طراحی و مشخصات کلیدی ردمی کی ۵۰ اولترا فاش شد ترنجی

به این معنی که شارژ ۰ تا ۱۰۰ باتری تنها در مدت ۱۷ دقیقه به طول می‌انجامد. از جمله دیگر مشخصات Redmi K50 Gaming شیائومی می‌توان به پشتیبانی از شبکه 5G، بلوتوث ۵.۲ و Wi-Fi 6 اشاره کرد. با اینکه Redmi K50 Gaming از جک صدای ۳.۵ میلی‌متری پشتیبانی نمی‌کند، اما به چهار بلندگوی استریو مجهز شده است. را با سیستم خنک کننده دوگانه VC بسیار بزرگ ارائه داده اند و این نشانه خوبی است. البته حافظه لایتنینگ سریع UFS 3.1 و آخرین رم LPDDR5 نیز روی آن نصب شده است. با صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با وضوح Full HD (2400 x 1080 پیکسل) شما را شگفت زده خواهد کرد.

پنل جلویی شیائومی ردمی کی 50 گیمینگ یه نمایشگر 6.67 اینچی OLED با رزولوشن 1080 و رفرش ریت 120 هرتزی رو تو خودش جا داده. صفحه نمایش این گوشی از HDR10+ پشتیبانی میکنه و کیفیتش قطعا رضایتتون رو جلب میکنه. اما روشناییش خیلی زیاد نیست و پرچمدارهای شیائومی مثل شیائومی 12 پرو، نمایشگرهایی با روشنایی بهتر دارن. ردمی کی 50 اولترا انرژی مورد نیاز خود از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی می‌گیرد که پیش از این در کی 50 پرو نیز استفاده شده بود. این باتری به لطف تراشه داخلی Surge P1، امکان شارژ سریع 120 وات را دارد. طبق آمارهای رسمی، باتری کی 50 اولترا برای یک روز کاری کاملاً کافی است و این هدف به واسطه پردازنده جدید و نمایشگر کم مصرف آن محقق شده است.

گندم فروشگاه اینترنتی نیست و تنها قیمت محصولات از فروشندگان اینترنتی را مقایسه می کند. استفاده‌ی شما ازاین صفحه محصول به منزله‌ی قبول قوانین این بخش است. یک گوشی هوشمند بازی نه تنها به عملکرد قدرتمند نیاز دارد، بلکه به صفحه نمایش بزرگ و دکمه های تریگر اضافی نیز نیاز دارد. آیا شما هم در انتظار ردمی k50 پرو پلاس هستید؟ نظرات خود در مورد این گوشی قدرتمند و گیمینگ را با ما و دوستانتان در 19کالا به اشتراک بگذارید. Redmi K50 Pro که قوی ترین گوشی معرفی شده است،با نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED 1440p با ریفرش ریت 120 هرتزی عرضه می شود. پوکو F4 GT سه ماه بعد از Redmi K50 Gaming دقیقا با همون ظاهر و تقریبا همون مشخصات فنی برای بازار جهانی معرفی شد.

طراحی و مشخصات کلیدی ردمی کی ۵۰ اولترا فاش شد ترنجی دو مدل از شارژ 67 وات پشتیبانی خواهند کرد در حالی که بالاترین نمونه شارژ 120 واتی را فراهم می‌کند. نمونه با چیپست Dimensity 7000 از باتری با توان 5000 میلی آمپری بهره می‌برد و البته که انتظار داریم باقی مدل‌ها نیز ظرفیت باتری مشابه داشته باشند. در آخر شیائومی قصد دارد گواهی IP68 و محافظ صفحه Corning Gorilla Glass 7 را روی برخی مدل‌ها ارائه دهد. همچنین در این کنفرانس از گوشی Redmi K40S با چیپست Snapdragon 870 5G رونمایی شد.ردمی کی 40 اس با با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به بازار عرضه خواهد شد.

بازیابی فایل مایکروسافت آفیس ذخیره نشده

ترکیبی که شیائومی برای دوربین ردمی K50 در نظر گرفته، ترکیب رایجی در خانواده ردمی K نیست. این گوشی به دوربین سه‌گانه 48، 8 و 2 مگاپیکسلی مجهز شده که قبلا در گوشی ردمی K40S موجود در فروشگاه موبوتل تکرار شده بود. این سه سنسور در ماژولی مستطیلی در قاب پشتی تعبیه شده‌اند و شکل و شمایل جدیدی دارند. عکس‌هایش با پیکسل‌های 0.8 میکرومتری ثبت می‌شود و به مدد لرزشگیر OIS، احتمال وجود نویز در عکس‌ها را کاهش داده است.

قاب گوشی Xiaomi Redmi K50

همانطور که گفتیم براساس گزارشات این گوشی به احتمال زیاد در بازارهای جهانی با نام پوکو F4 GT عرضه خواهد شد. بخصوص از آنجایی که نسخه قبلی یعنی Redmi K40 بعنوان پوکو F3 GT عرضه شده بود. گوشی گیمینک Redmi K50 با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 به همراه فناوری کانال بخار دوگانه برای خنک‌سازی این تراشه قدرتمند بهره می‌برد. با توجه به بنچمارک‌های تحسین‌برانگیزی که از این تراشه در گلکسی S22 الترا دیدیم، انتظار می‌رود در بحث گیمینگ شاهد بهبود قابل توجه عملکرد آن نسبت به مدل سال قبل باشیم. البته یکی از مشکلات بزرگ این تراشه بالا رفتن حرارت آن با افزایش باری است که رویش گذاشته می‌شود.

  • شما می‌توانید با مطالعه روزانه این بلاگ ضمن انجام معاملاتی بهتر و دقیق‌تر، از آخرین تحولات در سایت دیوار نیز مطلع شوید.
  • همچنین در این کنفرانس از گوشی Redmi K40S با چیپست Snapdragon 870 5G رونمایی شد.ردمی کی 40 اس با با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به بازار عرضه خواهد شد.
  • همچنین به لطف فضای رنگی 10 بیتی و پشتیبانی از HDR10+، برای محتوای چندرسانه ای به خوبی مجهز شده است.
  • شیائومی به طراحی و تولید گوشی‌های با دوربین قوی و قیمت مناسب شناخته می‌شود.

ادعا می شود که دوربین اصلی موجود در قاب پشتی این دستگاه دارای وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود‌. قلب تپنده ردمی کی ۵۰ اولترا بهترین و جدیدترین تراشه کوالکام خواهد بود. وب‌سایت GizmoChina ادعا می‌کند که یک باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی، درون K50 Ultra قرار می‌گیرد. بنابراین انتظار داریم که به رم های LPDDR5 و حافظه ذخیره سازی UFS3.1 مجهز شود. ما در این ویدئو بازگشایی جعبه، بررسی استایل و ظاهر، ویژگی ها، تست دوربین، تست بازی، امتیاز بنچمارک آنتوتو و بررسی کامل گوشی جدید ردمی K50 اکستریم ادیشن را مشاهده خواهیم کرد.

Xiaomi Redmi K50 Gaming

نرخ تازه سازی 120 هرتز قطعا برای بازی مناسب است و نرخ نمونه برداری هنگام تایپ 480 هرتزی نیز قیمت گوشی k50 چشمگیر است. اگرچه صدای استریو در حال حاضر تقریباً در همه تلفن های هوشمند گنجانده شده است، اما در بخش بازی از اهمیت بیشتری برخوردار است. این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.

یکی از مشخصات مهم این گوشی، بهره‌مندی از سیستم عامل MIUI 13 است که مبتنی بر اندروید ۱۲ بوده و در بخش سخت‌افزاری پردازنده‌ای قوی دارد. برای کی 50 پرو نیز اسنپدراگون ۸۷۰ در نظر گرفته شده و دو مدل K50 و K50 گیمینگ نیز به ترتیب مجهز به تراشه‌ی دایمنسیتی ۷۰۰۰ و دایمنسیتی ۹۰۰۰ خواهند شد. هر چهار مدل از رابط کاربری MIUI 13 استفاده می‌کنند، البته گفته نشده که رابط کاربری مدنظر مبتنی بر اندروید ۱۱ خواهد بود یا اندروید ۱۲.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار