شارژ کارتریج، قیمت شارژ کارتریج در محل آچارباز

شارژ کارتریج، قیمت شارژ کارتریج در محل آچارباز

از ۸ هزار تومان گرفته تا ۵۰ هزار تومان که همه آن‌ها ادعا در نوع پودر استفاده شده شارژ کارتریج جوهر افشان در کرج دارند. متأسفانه بعضی از پودرها یا کارتریج‌های اورجینالی که در بازار وجود دارد، فیک بوده و برخی از تعمیرکاران به جای اورجینال آن‌ها را به فروش رسانده یا استفاده می‌کنند. از این رو به هزینه‌های خیلی پایین یا خیلی بالا نباید توجه کرد. همچنین اینکه هزینه بالای شارژ کارتریج hp نمی‌تواند نشان دهنده بالا بودن کیفیت پودر مورد استفاده باشد. در رابطه با شارژ کارتریج‌های جوهر هم، همان‌طور که گفتیم، قبل از انجام این‌کار حتما باید با یک کارشناس مشورت کنید.

  • اگر دستگاه شما قدیمی است و نمایشگر کم بودن شارژ کارتریج را ندارد باید به کیفیت چاپ دستگاه توجه کنید.
  • ارائه دهنده خدمات مربوط به انواع مدل های دستگاه کپی به کاربران می باشد.
  • تونر پودری خاص است که فقط در کارتریج های لیزری مشکی و رنگی قرار می گیرد .

فیوزر نیز بعد از اینکه درام، تونر را بر روی کاغذ می‌ریزد، وارد عمل شده و با گرما دادن به تونر موجب هک شدن نوشته‌ها و تصاویر بر روی کاغذ می‌شود. به همین دلیل است که وقتی کاغذ از دستگاه پرینتر خارج می‌شود، کمی داغ است. تعمیر درام و فیوزر به هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود چراکه تعمیر هیچ یک از این قطعات مقرون‌به‌صرفه نیست از طرفی هم درام و هم فیوزر از قطعات مصرفی پرینتر هستند که دیر یا زود فرسوده شده و باید تعویض گردند. اگر با ارور خالی بودن کارتریج، بعد از شارژ آن مواجه می‌شوید باید بدانید مشکل از چیپست است.

هر چه زودتر جوهر پرینتر تمام شود، شارژ کارتریج هم به تبع آن باید زودتر انجام شود. همچنین لازم است با در نظر گرفتن قیمت جوهر پرینترهای لیزری، می توان این موضوع را از عوامل موثر بر هزینه شارژ کارتریج در نظر گرفت. یکی از ویژگی های پرینترهای لیزری این است که میتوانند تا 2000 صفحه را چاپ کنند و کیفیت این صفحات نیز به دلیل متنی بودن چندان اهمیت ندارد. اما شارژ چاپگرهای جوهر افشان معایبی را به دنبال دارد که پس از فهمیدن آن ممکن است که از این کار خودداری کنید. تعمیر کارتریج لیزری سیاه و سفید و رنگی در مرکز شارژ کارتریج hp.

سرویس تخصصی کلیه قطعات کارتریج جهت بهینه سازی عملکرد دستگاه و کاهش استهلاک قطعات. قطعاً می توان عمر کارتریج تونر را با تعویض درام کارتریج در طی فرآیند پر کردن افزایش داد. اگر با دقت از آن استفاده نشود این امر باعث شکسته شدن اجزای اصلی کارتریج می شود. اگر شما به طور منظم از آن مراقبت نکنید آسیب دیدن کارتریج به مراتب بیشتر است و دیگر قابلیت استفاده و شارژ کردن را نخواهد داشت و برای جایگزین کردن کارتریج نو باید هزینه زیادی را متحمل شوید.

وایپر بلید هم در مرحله بعدی جدا شده و کارتریج کاملا تخلیه می گردد. پس از تزریق تونر یا جوهر به داخل کارتریج، تمام بخش های باز شده مجددا بسته می شوند. البتهشارژ کارتریج پرینتر کنوناین راحتی نیست و مراحل و جزئیات دارد که باید با دقت هرچه تمام تر و به شکل کاملا صحیح و بی نقص انجام شوند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار