خدمات پشتیبانی شبکه پشتیبانی شبکه کامپیوتری تیما شبکه

تقویت شبکه MPLS با راه‌ حل‌های اینترنت همراه و پهنای باند می‌ تواند به سازمان‌ها کمک کند تا نیازهای اتصال را به روش‌های مقرون‌ به‌ صرفه برآورده کنند. هر مدار اینترنتی نشان دهنده یک بردار در شبکه شرکتی است که به محافظت در برابر بدافزارها و سایر تهدیدات سایبری از جمله باج افزار نیاز دارد. شرکت پیشگام رایانه خدمات امنیت شبکه مدیریت شده را ارائه می دهد که می تواند به متمرکز کردن محافظت در برابر حملات مبتنی بر وب کمک کند و در عین حال قابلیت های پیچیده مدیریت ترافیک شبکه را در چندین نوع انتقال شبکه فعال می کند.

در ادامه خلاصه‌ای از شرح خدمات شبکه ارائه شده در این واحد ارائه می‌گردد:

هنگام پرداختن به پشتیبانی امنیت شبکه در سراسر سازمان ، لایه های زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. حملات می توانند در هر لایه در مدل لایه های امنیتی شبکه رخ دهند ، بنابراین سخت افزار ، نرم افزار و سیاست های امنیتی شبکه شما باید برای پرداختن به هر منطقه طراحی شده باشد. نصب دوربین مداربسته و ایمن سازی دیتاسنتر ها , فضای عمومی , اتاق سرور یکی از دیگر خدمات ما به مشتریان می باشد . راهکارهای دوربین مداربسته در فروشگاه ها , مراکز خرید توسط تک دیتا به مشتریان عرضه می شود . امروزه باتوجه به افزایش تردد ها تمامی مراکز نیازمند دوربین مداربسته می باشند. پس از اطمینان از صحت عملکرد سیستم ها و Network شما، نوبت به نگهداری و پشتیبانی شبکه می‌رسد.

بنابراین، شما نیاز به داشتن سیستم های پشتیبانی سرور برای نظارت و اطمینان از عملکرد صحیح کسب و کار خود دارید. در نتیجه ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید که آسیب های جبران ناپذیری به کسب و کار شما وارد کند. برون سپاری پشتیبانی سرور خود به شرکت های پشتیبانی سرور می تواند از این اتفاق جلوگیری کند. سازمان های موفق با داشتن سیستم های پشتیبانی سرور از سلامت و امنیت شبکه کامپیوتری خود اطمینان حاصل می کنند.

راه اندازی اکتیو شبکه

در این حالت کارشناس به اندازه یک نیم روز کاری در محل مشتری در زمان بندی مشخص، حداقل یک روز در هر ماه حداکثر بر اساس نیاز مشتری، حضور خواهد داشت، حتی اگر مشکلی وجود نداشته پشتیبانی شبکه حرفه‌ای باشد. در این حالت کارشناس صرفاً زمانی در محل مشتری حضور خواهد داشت که مشکلات مربوطه را حل کند و بعد از رفع آن از محل مشتری خارج می گردد. با توجه به اهمیت نظارت و نگهداری‌، شرکت این امکان به شما می دهد که بخواهید تعمیر و نگهداری سیستم های کامپیوتری خود را به شرکت واگذار کنید. شود و یا بالعکس کارشناسان ما برای حل برخی مشکلات، می توانند شما مشتریان عزیز را به صورت تلفنی راهنمایی کنند. برای تمامی کسب و کار ها وجود کامپیوتر ها امری حیاتی است، بنا بر این هزینه برای این سیستم ها امری مهم و ضروری است. همچنین آرامش خاطر و حس اطمینان، امنیت هنگامی که شما با کارشناسان با تجربه شروع به همکاری می کنید با اطمینان خاطر، اطلاعات شبکه خود را‌ در یک مکان امن ذخیره و آن را به طور فیزیکی ایمن نگه می دارید.

  • دپارتمان شبکه شرکت همچون اولین دپارتمان تشکیل شده در این شرکت از سال 1387 به ارائه خدمات متنوع در حوزهپشتیبانی شبکه های کامپیوتری و نگهداری سیستم های وابستهبه آن می پردازد.
  • علاوه بر محافظت از دارایی ها و یکپارچگی داده ها در برابر سو استفاده های خارجی، پایداری و امنیت شبکه همچنین می تواند ترافیک شبکه را با کارایی بیشتری مدیریت کند، عملکرد شبکه را افزایش دهد و از اشتراک داده ایمن بین کارمندان و منابع داده اطمینان حاصل کند.
  • تمامی سرورها، کامپیوتر ها، سوییچ ها و سایر ادوات با مشخصات کامل لیست می شود.

فقط قسمتی از مشکلاتی که شرکت ‌ها به ما اعلام می کنند شامل موارد گفته شده است. ما با ارائه پشتیبانی شبکه مشکلاتشان را به حداقل می رسانیم و یا به طور کامل رفع می کنیم. ما خود را مسئول می‌ دانیم تا دغدغه ‌ی کارفرما را از بابت مشکلات شبکه ‌ای و کامپیوتری به حداقل برسانیم. با پشتیبانی شبکه می‌توان بهترین عملکردهای امنیتی و بهره وری سازمانی را افزایش داد. مدیریت و نظارت بر عملکرد و به روزرسانی‌های امنیتی بخشی از امور مربوط به پشتیبانی فنی برای شبکه‌ای از کامپیوترهاست. به مجموعه اموری که برای نصب نرم افزار شبکه، به روز رسانی و آپدیت نرم افزاری، پیکربندی نرم افزار و غیره انجام می‌شود، خدمات پشتیبانی نرم افزاری شبکه نام دارد.

خدمات پشتیبانی شبکه پشتیبانی شبکه کامپیوتری تیما شبکه

موارد بالا باعث شده مشتریان با رضایت از خدمات اراده شده به همکاری با ما ادامه دهند. • زمانی که اطلاعات شبکه به صورت پراکنده روی سیستم ‌ها قرار گرفته است. برای دریافت مشاوره و اطلاع از نحوه خدمت رسانی ما مطابق با نیاز شما با مشاوران ما تماس بگیرید.

خدمات پشتیبانی شبکه در جردن

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار