صرافی کوکوین مزایا و معایب، کارمزد و مالیات‌ها ارزیدو

نکته قابل توجه این هست که این صرافی در سال 2017 نیز توکن بومی خودش رو به اسم KCS عرضه بازار کرد. بهتره بدونین که پلتفرم کوکوین در سپتامبر سال 2017 برای معامله ارزهای دیجیتال معرفی و راه اندازی شد. جالب اینجاست که صرافی KUCOIN نیز مثل بقیه صرافی ها امکانات و ویژگی های زیادی داره و از خیلی از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کنه. به عبارت دیگه این صرافی در حال حاضر از بیش از 400 ارز دیجیتال پشتیبانی می کنه.

سقوط ارزهای دیجیتال چه تاثیری بر صرافی کوکوین گذاشت؟

در ادامه قصد داریم بخش معاملات نقدی را در صرافی کوکوین بررسی کنیم. همان طور که در ابتدا اشاره کردیم هدف اصلی تاسیس صرافی کوکوین کاهش هزینه‌ها در هنگام انجام تراکنش ارزهای دیجیتال بوده است. یک نمونه از اقداماتی که برای کاهش هزینه‌ها در هنگام استفاده از سرویس های صرافی کوکوین حذف هزینه های مربوط به سپرده گذاری در آن است. کاربران باید تنها هزینه‌ای را پرداخت کنند که به انتقال ارز دیجیتال مربوط می‌شود. که این هزینه با توجه به نوع رمز ارز متفاوت بوده و به بلاکچین تعلق می‌گیرد. نکته‌ی قابل توجه اینکه میزان کارمزد خرید ارز دیجیتال در صرافی کوکوین 0.1 از کل مبلغ می‌باشد.

بنابراین از لحاظ سطح امنیت بالای حساب کاربری خود برای خرید و فروش و نگهداری از انواع ارزهای دیجیتال نیز خیالتون به کلی راحت باشه. برای رفتن به بخش بازار در اپلیکیشن صرافی کوکوین باید Market را از نوار پایین صفحه انتخاب کنید. در این بخش لیستی از ارزهای دیجیتال مختلف برای شما به نمایش درمی‌آید.

ارز کوکوین از سیستم مالی چند لایه و پیشرفته بهره می برد و در صورت بروز حوادث سخت افزاری مشکلی پیش نیامده و سیستم ثبات خود را حفظ خواهد بررسی کامل صرافی کوکوین (https://iranarzdigital.com/kucoin/) کرد. یکی از مشکلات اصلی صرافی کوکوین این است که رابط کاربری آن ساده نبوده و مدت زمانی طول می کشد تا کاربر با محیط آن آشنا شود. از طرف دیگر در این صرافی موجودی حساب معاملاتی با حساب صرافی جدا بوده و برای انجام معامله باید حساب معاملاتی خود را با حسابی که آن را شارژ کرده اند ، شارژ کنند. صفحه اصلی صرافی کوکویندر صفحه باز شده ایمیل و پسورد خود را که هنگام ثبت نام مشخص کرده اید وارد کنید . برداشت وجه از حساب کوکویندر این صفحه روی گزینه Send code کلیک کنید تا یک کد به ایمیلتان ارسال گردد. در صرافی کوکوین شما ۳ کیف پول اصلی دارید که هر کدام از آنها برای یک کار مشخص است.

  • همین کمبود حجم معاملاتی باعث می‌شود که کاربران صرافی کوکوین با مشکلاتی روبرو باشند نظیر عدم دسترسی به نقدینگی لازم.
  • در ویدیو زیر بصورت کامل در مورد بخش AI Portfolio صرافی کوکوین صحبت خواهیم کرد.
  • در این نوع معاملات، کاربران می توانند بر روی قیمت های آینده ارزهای دیجیتال شرط بندی کنند.
  • KCS یک توکن ERC-20 است که توسط کوکوین KuCoin برای مبادلات دارایی های رمزنگاری شده استفاده می شود.

صرافی کوکوین مزایا و معایب، کارمزد و مالیات‌ها ارزیدو

در مکانیزم اثبات کار ماینرها با انجام عملیات استخراج بلاک های جدید را تولید می کنند. در استیکینگ ارز دیجیتال برای تولید بلاک نیاز به تجهیزات نمی باشد. در این روش هر نود که رمز ارز بیشتری را ذخیره کرده باشد، شانس بیشتری را به منظور ایجاد بلاک جدید دارا می باشد. در ادامه مطالب شما می توانید با نحوه استیک کردن ارزهای دیجیتال در صرافی کوکوین آشنا شوید.

آکادمی بیزآموز | تکنیک های نوین درآمد دلاری

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار