قیمت اسپیکر و سیستم صوتی سونی Sony امروز ۱۴ اسفند ترب | bandiran1

با وجود پورت USB می توانید به راحتی از انواع محتوای ذخیره شده بر روی فلش مموری و هارد اکسترنال لذت ببرید و آنها را با این سیستم پخش کنید . ورودی اختصاصی MHC-M80 میکروفون و گیتار ، اجازه می دهد که شما یک استریو در خانه ی خود داشته باشید . می توانید با اتصال گیتار خود به آن هنرنمایی خود را در مهمانی ها و محفل های دوستانه و خانوادگی به نمایش بگذارید . اجرای یک کنسرت خصوصی و کوچک در منزل خود با یک میکروفون و اتصال گیتار به این سیستم، امکان پذیر است.

سونی برای این که صدای میانی و وکال با کیفیت خوبی به گوش برسد بلندگوهایی را در جلو و پشت این اسپیکر قرار داده است. فرقی نمی‌کند که از چه دستگاه یا رابط اتصالی برای پخش موسیقی دلخواه خود بر روی اسپیکر SRS-XP500، استفاده می‌کنید. این بلندگو زیبا و پرقدرت از به روزترین اتصالات بی سیم یعنی بلوتوث نسخه 5 و اتصالات با سیم AUX و پورت USB پشتیبانی خواهد کرد. در نتیجه بدون کوچک‌ترین نگرانی از بابت کاهش قدرت خروجی صدا، درهم ریختگی صوتی و…

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل Sony SRS-RA3000

البته شدت صوتی بالای این سیستم صوتی قابل حمل سونی به حدی می‌باشد که لرزش را در محدوده‌ی پخش صدا ایجاد خواهد کرد. پخش صدا در این محصول به صورت 360 درجه این امکان را فراهم می‌کند که در هر نقطه‌ای از محیط صدایی واضح و کامل را بشنوید. فناوری LIVE SOUND از طریق قابلیت DSP امکان پخش صدای واقعی را از سیستم صوتی V83Dخواهد داد در حدی که احساس می‌کنید در کنسرت حضور دارید و اصوات زنده شما را احاطه کرده‌اند. فناوری‌های دیگری نیز برای پخش صدای هیجان‌انگیز و غنی به کار رفته‌اند تا صوت را بی‌عیب و کامل به گوشتان برسانند.

مکان های مناسب برای استفاده از اسپیکر سونی

قیمت اسپیکر و سیستم صوتی سونی Sony امروز ۱۴ اسفند ترب | bandiran1

گوش دادن به موسیقی با سیستم صوتی سونی V83 قطعاً تجربه ی فوق العاده ی برای هر کاربر فروش اسپیکر و باند میکرولب و مکسیدر می باشد . در این بررسی قصد داریم یکی از بهترین سیستم صوتی های موجود در بازار را بررسی کنیم . سیستم صوتی سونی v83 با پیشرفت های بسیاری نسبت به مدلهای قبل به بازار عرضه شده است . با قدرت بی نظیر سیستم صونی سوتی v83 از نظر صدا، در دورهمی هایتان مشکل موزیک نخواهید داشت . طراحان سونی علاوه بر طراحی بسیار زیبای این محصول، کوشیده اند جابجایی آن را نیز آسان کنند.

  • دیسک نوری این سیستم صوتی سونی قادر است دیسک‌ های CD و DVD را پخش کند .
  • ناگفته نماند که این پنل در برابر پاشش آب مقاوم است ولی به طور کلی این اسپیکر ضد آب نیست و گواهی خاصی ندارد.
  • این اسپیکرها کمک می‌کند تا موسیقی را با لذت بیشتری گوش دهید و از حضور در مهمانی رضایت داشته باشید.
  • در سایت ما دچار تردید هستید به آسانی می‌توانید قیمت همین محصول را از سایت فروشگاه‌های آنلاین دیگر استعلام کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.

شما امکان اتصال میکروفون و گیتار به اسپیکر سونی مدل mhc-v83d را خواهید داشت و می‌توانید خودتان در مهمانی‌ها شروع به خواندن و نواختن ساز کنید. سونی برای این مدل درگاه HDMI در نظر گرفته‌اند تا به‌راحتی بتوانید آن را به تلویزیون خود متصل کرده و فضای خانه را به سینما تبدیل کنید. جالب است بدانید که این محصول از یک DVD Player داخلی برخوردار است و می‌توانید به صورت مستقیم از خود آن برای پخش محتوا به روی تلویزیون استفاده کنید. این اسپیکر از طریق بلوتوث به گوشی و پلیرهای شما متصل می‌شود و از NFC نیز برای اتصال می‌توانید کمک بگیرد. اسپیکر mhc-v83dسونی می‌تواند تا حداکثر به 50 اسپیکر دیگر که سازگاری کامل با آن دارند متصل شود و همچنین سه گوشی به‌صورت همزمان می‌توانند به این مدل متصل باشند و به ترتیب موزیک‌های خود را پلی کنند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار