طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه کفش

انتخاب دکوراسیون مغازه شیک و مناسب یکی از مهم ترین مواردی است که باید همه کسانی که به این شغل مشغول هستند به آن توجه نمایند و برای داشتن بهترین و مناسب ترین دکوراسیون همه موارد و اصول طراحی داخلی مغازه مدرن را رعایت نمایند. متراژ: اگر قرار باشد از دیوارها و متراژ بهترین استفاده را کنیم باید برای هر فرورفتگی یا محیطی از محل طراحی بهترین فکر را داشته باشیم که در کل فضای پروژه بعد از اتمام کوچک به نظر نرسد و از همه فضاها استفاده درست شود. پرو مغازه باید به اندازه ای باشد که مشتری بتواند لباس خود را تعویض کند یا راهروی مغازه باید به گونه ای طراحی شده باشد که مشتری ها بتوانند به راحتی عبور کنند. به کار بردن صندلی و مبلمان هایی که مشتریان بدون آنکه خسته شوند بتوانند زمان زیادی را در کافه بگذرانند. ما در ایرانادکور تیمی خاص برای دکور فروشگاهی در اختیار داریم و تجارب ارزشمندی در این راستا به وابسته اجرای پروژه های موفق فروشگاهی و علم به روز کارشناسانمان کسب کرده ایم، ما می توانیم طراحی دکور مغازه شما را با کمترین قیمت و کمترین زمان ممکن ارائه دهیم. ویترین مغازه ی شما می تواند در کوتاه ترین زمان با ذهن بیننده ارتباط برقرار کند و به نوعی فرد را به بازدید از فروشگاه شما دعوت نماید؛ پس این موضوع تا حد زیادی اهمیت دارد و نمی توان از کنار آن به سادگی گذشت.

برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر، اطلاع از توضیحات تکمیلی و مشاوره در مورد طراحی دکوراسیون داخلی مغازه های کوچک با پایا دکور تماس بگیرید. بهتر است برای طراحی داخلی مغازه کوچک از رنگ های روشن نظیر سفید و کرم و قهوه ای روشن و … این است که برای کسب نتایج بهتر این کار را برون سپاری نمایید و به دکوراتور ها و طراحان حرفه ای بسپارید. این تفاوت بدین معناست که هر یک علاوه بر برخورداری از زیبایی های خاص خود، برای دو جامعه ی متفاوت کودکان و بانوان به اندازه ی کافی جذاب هستند. این بدین معناست افراد می توانند از بیرون از فروشگاه شما و فقط با لمس شیشیه بیرونی نیازهای اطلاعاتی اولیه خود را مرتفع سازند. در یک مغازه کوچک بایستی بتوانید نظم و خلوتی فضا را حفظ کنید در غیر این صورت منظره جالبی در مغازه کوچکتان نخواهید داشت. بهتر است حالا که مغازه شما کوچک است ان را از سادگی در بیاورید و با افزودن بافت و الگو به دیوار مغازه تان را چشم نواز تر کنید. نور طبیعی و پنجره ها می توانند به سادگی یک فضای کوچک را بزرگتر نشان دهند.

در واقع می توان اینگونه گفت که دکور و ظاهر ویترین مغازه دقیقاً همان قلابِ جذب مخاطب است. البته این موضوع با توجه به نوع کسب و کار فرق می کند اما برای مثال در یک بوتیک لباس فروشی بسیار مهم است که لباس هایی که می توان آن ها را پرو کرد به صورت منظم بر روی رگال ها و یا در قفسه ها قرار داده شود. که باید به آن توجه کنیم، مهم ترین مسئله ای که در دکور زدن مغازه باید در نظر گرفت موقعیت مکانی و تیپ و نوع مشتریان مغازه یا فروشگاه از لحاظ سطح درآمد است. طراحی نورپردازی مغازه یکی دیگر از مهم ترین اصول فنگ شویی مغازه است که باید به آن توجه ای ویژه داشته باشید.

نمای رومی ساختمان که به نمای کلاسیک هم شناخته می شود به دلیل داشتن المان های زیبایی متعدد همچون معماری پیچیده و مصالح ساختمانی گران قیمت (سنگ مرمر، گرانیت و ترواورتن) افراد زیادی را به خود جذب می کند. قیمت طراحی دکوراسیون داخلی مغازه کم نیست و شما برای داشتن طراحی زیبا و لوکس برای مغازه تان باید هزینه بپردازید اما می توانید اصول طراحی دکوراسیون داخلی مغازه را یاد بگیرید و خودتان دکوراسیون داخلی مغازه تان را تغییر دهید. دکوراسیون داخلی مغازه دارای نکاتی بسیار مهم می باشد و شما با رعایت کردن این قوانین می توانید بهترین دکوراسیون را برای مغازه خود داشته باشید چون دکوراسیون داخلی مغازه یکی از مهم ترین عوامل برای جذب مشتری می باشد.

در اصول دکوراسیون داخلی ، یک دیوار با رنگی پررنگ این تصور را بوجود می آورد که فضا در حال دور شدن می باشد. علاوه بر این شما باید راحتی فروشندگان را نیز مد نظر داشته باشید. برای طراحی دکوراسیون مغازه خود از هر سبکی که استفاده می کنید بهتر است از تضاد رنگی روشن و تیره نیز استفاده کنید و علاوه بر این توجه به این نکته ضروری است که از هر رنگی که در فضای مغازه استفاده می کنید رنگ مورد نظرتان دارای فاصله رنگی و یا طیف رنگی باشد. جایگزین کردن آیتم های بزرگی مانند مبلمان با تزیینات کوچکی مانند گلدان یا بالش های کوچک هم توصیه ماست.

شاید همیشه همرنگ جماعت بودن ما را به هدفمان نرساند، سعی کنید کمی متفاوت تر باشید، یکی از راههای برجستهسازی نمای تجاری شکستن مرزهای تعریف شده برای نمای مغازه است، اگر طراحی مغازه را طوری طراحی کنیم که از قاب ساختمان بیرون بزند و موجب توجه بیشتر می شود؛ در مورد طراحی نمای مغازه بهتر است طراحی به گونه ای باشد که بیشتر نگاه ها را مجذوب خود کند به عنوان مثال ،از خطوط مورب در نما استفاده شود و یا ادامه دادن خطوط در فروشگاه راه حل مناسبی است. اما یکی از روش های بسیار عالی برای جذب مشتری و فروش بالا و مهمتر از آن اینکه مشتری مغازه یا فروشگاه ما را در خاطر خود بسپارد نمای مغازه یا فروشگاه است.

به عنوان مثال، استفاده از موسیقی های راک برای فروشگاه هایی که دارای مخاطبان نوجوان و جوان هستند ممکن است انتخاب خوبی باشد. بنابراین سرمایه گزاری برای اجرای دکوراسیون داخلی فروشگاه در جهت سود آوری بیشتر است. گردن پایه از جنس سیلیکون است، بنابراین به اندازه کافی انعطاف پذیر است، اما همچنین برای نگه داشتن خشک کن ضربه سنگین نیز به اندازه کافی قوی است. یکی دیگر از عواملی که باعث میشود یک محصول در گروه سبک احساس گرایی قرار بگیرد، ارتباط داشتن آن با یک شیء بی ربط است. سعی کنید اجناس هم اندازه را در کنار هم بچینید تا مغازه دچار بی نظمی و آشوب نشود. قفسه بندی مغازه نیز اصلی مهم در طراحی داخلی مغازه کوچک است و شما می توانید بخشی از دیوار مغازه را قفسه بندی نمایید و اجناس و کالاها را درون قفسه ها با نظم و ترتیب بچینید. اگر مغازه شما دارای متراژی کوچک است بهتر است کالاها و محصولات را در هر گوشه از مغازه نچینید زیرا چیدمان مغازه به این روش خوشایند نیست و مشتری در هنگام حضور در مغازه احساس سردرگمی و خفگی می کند.

اگر امکان افزودن پنجره را ندارید، آیینه های باریک از راه های دیگر برای ایجاد اثرات پنجره در دکوراسیون مغازه کوچک شما می باشد. حتی اگر محصولات، اجناس و کالاهایی که در مغازه ی خود به فروش می رسانید از بالاترین میزان کیفیت برخوردار باشند؛ اولین موردی که در جذب مشتریان موثر واقع خواهد شد، زیبایی و جذابیت ویترین و دکوراسیون مغازه ی شما است. در هنگام انتخاب سبک طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مغازه قطعاً هر مغازهدار اول به این موضوع فکر میکند که طراحی مغازه باید به سبکی باشد که به دید مشتری و رهگذران جذاب و خاص به نظر آید تا در نهایت مغازهدار موفق به جذب مشتری و افزایش فروش خود شود. طراحی دکوراسیون داخلی مغازه کار نسبتا دشواری است و بهتر است شما دکوراسیون مغازه خود را به صورت کاربردی و در عین حال جذاب طراحی کنید تا مشتریان بیشتری داشته باشید. بقیه دیوار ها را روشن رنگ کنید. میز و صندلی کافی شاپ طوری چیده شده تا جلوی پنجره قرار نگیرند و نور به صورت آزادنه و بدون مانع فضای داخل کافی شاپ را در طول روز روشن کند. مهم ترین مورد انتخاب رنگ های روشن می باشد چون باعث بزرگتر دیده شدن مغازه شما می شود.

برایتان پیش نیامده که یک ویترین خاص شما را به سوی خودش بکشد، به درون مغازه دعوت کند و بعد چیزی را بخرید که اصلا در جست و جوی خریدنش نبوده اید؟ اهمیت نما ی مغازه از ان جهت است که در اولین نگاه افراد به سوی مغازه و فروشگاه چیزی که توجه آن ها را به سوی خود جلب می کند نمای بیرونی مغازه یا فروشگاه است بنابراین برای جذب بیشتر مشتری باید در کنار طراحی داخلی مغازه در طراحی نمای خارجی مغازه و یا فروشگاه ها دقت و حساسیت های لازم را داشته باشیم. ریسه های نوری، لامپ های هالوژن و یا هر وسیله دیگری می تواند به شما کمک کند. پایا دکور قبل از ارائه ی طرح اولیه و اجرایی نمودن آن به منظور طراحی دکوراسیون مغازه های کوچک ، به طور کامل نیازمندی های شغل شما را بررسی خواهد کرد؛ زیرا یکی از مهم ترین عوامل برای تعیین یک دکور زیبا و کارآمد این است که مشتریان شما چه کسانی هستند، از چه قشری و با چه سن و سالی؟ همچنین در این مغازه ها باید مبلمانی را برای راحتی مشتریان در نظر گرفت که مبلمان مصرفی نیز باید با سبک دکوراسیون مغازه ی بستنی فروشی هماهنگی داشته باشد.

شما میتوانید یک طرح اختصاصی برای مغازه خود داشته باشید یا از تصاویر گرداوری شده در این بخش ایده بگیرید . اگر یک دیوار خود را با رنگ پررنگ رنگ آمیزی کنید و یا از کاغذ دیواری های شلوغ استفاده کنید فضای شما را بزرگتر نشان می دهد. اگر قصد طراحی یک فروشگاه کفش بچه را دارید، قطعا می توانید از ایده های ارائه شده در این فروشگاه و همچنین طراحی ویترین آن استفاده کنید. برای مغازه های کوچک می توانید مغازه تان را با دکوراسیون مناسب و شیک بچینید و از آن لذت ببرید. محصولات و وسایل تزیینی و کالاهای درون مغازه را می توانید به گونه ای بچینید که از بیرون از مغازه قابل رویت باشند و افرادی که از جلوی مغازه عبور می کنند را تحت تاثیر خود قرار دهند. ویترین مغازه اولین جایی است که مورد توجه مشتریان قرار می گیرد از این رو بهتر است شما اجناس شیک و بی نظیر خود را در ویترین بچینید و علاوه بر این ویترین مغازه باید تفاوت چشمگیری با مغازه های اطراف داشته باشد. توجه داشته باشید که رنگ انتخابی برای دکور فروشگاهتان بی ثاتیر در میزان فروش و سود شما نیست؛ پس با دقت بیشتری آن را انتخاب کنید.

دکور مغازه باید به گونه ای باشد که تمامی محصولات فروشگاه را به شکلی زیبا معرفی کند پس دکوراسیون و طراحی چیدمان مغازه در کسب و کار بسیار موثر است. همچنین دکور هایی که از رنگ های جیغ یا تند استفاده می کند انرژی منفی را به مشتری می دهد پس برای زیبایی و مدرن بودن دکور مغازه دقت کافی داشته باشید. دکوراسیون داخلی یک مغازه و یا محل تجاری در واقع هویت اون مکان حساب میشه. ایرانادکور، اولین طراح دکوراسیون فروشگاهی در شیراز و جنوب کشور، بهترین و موفق ترین پروژه های دکوراسیون فروشگاه ها و مراکز تجاری را در جنوب کشور ارائه می دهد. کافیست با شماره های اعلام شده در سایت در تماس باشید و پس از دریافت مشاوره رایگان، بهترین اجرای دکوراسیون فروشگاهی در شیراز و جنوب ایران را در اختیار بگیرید.

اگر گوشه ای از مغازه شما به خوبی روشن نیست تلاش کنید به طریقی آن را روشن کنید تا به چشم بیاید و فضا را بزرگ تر کند. سعی کنید لباس ها و همچنین نحوه چیدمان مانکن و سایر المان های موجود در ویترین را به صورت دوره ای تغییر دهید. بلکه طراحی دکوراسیون مغازه به صورتمینیمالیستی تاکید دارد که با نمایش یک تا حداکثر سه نمونه از اجناس در ویترینمغازه به صورت خلاقانه، مشتری را وادار به ورود به مغازه کنند. نورپردازی های زیبایی را داشته باشید تا دکوراسیون داخلی مغازه شما چشم نواز تر باشد. در طراحی های دکوراسیون مغازه کوچک و فروشگاه های کوچک عوامل مختلفی بر نمای ظاهری تاثیر می گذارند؛ مثل متراژ، بافت، جنس مصالح به کار برده شده و … درست مثل عکاسان که یک فریم رو به بهترین شکل ممکن قابندی و ترکیب بندی می کنند، طراحی ویترین ها هم باید مثل عکس عمل کنه که بهترین تصویر از فروشگاه رو در بدو ورود به نمایش در بیاره. پنجره ها می تواند محیط شما را زیبا تر نشان دهد و مثل مبل و یا وسایل دیگر هیچ گاه از مد نمی افتد. برچسبهای پیش آماده یا پیش ساخته یکی از ابزارهایی است که در کنار سایر ابزار آلات تزئینی محیط میتوان از آن بهره برد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار