خرید تتر Tether فروش تتر قیمت تتر اکس نوین-تترفا

در انتهای همان سال نامش به تتر تغییر پیدا کرده و نسخه بتای آن اجرا شد. شرکت تتر ادعا می‌کند که به ازای هر یک تتری که به بازار عرضه می‌کند، یک دلار واقعی به عنوان پشتوانه آن نزد خود نگه‌داری می‌کند. البته بخاطر تفاوت در عرضه و تقاضا برای این رمز ارز در بازار، گاهی قیمت آن از یک دلار به مقداری ناچیز نوسان می‌کند. کارمزد معاملات خرید تتر در رمزینکس به صورت درصد از هر دو طرف معامله یعنی سفارش‌دهنده (کسی که سفارش را ثبت می‌کند) و سفارش‌پذیر (کسی که سفارش را تکمیل می‌کند) دریافت می‌شود. بسیاری از کاربران به جای ارزهای فیات، برای مبادلات خود از استیبل‌کوین‌ها استفاده می‌کنند. چراکه بر این باور هستند که از این طریق می‌توانند کارمزد پایین و سرعت بالا را برای مبادلات خود رقم بزنند.

  • این رمزارز بالاتر از بیت کوین و اتریوم، بالاترین حجم معاملات روزانه را دارد.
  • کوینومی کیف پول مطرح دیگری است که شاید نام آن همانند مواردی مثل تراست ولت یا اتمیک خیلی به گوشتان خورده باشد.
  • معمولا زمانی که ثبات نسبی در بازار ارزهای دیجیتال حاکم می شود؛ تقاضا برای ارز دیجیتال تتر کاهش پیدا کرده و افراد تمایل کمتری به خرید تتر دارند.
  • در این صورت، شما با دو رمزارز نوسان دار همراه خواهید شد و این یعنی سود یا زیان شما دیگر به یک رمزارز بستگی ندارد.

فرایند خرید تتر بدون احراز هویت در صرافی ایکس پی اکسچنج امکان‌پذیر است و برای خرید و فروش تتر هیچ کارمزدی از کاربر دریافت نمی‌شود. خرید تتر Tether با استفاده از پلتفرم های معامله در ایران امکان پذیر است. صرافی ارز دیجیتال رابکس بهترین سایت خرید تتر به صورت آنلاین و لحظه ای در ایران است. به محض ثبت نام، یک کیف پول اختصاصی ارز دیجیتال به شما اختصاص داده میشود که می‌توانید تتر خرید شده را در آن نگه دارید کنید. برای خرید ابتدا باید کیف پول تومانی خودتان را شارژ کنید و سپس با استفاده از مبدل به خرید تتر و تبدیل تومان به تتر بپردازید و سرمایه گذاری خود را انجام دهید. تتر رمزارزی است که از نظر حجم بازار در حال حاضر در رتبه سوم رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال قرار دارد.

آیا ممکن است راهی برای خرید و یا فروش تتر بدون احراز هویت وجود داشته باشد؟ سیستم احراز هویت یک امر کاملا الزامی برای اکثر صرافی های معتبر آنلاین می باشد. چرا که برای انجام تراکنش های مختلف (انتقال، خرید و یا فروش) ضروری است اطلاعات اولیه از هر دو طرف معامله گرفته شود. برای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال در اکس نوین احراز هویت الزامی است. قیمت تتر به مراتب کمتر از بیت کوین و اتریوم است، و به دلیل ثبات و نوسانات کمتر ارز بهتری برای سرمایه گذاری افرادیست که علاقه مند به ثبات دارایی خود و تجارت می باشند. اما هر کدام از این ارز ها فرصت های سرمایه گذاری مربوط به خود را خرید و فروش تتر دارند . در حال حاضر، بازار رمزارزها به بلوغ نسبی رسیده و صرافی‌های مختلفی با کاربردهای متنوع در سراسر دنیا وجود دارند.

در صورتی که در شبکه بیت کوین این طور نبوده و به محض اینکه شبکه بلاکچین پرداخت شما را تایید نماید، قادر خواهید بود در عرض چند دقیقه پول و دارایی تان را به هر جایی که تمایل دارید ارسال نمایید. سرعت انتقال بیت کوین در روزگاری که سرعت و امنیت انتقال اطلاعات حرف اول را می زند یک ویژگی شاخص و اساسی به شمار می رود. لازم به ذکر است که برای واریز ریالی، واریز رمزارز و همچنین خرید و فروش رمزارزها در صرافی راستین، نیاز به پرداخت هیچ کارمزدی نیست. تنها مواردی که کاربران ملزم به پرداخت کارمزد هستند، برداشت‌های ریالی و رمزارز است که این کارمزدها به ترتیب، بابت هزینه سیستم بانکی و شبکه بلاکچین است.

رویدادهای مهم تتر

خرید تتر Tether فروش تتر قیمت تتر اکس نوین-تترفا

تقاضا برای این ارز مدام در حال افزایش وحجم معاملات روزانه آن همیشه دو برابر بیشتر از بیت کوین و اتریوم است. در 18 آوریل 2017، نقل و انتقالات بین المللی تتر توسط بانک‌های ایالات متحده مسدود شد. این تردید‌ها در سال 2017 زمانی که برداشت‌ها به طور موقت به حالت تعلیق درآمدند نیز اوج گرفت. گفتنی است که کاربران ارزهای دیجیتال باید از تغییر چشم انداز نظارتی پیرامون دارایی‌های دیجیتال آگاه باشند. امروز نیز سایت تتر بیان می‌کند که «همه توکن‌های تتر با یک ارز فیات منطبق 1 به 1 می‌شوند و 100 درصد توسط ذخایر تتر پشتیبانی می‌شوند».

مراحل فروش تتر در صرافی اکس نوین :

با اپلیشکین حرفه‌ای صرافی تبدیل که هم برای گوشی‌های اندروید و هم برای گوشی‌های آیفون موجود است می‌توانید در هر شرایطی خرید و فروش امن تتر را تجربه کنید. تتر روزانه توسط میلیون‌ها کاربر بلاک چین برای تجارت، پوشش ریسک و تراکنش در شبکه‌های مختلف بلاک چین، بدون نیاز به یک واسطه شخص ثالث مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال، یکی از مواردی که باید مراقب آن باشید این است که تقریباً همه این توکن ها ماهیت اختصاصی خواهند داشت. برای مثال، یوان دیجیتال چین، غیرمتمرکز یا مبتنی بر فناوری بلاک چین نخواهد بود. برای این منظور، احتمالاً می‌توانید انتظار داشته باشید که این توکن‌ها حتی از تتر غیرشفاف‌تر باشند، اما بسته به کشور صادرکننده، شاید قابل اعتمادتر باشند.

همه چیز درباره توکن CHR – ارز کرومیا

کوین بیس در سال 2012 به عنوان مکانی برای ارسال و دریافت بیت کوین تاسیس شد. این شرکت برای پشتیبانی از ده ها ارز دیجیتال منحصر به فرد رشد کرده است و بیش از 4900 کارمند در سراسر جهان دارد. نحوه فروش تتر، مشابه خرید آن است و در هر دو مورد باید سفارش بگذارید. به این منظور وارد بخش ثبت سفارش معاملات خریدو فروش تتر شوید و سپس با مشخص کردن مقدار مورد نیاز برای فروش، معامله خود را به انجام رسانید.

این کیف پول غیر متمرکز قابلیت ذخیره سازی و تبدیل بسیاری از ارزهای دیجیتال از جمله تتر را می دهد. شایان ذکر است کیف پول کوینومی از هر سه نوع توکن تتر پشتیبانی می کند. در این شرایط توصیه می‌کنیم برای خرید تتر در ایران، از صرافی‌های ایرانی کمک بگیرید. شما می‌توانید با استفاده از صرافی‌های ایرانی به راحتی و با طی کردن چند مرحله ساده ثبت نام، وارد بازار معاملاتی شوید و هر میزان تتر مورد نیاز خود را خریداری کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار