خرید میز تلویزیون ساده و شیک با ارسال رایگان-سیب چوب

میز های کلاسیک بر روی بدنه خود دارای طرح ها و منبت کاری می باشند و برعکس مدل های مدرن که ساده هستند این مدل ها دارای تزیینات می باشند و می توانید آنها را با دکوراسیون های کلاسیک و تجملاتی ست و هماهنگ کنید . میز تلویزیون توسکا با ترکیبی از رنگ سفید و قهوه ای،علاوه بر طراحی منحصر به فردی که دارد موجب زیباتر شدن دکوراسیون منزل شما می شود.این محصول یک کار مدرن و جدید است و دارای سه باکس درب مگنتی همراه با جک می… 1.میز تلویزیون ژوبین از مدل های پر فروش در سبک مدرن است که با طراحی زیبایی که دارد می تواند جلوه ای ویژه به دکوراسیون منزل شما بدهد.

خرید میز تلویزیون ساده و شیک با ارسال رایگان-سیب چوب

میز تلویزیون آتان طراحی منحصر به فردی دارد و هماهنگی رنگ پایه‌های آن با نقش و نگارهای روی میز تلویزیون زیبایی این میز را بیشتر می‌کند. از میز تلویزیون شیفر بیشتر برای دکوراسیون های مدرن استفاده می شود. میز تلوزیون روبرتو طلایی یک کار شرکتی با یک طراحی ویژه و متفاوت می باشد که به شکل خاص و زیبایی طراحی شده است. این محصول در سبک مدرن و پایه فلزی طراحی شده است و صفحه ی آن از جنس ام دی اف تمام سنگ می باشد.

میز تلویزیون جوتی مدل U200-CR

تمامی محصولات آریامون با بسته بندی حباب دار صنعتی ضد خط و ضربه، کاملا مقاوم و ایمن شده و توسط باربری مخصوص حمل محصولات شکستنی دکوراسیون ابتدا بیمه و سپس به سراسر کشور تا درب منزل شما حمل می شود. به صورت حضوری به مرکز های فروش میز تلویزیون که معمولا در نزدیکی بازارهای مبلمان، مثل یافت آباد در تهران و یا مراکز فروش تلویزیون مثل جمهوری مراجعه و خرید خود را انجام دهید. با گسترش روزافزون تکنولوژی، امروزه میز تلویزیون از اهمیت و جایگاه ویژه ‌ای در منازل برخوردار است؛ به‌ طوری ‌که می ‌توان گفت یکی از مهم‌ترین عناصر در هر منزلی، میز تلویزیون آن است.

میز تلویزیون شیشه ای طبقه دار مدل مون

جنس میز تلویزیون با توجه به امکاناتی که دارند مشخص می‌شود ولی در حالت کلی به صورت چوبی، شیشه‌ای، استیل و یا ترکیب استیل و شیشه در بازار موجود است اما طرفداران میزهای چوبی بخاطر امنیت و تنوع زیاد این نوع محصول برای خرید در بازار بشتر است. در هنگام خرید میز ال ای دی بهتر است به ابعاد و اندازه تلویزیون های LED توجه نمایید. همچنین توجه نمایید طول تلویزیون شما از طول میزLED بزرگتر نباشد تا میز استانداردی را خریداری نمایید. همانطور که در بالا گفتیم سوفا مبل یک موتور جستجو است تا شما بتوانید اقلام مورد نیاز خود را به صورت مستقیم از تولیدکنندگان خریداری کنید. برای خرید میز تلویزیون از سوفا مبل شما میتوانید به دو صورت اقدام کنید.

اندازه میز را باید با توجه به تلویزیون و ال ای دی خود قرار دهید بهترین اندازه این است که میز حدود 10 سانت از عرض تلویزیون بزرگتر باشد. تهیه کردن میز با توجه به اندازه تلویزیون باعث زیبایی و جذابیت دکوراسیون خرید میز تلویزیون ام دی اف دیواری می‌شود. برای خرید میز تلویزیون این وسیله دکوراتیو باید یک سری اصول را رعایت کنید تا زیبایی هر چه تمام تر این کالا را در خانه خود داشته باشید. اگر شما قصد خرید میز تلویزیون را دارید یا این سوال برای شما پیش آمده که کدام میز تلویزیون برای منزل مناسب است؟ در ادامه نکات و راهنمایی خرید میز تلوزیون را مطالعه فرمایید. چوبیکانو تلفیقی از فن آوری و تجربه تجارت در حوزه مبلمان منزل و اداری است. یکی از ارزش های نهادی تیم چوبیکانو آگاهی بخشی به کاربران ، در راستای بالا بردن سطح کیفی زندگی مردم ایران زمین می باشد.

افرادی که میزهای تلویزیون مدل کلاسیک را می‌پسندند باید هنگام خرید این نوع میزهای تلویزیون، به رنگ ‌بندی و سبک دکوراسیون داخل اتاق نشیمن و همچنین سالن پذیرایی منزل خود توجه نمایند. میز تلویزیون کلاسیک در واقع میز تلویزیون چوبی هستند که بر روی آنها سطوح مختلفی از ریزه کاری ها و نقوش منبت‌ کاری شده وجود دارد. میز های تلویزیون های ال سی دی اصولا برای تلویزیون های ال ای دی هم مورد استفاده قرار میگیرند. فقط کافی است به نکاتی مانند دکوراسیون، رنگبندی، اندازه تلویزیون و فضای قرار گیری میز تلویزیون LCD توجه نمایید تا بتوانید میز ال سی دی استاندارد و مطابق چیدمان را انتخاب نمایید. یکی از اجزاء کامل کننده و تأثیرگذار در چیدمان نشیمن و اتاق ها در منازل میز تلویزیون است که باید متناسب با اندازه تلویزیون انتخاب شود.

همه شما به خوبی می دانید که میزتلویزیون باید با مبلمان اتاق نشیمن در قدم اول ست باشد زیرا این محصول به عنوان کانون مرکزی در اتاق نشیمن مورد استفاده قرار می گیرد. از همین رو نیاز است تم رنگی، سبک طراحی و نوع ایده پردازی که برای میز تلویزیون ام دی اف در نظر گرفته می شود با محیط سازگار باشد. اگر می خواهید وسایلی که در قسمت میزتلویزیون قرار می دهید نشان داده نشود و جلوه بصری میز شما را بد جلوه ندهد می توانید میز خود را به صورت کشو دار خریداری کنید. سه کشو، دو کشو و یا حتی دو کمد انتخاب های است که در پیش روی شما برای خرید میز تلویزیون ام دی اف قرار دارد. شما می توانید درب های کمد و کشویی که روی میز شما تعبیه می شود را به صورت فشاری انتخاب کنید یا از متخصصین بخش تولید بخواهید جای دستگیره درب کشو را به صورت cnc شده برای شما مد نظر قرار دهد. این کار شما را از دسته و دستگیره بر روی میزتلویزیون بی نیاز می کند و یک کار مدرن و شیک را برای شما به تصویر می کشد.

  • بعد از اینکه این مرحله را پشت سر گذاشتید باید جنس محصول خود را انتخاب کنید که MDF با شد و یا از چوب خالص یا شیشه ای، بعد اینچ تلویزیون را در نظر داشته باشید، حال می توانید برای خرید محصولات دیزاین منزل و میز TV اقدامات کلی را انجام دهید.
  • برای خرید میز تلویزیون می توانید از طریق سایت دکوچید اقدام کرده و وارد صفحه میزتلویزیون شوید بعد از مشاهده مشخصات محصول رنگ دلخواه خود را انتخاب کرده و آن را به سبد خرید خود اضافه نمایید.
  • اگر از چوب مرغوب در ساخت میز تلویزیون استفاده شود، میز تی وی مورد نظر می تواند جز با کیفیت ترین زیر تلویزیونی های ممکن باشد.
  • این میز دو طرفه بوده و باکس ها قابل جا به جایی هستند و شما قادرید تا از این کار در نحوه های مختلف استفاده نمایید و تنوع بیشتری را تجربه کنید.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار