خرید تکی و عمده انواع دریچه بازدید دستگاه فن کوئل با قیمت مناسب تنظیم تهویه یسنا

به طور کلی قیمت دریچه فن کویل با درب لولایی و قفل زیمنسی بالاتر از قیمت دریچه بازدید فن کویل با درب وزنه ای خواهد بود. دریچه بازدید با کاربردهای گسترده ای که دارد؛ یکی از اجزای مهم و کلیدی سیستم تهویه هوای مطبوع به شمار می رود. انواع مختلف و متنوعی از دریچه های بازدید زیر فن کویل وجود دارد که هر یک برای محیط و شرایط خاصی ساخته شده اند.

برای دستگاههای فن کویلی که نیاز به مکش هوا از محیط دارند می‌توان روی درب دریچه دسترسی فن کویل، خطوطِ موازیِ گریلی در طولهای ۹ و ۱۸ سانت ایجاد کرد تا هوای لازم به دستگاه، از لابلای این گریل ها به دستگاه فن کویل تزریق شود. دربِ دریچه دسترسی فن کویل گریل دارِ استیل نیز به دوصورتِ لولایی و وزنه‌ای قابل تولید است. دریچه دسترسی فن کویل گریل دار استیل هم به صورت پیچ ازرو و هم به صورت پیچ از تو قابلِ نصب است. دریچه دسترسی فن کویل خطی ۳۰درجه نیز در دومدلِ وزنه‌ای و لولایی تولید و عرضه می‌شود.برای تناسبِ بینِ دریچه دسترسی فن کویل خطی ۳۰درجه و دریچه دمشِ هوای دهانه فن کویل بهتر است برای دریچه‌ی دمش نیز، از دریچه خطی ۳۰درجه استفاده کرد.سطح بدنه دریچه دسترسی فن کویل خطی ۳۰ درجه نیز به وسیله رنگ کوره‌ای در رنگهای متنوع قابل پوشش است. دریچه دسترسی فن کویل خطی ۳۰ درجه را نیز می‌توان هم به صورت پیچ از رو، و هم به صورت پیچ از داخل(به صورت مخفی) در محل مورد نظر نصب کرد. دریچه دسترسی فن کویل شیاردار نیز به دوصورتِ لولایی و وزنه‌ای قابل تولید و عرضه است.سطحِ بدنه‌ی دریچه دسترسی فن کویل شیاردار نیز به وسیله رنگ کوره‌ای در رنگهای متنوع قابل پوشش است.دریچه دسترسی فن کویل شیاردار را هم می‌توان به صورت پیچ از رو، و هم به صورت پیچ از داخل(به صورت مخفی) در محل مورد نظر نصب کرد.

برخی از نمونه کار دریچه فن کویل تهویه سان

گروه صنعتی عباس نژاد، با هدف توليد انواع دریچه زیر فن کوئل، دریچه جلو فن کوئل، دریچه تنظیم هوا، دریچه بازدید، دریچه لاینر، دریچه برگشت، دریچه سقفی، دریچه شطرنجی و … به روش علمی و تغيير بازار سنتی تجهيزات كانال تاسيس گرديده دریچه فن کویل است. رنگ این محصول به طور معمول سفید طبق رال بین المللی 9016 است که شرکت پخش نیرو با توجه به اینکه سیستم رنگ کاری را در خود مجموعه موجود دارد می تواند بنا به سلیقه مشتری رنگ آن را تغییر دهد. تمامی دریچه های بازدید فن کویل قابلیت لولایی با قفل زیمنس و یا کشویی با قفل و یا وزنی را دارد که بنا بر محیط و ارتفاع دستگاه تا دریچه و یا حتی سلیقه مشتری قابل ساخت می باشد.

خرید تکی و عمده انواع دریچه بازدید دستگاه فن کوئل با قیمت مناسب تنظیم تهویه یسنا اگر احتیاج باشد هوارسانی به دستگاه فن کوئل به میزان بالا صورت بگیرد از دریچه زیر سن کویل دو گل سقفی وزنه ای آلومینیومی استفاده میشود. در حقیقت لایه های دوگانه شیارهای محیطی به درب دریچه زیر فن کویل به آسانی این قابلیت را ایجاد میکند که حجم فراوانی از به هوای برگشت مورد نیاز دستگاه فن کویل به سمت محفظه دستگاه انتقال یابد. حال زمان ساخت درب دریچه زیرفن کویل لولایی آلومینیومی فرارسیده است.ابعاد درب دریچه زیر فن کویل تک گل لولایی از ابعاد داخلی فریم دریچه زیر فن کویل بدست می آید. از آنجا که درب این دریچه زیر فن کویل لولایی است در نتیجه باید بادخور و ضخامت لولا را روی طول درب دریچه زیر فن کویل نسبت به ابعاد داخلی فریم در نظر گرفته شود تا هنگام باز و بسته شدن درب دریچه زیر فن کویل مشکلی به وجود نیاید. این دریچه زیر فن کویل هم با درب بدون شیار یا منفذ هوا و به صورت کاملاً صاف و فلت ساخته می شود . لازم به ذکر است که فریم این دریچه زیر فن کویل از پروفیل سه یا پنج سانتی آلومینیومی و درب آن از ورق آلومینیوم با ضخامت های مختلف ساخته می شود .

  • قاب اصلی و درپوش دریچه دسترسی فن کویل از آلیاژ پی وی سی بوده و امکان طراحی فانتزی بر روی بدنه اصلی و درب دریچه نیز میسر است.
  • قیمت دریچه زیر دستگاه ای دور مکش بسته به ابعاد داخلی کانال و تعداد شیار های ایجاد شده روی دریچه زیر فن کوئل دارد.
  • نکته ی مهم دیگر این است که هنگام سایز کردن باید توحه داشت که فاصله ی کلاف و دستگاه فن کویل چقدر است .
  • دریچه بازدید دوطرفه خطی فن کویل از دو سمت مخالف هوای بازگشتی جهت افزایش راندمان کاری فن کویل را تامین خواهد نمود.
  • برای هوا دهی دستگاه استفاده میشود که از پروفیل آلومینیوم ساخته شده و با رنگ پودری الکترواستاتیک پوشانده می‌شود که موارد استفاده در سالن‌‌‌‌های لوکس و تا ارتفاع ۵ متر است.
  • دریچه زیر فن کویل ساده می تواند با رنگ کوره ای الکترواستاتیک پوشانده شود و این مزیت را دارد که حق انتخاب رنگ با توجه به کارفرما و محیط داده می شود.
اما اگر هوای برگشت فن کویل از طریق دریچه زیر فن کویل تامین شود باید شیاردار باشد. انواع دریچه های بازدید زیر فن کویل را می توان به راحتی باز و بسته نمود. به همین دلیل، این دریچه ها در زمانی که فن کویل ها نیاز به تعمیر، تعویض یا رسیدگی دیگری دارند؛ کمک بزرگی محسوب می شوند. این دریچه ها با تنوع بالایی که از نظر ابعاد، طرح و رنگ دارند؛ حق انتخاب بالایی به مشتریان می دهند.

خرید دریچه زیر فن کویل

به طور معمول یک میل است که در صورت افزایش ابعاد درب دریچه زیر فن کویل از ورق ۲۵/۱ میل هم استفاده می شود . پس از در آوردن دریچه زیر فن کویل از داخل کوره ،این محصول توسط مشمای حباب دار بسته بندی می شود تا از هر گونه آسیب دیدگی و خراش مصون بماند . از دیگر مزیت های رنگ کوره ای ، انتخاب کد رنگ مورد نظر کارفرما و متناسب با محیط می باشد . حال اگر ابعاد دریچه زیر فن کویل آنقدر بزرگ باشد که مجبور باشیم از مدل دو درب استفاده کنیم ، لزوماً باید لولاها روی عرض های فریم قرار بگیرد . این دریچه خطی باعث عبور هوا از محیط به داخل محفظه دستگاه فن کویل میشود .

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار