قیمت مینی چیلر 10 تن مدل TTS-MCH10a مهریزان- خرید مینی چیلر-بتا تهویه

قیمت مینی چیلر 10 تن مدل TTS-MCH10a مهریزان- خرید مینی چیلر-بتا تهویه

در این مقاله در ابتدا به معرفی این دستگاه و سپس نحوه کار آن پرداختیم. پس از آن قطعات به کار رفته در این دستگاه را معرفی کردیم و در نهایت حالت گرمایش در این دستگاه و همچنین مقایسه مختصری با چیلر مرکزی نیز ذکر شد . گروه صنعتی تهویه کارمانیا دنا بیش از 15 سال است که تولید کننده انواع مینی چیلر، چیلر تراکمی و انواع سیستم های سرمایشی است؛ درصورتی که نیاز به چیلر تراکمی 5 تا 12 تن تبرید دارید با ما شرکت مهندسی بتا تهویه تماس بگیرید. قیمت خرید مینی چیلر هوا خنک با توجه به نوع و ظرفیت آنها مشخص می گردد.

  • پمپ باکس را می توان در داخل واحد (ساختمان) نصب کرد و این امر در زمان فصل سرما از یخ زدگی مبدل جلو گیری می کند.
  • در سیستم‌های مینی چیلر، مبردی که در ساختمان در حال گردش می‌باشد، آب است که بی خطر بوده و هر گونه نشت آن در ساختمان، فاقد هرگونه خطرات جانی و محیط زیستی می‌باشد.
  • به دلیل تعدد دستگاهها در یک آپارتمان چند واحدی، در مجموع همه مینی چیلرها نیاز به فضای بیشتری نسبت به چیلر مرکزی دارند.
  • نوع قدیمی تر و متداولتر این کندانسورها از نوع مس-آلومینیومی بوده که از لوله های مسی به همراه پره های آلومینیومی روی آن تولید می شوند.
  • با توجه به فشار کاری هر مبرد نوع کمپرسور، روغن، ابعاد کندانسور و اواپراتور آن متفاوت می‌باشد.
  • دستگاه مینی چیلر، کم صداتر از چیلر بوده و غالبا ظرفیت آن کمتر از 20 تن تبرید است.

شما می توانید جهت خرید اقساطی مینی چیلر به صفحه خرید اقساطی مراجعه نمایید. اندازه و کارایی – کویل های میکروکانال در مقایسه با کویل فین و تیوب ۴۰٪ کوچکتر، ۴۰٪ کارآمدتر هستند و از مبرد کمتری نسبت به کویل فین و تیوب استفاده می کنند. طراحی کویل میکروکانالی بر اساس فناوری صنعت خودرو و مشابه رادیاتور ماشین ساخته شده است. این کویل از کانال های آلومینیومی با جریان موازی ساخته شده است که به صورت مکانیکی با پره های آلومینیومی جوش داده می شوند، در نتیجه انتقال حرارت بهتری دارد و یک کویل کوچکتر، سبک تر و مقاوم در برابر خوردگی (به دلیل استفاده از آلومینیوم) ایجاد می‌شود. لطفا با مهندسان ما تماس بگیرید تا جزئیات مینی چیلر ، قیمت و نصب آن خدمت شما توضیح داده شود.

چرا مینی چیلر را انتخاب کنیم؟

مینی چیلرهایتهویه نوین می تواند به صورت مستقل از هم برای هر طبقه یا واحد ساختمانی یا واحد صنعتی نصب شده و در مدار قرار گیرد. این دستگاه می تواند در سه مدل بالازن، روبرو زن، مورب، باتوجه به نیاز پروژه و قابلیت نصب در پشت بام یا تراس یا محیط صنعتی ، طراحی و ساخته می شود. کندانسور استفاده شده در مینی چیلر ها از نوع کندانسور هوایی یا هوا خنک است، چرا که این سیستم ها عمدتا در ساختمان های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند و سهولت در نصب، سرویس و نگهداری از آن ها، بسیار حائز اهمیت است. کندانسور مینی چیلر ها دارای کویل هوا خنک و فن محوری هستند که وظیفه ی دفع گرمای بخار خروجی از کمپرسور را به هوای محیط بر عهده دارد. به همین دلیل محل قرارگیری مینی چیلر باید در فضای بیرون از ساختمان باشد.

مراحل عملکرد دستگاه مینی چیلر – چیلر برای منزل مسکونی

براي افزايش بازدهي و قدرت گرمايشي ميني چيلر در زمستان، برخي از سازندگان با قرار دادن يک مشعل (شعله) آب را گرم مي‌کنند تا آب گرم بيش‌تري در فن کويل جريان يابد . به دليل ابعاد کوچک، ميني چيلر فضاي کم‌تري اشغال مي‌کند و انعطاف پذيري آن به گونه‌اي است که مي‌توان در کاربردهاي گوناگون استفاده نمود . اگر نمایندگی دستگاه را، راه اندازی کرده باشد، میزان مصرف انرژی تا حدود ۵۰ درصد کاهش پیدا خواهد کرد.

این دستگاه به علت سایز و ابعاد کوچکی که دارند می‌توان در هر جای ساختمان مورد استفاده قرارداد. دستگاه های مینی چیلر منعطف بوده و در فضای بیرون از ساختمان نيز نصب می‌شوند. همانطور که ذکر شد چیلرها انواع مختلفی دارند و بسته به نوع آن‌ها برای مکان‌ها و تاسیسات مختلفی از جمله ساختمان‌های عظیم، برج‌ها، تاسیسات کوچک یا متوسط، کارخانه‌ها و کارگاه‌ها و موارد دیگر مناسب می‌باشند.

از مزایای مینی چیلر، طول عمر زیاد، دوام بالا و مستقل بودن آن است. قابلیت لوله کشی در فواصل طولانی از دیگر مزیتهای این سیستم ها می باشد. براي افزايش بازدهي و قدرت گرمايشي ميني چيلر در زمستان، برخي از سازندگان با قرار دادن يک مشعل (شعله) آب را گرم مي‌کنند تا آب گرم بيش‌تري در فن کويل جريان يابد.

پمپ باکس را می توان در داخل واحد (ساختمان) نصب کرد و این امر در زمان فصل سرما از یخ زدگی مبدل جلو گیری می کند. از طرفی اواپراتور صفحه‌ای به دلیل راندمان بالا تأثیر بسزایی در افزایش ضریب عملکرد مینی چیلر دارد. مجموعه تخصصی دماتجهیز علاوه بر جواز کسب معتبر از اتحادیه صنف شوفاژ و تهویه مطبوع، دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و فعالیت سایت فروشگاهی خود را از سال 1383 در دفتر مرکزی تهران آغاز نموده است. مجموعه دماتجهیز جهت سهولت شما مشتریان عزیز، امکان فروش اقساطی را فراهم نموده است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار