وظیفه برنامه ریزی انیمیشن نمایشی در ساخت تابلو تبلیغاتی به روش ال ای دی را بر عهده دارد. با استفاده از کنترلر ویدئو وال نیز میتوان به هر یک دسترسی داشت، بنابراین می توان آنها را به صورت جداگانه دستکاری کرد و به صورت مجزا مدیریت کرد تا برای ارائه آماده باشد. همه ما فیلمهای اکشن را دیدهایم که یک هکر، کنترل ویدئو وال مرکز فرماندهی را به دست میگیرد و صفحه را پر از تهدیدات شوم یا تصاویر دلقکها میکند. در قدم اول باید نوع برد کنترل مورد استفاده در ساخت تابلو روان را بدانید. یکی دیگر از قطعات تابلو روان ماژول می باشد. تابلو روان در نرم افزار HD 2016 را داریم.گاهی اوقات ممکن است بنا به هر دلیلی بخواهیم متن تابلو روان خود را بر عکس به نمایش بگذاریم.یک روش از طریق نرم افزار swish max و دیگر نرم افزار های مشابه است که در آموزش های بعدی توضیحاتی در مورد آنها خواهیم داد.اما در این مطلب قصد انجام این کار توسط نرم افزار HD 2016 را داریم.بعد از تایپ کردن متن در نرم فزار HD 2016 که در آموزش های قبل توضیحاتی در مورد آن دادیم ، صفحه زیر برای ما باز خواهد شد.که با انتخاب گذینه Additional setting و بعد از آن Reversal متن مورد نظر بر عکس می شود.

بنابراین ، یکی از مهمترین مواردی که باید پس از انتخاب مناسب ترین تابلو پوستر تبلیغاتی برای نیازهای شما انجام شود ، این است که اطمینان حاصل کنید پوستر روی تابلو روان به بهترین شکل ممکن خود را نشان می دهد. البته چنانچه از ماژول های نوع جریان ثابت برای تابلوهای تکرنگ استفاده شود طبیعتاً کیفیت بسیار بالایی خواهند داشت. البته این نکته قابل توجه است که قیمت ماژول تابلو روان Indoor و Semioutdoor کمتر از نوع ماژول Outdoor می باشد. تابلو روان با قیمت نازل و یا تابلو روان ارزان ممکن است برای بعضی افراد، معیار تعیین کننده در خرید تابلو روان باشد. میزان جریان عبوری کانال ها با توجه به تعداد ال ای دی های موجود در هر کلمه محاسبه می شود. در هر شغل با هر تحصیلاتی هستید تابلو تبلیغاتی خودتان را،خودتان بسازید و حدودا 50% در هزینه ها صرفه جویی کنید و یا با گرفتن سفارش از مشتری کسب درآمد کنید. استفاده از نمایشگرها ترفندی بسیار عالی در میان ارائهدهندگان خدمات پیشگام است که به نگهداشتن مشتری با صبر و حوصله کمک بزرگی میکند. در این آموزش هیچ توضیح اضافی و حاشیه داده نشده تا حوصله خواننده سر نرود و سریع به اصل مطلب پرداخته و ساده و گویا و تصویری است.

لازم به ذکر است کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه تمام محصولات اداری به شما می باشند. لازم به ذکر است اندازه و ابعاد تابلو روان نیز از پارامترهای مهم در مشخص کردن قیمت می باشد. فروشندگان تابلو روان برای مشتریان خود با توجه به اندازه خواسته شده آنها و همچنین متن و تصویری که می خواهند در تابلو روان قرار گیرد قیمت های گوناگونی را مشخص می کنند و از مشخصه های قیمت تابلو روان می باشد. اندازه آن با توجه به مناطق خاص خود قابل اندازه گیری است. نوع دوم برای تابلو های درونی می باشد که فاقد لبه بوده و به اندازه ماژول ها می باشد (مثلا ممکن است جهت قرار گیری در ویترین مغازه در نظر گرفته شده باشد.). در انتخاب برد کنترلر باید به مسائلی از قبیل رنگ ماژول ال ای دی (تک رنگ یا تمام رنگ بودن ماژول ال ای دی) که برای ساخت تابلو روان مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین سایز تابلو روان توجه کرد. هر کنترلر حاوی یک پورت ورودی usb است که از طریق آن می تواند به فلش متصل گردد. در همین حال، در سازمانهای مراقبت بهداشتی از وال های نمایش LCD بزرگ با قابلیت دریافت ورودی لمسی برای برقراری ارتباط و توضیح مشارکتهای عمده اهدا کنندگان استفاده میشوند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار