هوشمند سازی خانه خانه هوشمند‌ خانه هوشمند چیست؟-قیمت هوشمند سازی- خانه هوشمند سکد

متراژ خانه از جمله عواملی است که تأثیر مستقیمی روی قیمت خانه های هوشمند می‌گذارد، چرا که با بالا رفتن متراژ، نیاز به تجهیزات بیشتری برای هوشمند سازی است. زمانی که می‌خواهید خانه خود رو هوشمند کنید، نیازی نیست که در همان ابتدا همه امکانات هوشمند را با هم پیاده‌سازی کنید. در نتیجه می‌توانید با بودجه کمی شروع کرده و به مرور زمان خانه هوشمندتان را گسترش دهید. هوشمندسازی برای شما امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید با تلفن همراه از هر کجای دنیا خانه را ببینید و بخش‌های مختلف آن را کنترل کنید.

  • محصولات این مجموعه همگی تحت کنترل کیفی های استاندارد و دقیق بوده و دارای ضمانت اصالت می باشد.
  • شما حتی می توانید از لوازمی مانند جاروبرقی هوشمند، یخچال هوشمند و ماشین لباسشویی هوشمند استفاده کنید.
  • بدیهی است که چنین فرایندی پیچیده و کاملاً مهندسی بوده و جزئیات متعدد و زیادی را داشته باشد.
  • البته این سیستم‌ها قدری متفاوت‌تر از سیستم‌های معمولی روشنایی بوده و بیشتر از چند لامپ عادی می‌باشد.
  • هنگامی که ویژگی های امنیتی و نظارتی را در شبکه خانه هوشمند خود وارد می کنید، امنیت خانه شما می تواند به شدت افزایش یابد.
هوشمند سازی خانه خانه هوشمند‌ خانه هوشمند چیست؟-قیمت هوشمند سازی- خانه هوشمند سکد

زمانی که از حریم خصوصی در خانه هوشمند حرف می زنیم، منظورمان اطلاعاتی است که شما درباره ی عادت ها و اتفاقات روزمره ی خانه، همسایه ها، دوستان و یا حیوان خانگی تان به شرکت های فناوری، چه بزرگ و چه کوچک می دهید. ساکنان خانه زمانی که بیرون از خانه هستند، می توانند با دوربین های امنیتی هوشمند خانه را نظارت کنند. خانه هوشمند دوست داشتنی، طبق برنامه ی زمانی که به او می دهید با پخش زنگ هشدار و آلارم کمک می کند که از راه دور هم بتوانید از عزیزانتان مراقبت نمایید. اگر وقت نمی کنید که گجت ها و ابزار خانه تان را هر لحظه کنترل کنید؛ می توانید زمانبندی سناریوها و برنامه های روزانه را در اپلیکیشن خانه هوشمند خود انجام دهید تا کارها به صورت خودکار پیش بروند. اگر خانه را ترک و فراموش کرده اید که شوفاژها را خاموش کنید؛ با چند کلیک می توانید سیستم گرمایشی و سرمایشی، اجاق گاز و لامپ های اضافی را خاموش و از قبض های نجومی آب، برق و گاز فرار کنید. به طوریکه می توان گفت بشر از زمانی که پا به این دنیا گذاشته، به فکر یک زندگی راحت بوده.

پروژه مهندس مصیبی

هوشمند سازی خانه به دلیل امکان هماهنگی با آخرین تکنولوژی های روز و قابلیت های آن در انواع منازل مسکونی ، امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. استفاده از تکنولوژی ‌های جدید در محیط خانه علاوه بر زیبایی، فاکتور راحتی و سرعت را نیز در انجام امور فراهم می‌کند. تجهیزات هوشمند سازی منزل این امکان را به ساکنین خانه می دهند تا در سریع ترین زمان ممکن تنظیمات دمای خانه ، روشنایی، سیستم های صوتی و تصویری و غیره را از راه دور با گوشی موبایل و یا با جذاب ترین رابط های کاربری مانند تاچ پنل ها اعمال کنند. در نصب پکیج هوشمند سازی خانه و منزل از اجزای متنوع با قیمت های مختلف استقاده می شود که تأثیر به سزایی در هزینه نهایی دارند.

رله یک کانال بدون سیم دارای دیمر و RLC+LED

با استفاده از قفل های هوشمند و درب بازکن های اتوماتیک می توان درب را باز یا بسته کرد. علاوه بر این با قفل های هوشمند امکان باز و بسته کردن درب از راه دور وجود دارد. به عبارت دیگر می توان گفت هنگامی که شما در خانه حضور ندارید می توانید از راه دور درب را برای افرادی که پشت در مانده اند باز کنید. مزایای خانه هوشمند شامل موارد دیگری نیز می شود، اما آن را در لیست بالا قرار نمی دهیم، چون یک مزیت کاملا پنهان می باشد. به جای تمام مزایای فناوری خانه های هوشمند امروزی، هشتمین مزیت این است که فناوری خانه هوشمند در سال های آینده چگونه توسعه خواهد یافت.

هر یک از ساکنان این خانه دارای میکروچیپی سنجاق‌شده به سینه است که در سراسر خانه توسط حسگرها کنترل می‌شود. به کمک این میکروچیپ‌ها، دما و روشنایی اتاق با ورود افراد به هر اتاق و مطابق با ترجیح آن‌ها تنظیم می‌شود. موسیقی ساکنان را در سراسر خانه «دنبال»‌ می‌کند و نمایشگرهای بزرگ تنها با لمس یک دکمه، تابلوهای نقاشی و تصاویر مورد علاقه‌ی فرد را نمایش می‌دهند.

این سیستم حدود هفت سال است که وارد ایران شده و در حال به‏ روز شدن و رشد ‏کردن است و از آنجا که قیمت انرژی رو به افزایش است افراد به مرور ترجیح می‏ دهند از آن در خانه‏ هایشان استفاده کنند. یکی از مزیت‏های مهم این سیستم مصرف بهینه است، چراکه فرد بر تک ‏تک قطعات مصرف‏ کننده کنترل خانه هوشمند دارد. البته این به آن معنا نیست که از این قطعات کمتر استفاده می ‏شود، بلکه مصرف بهینه می‏شود، به طوری‏که مثلا در حوزه گرمایش، همان دمای مد نظر فراهم می ‏شود، ولی درنهایت حرارت با پرت کمتری تامین می‏شود. در تک‏ تک مواردی که هوشمند‏سازی روی آنها انجام می ‏شود مصرف بهینه وجود دارد؛ مثلا اتوماسیون صوتی‏- تصویری به این صورت است که در این سیستم پخش‏کننده ‏ها کامل حذف می‏شود و لازم نیست هر فرد در اتاقش یک سیستم پخش موزیک یا فیلم داشته باشد. در این سیستم سورس‏های آئودیو و ویدئو در ساختمان کار گذاشته می‏شود و ساختمان به چند زون تقسیم می‏شود.

پروژه های خانه هوشمند Control4

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار