تفاوت دستگاه تصفیه آب خانگی ۵ و ۷ مرحلهای

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی توسط پاکاب گستر به فروش میرسد. انواع دستگاه های تصفیه آب های خانگی که قابل استفاده در منزل شخصی و ساختمان هستند، شامل موارد زیر می شوند. اولاً کلر و برخی از مواد شیمیایی که دارای نقطه جوش پایینتر نقطه جوش آب هستند، در بخار آب نیز باقی مانده و پس از میعان مجدداً در آب محلول خواهند شد. یکی از ویژگیهای خدمات پس از فروش تصفیه آسا، مرکز فروش تصفیه آب مینروا، زمان بندی دورهای تعویض فیلترهای تصفیه آب سافت واتر و ارائه خدمات تعویض فیلتر دستگاه و اطلاع رسانی خودکار به مشتریان است. قابلیت نصب دستگاه تصفیه آب به صورت زیرسینکی دارد. این وسیله زیر سینک نصب میشود و امکان وصلکردن آن به یخچال هم وجود دارد. به همین علت ما در این جا به شما کمک خواهیم کرد تا اطلاعات مفیدی از این دستگاه ها به دست آورید و هم چنین بهترین نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید به صورت اینترنتی هم دستگاه مورد نظرتان را به راحتی تهیه نمایید.

حالا هرچقدر هم که قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی بالا برود، باز هم این صنایع به این دستگاه نیاز دارند تا بتوانند تولیدات بیشتری داشته باشند. در دنیای امروز استفاده از آب در صنایع مختلف بسیار زیاد شده است و بیشتر مراکزی که نیاز به استفاده از آب شیرین دارند، ترجیح می دهند که این آب سختی کمی داشته باشد و همچنین TDS آب کم باشد. مینروا فیلتر برای نصب و ارسال کالا از شما هزینهای دریافت نمیکند و زمان تعویض نیز به همین ترتیب است و تنها هزینهی پرداختی شما در زمان تعویض به خرید فیلترها مربوط میشود. در مورد دستگاههای مینروا فیلتر شما هیچ هزینهی مازادی برای نصب و ایاب و ذهاب پرداخت نخواهید کرد.

دستگاه تصفیه آب خانگی

دارای شیر اهرمی یا ستارهای تمام کروم (ضد زنگ) (بسیار لوکس و زیبا) است. یک فیلتر خوب تمام مواد معدنی خوب و سالم را در آب آشامیدنی شما حفظ می کند. بسیاری از یخچال های ساید بای ساید از آب مستقیم شهر استفاده می کنند و این آب برای مصارف آشامیدنی و یخ سازی استفاده می شود. و در مقیاس خانگی در ظرفیت های 50 و 70 گالن تولید می شوند. ظرفیت تصفیه 200 لیتر آب در شبانه روز را دارد. اگر با تاثیرات آب سالم و تمیز بر روی سلامت بدن تا حدودی آشنا باشید خرید یک دستگاه آب تصفیه خانگی را به یکی از واجبات خود تبدیل خواهید کرد.

قابلیت نصب دستگاه تصفیه آب به صورت زیرسینکی دارد.

حتی نوع دستگاه نیز بر قیمت تصفیه آب اثر دارد و به عنوان مثال، میتوان پارچ تصفیه آب را با قیمت ۴۰۰ هزار تومان خرید، اما خب میزان ذخیره آب توسط آن مانند دستگاههای زیرسینکی نمیباشد. از مواد Food Grade که با آب واکنش نمیدهند، ساخته شده است. به این معنی که ممکن است تفاوت کیفیت آب را پس از تصفیه، در دو دستگاه ایرانی و خارجی مشاهده نکنید. به عنوان مصرف کننده و خریدار دستگاه تصفیه آب، خوب است که به فاکتورهایی دقت کنید و آنها را حتما لحاظ کنید تا هزینه را کاهش دهید. آب کدر حاوی ناخالصیهای TDS مانند سرب، فلوراید و سایر ذرات سمی است که یک دستگاه تصفیه آب RO به طور کلی آنها را فیلتر میکند و تنها مواد معدنی خوب را از خود به جای میگذارد. به طور کلی، اگر شما در منطقه ای با کیفیت آب متوسط تا خوب زندگی می کنید، تصفیه کننده آب خانه 3 فیلتر ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشد.

قیمت فیلتر تصفیه آب

شرکتی را انتخاب کنید که در فروش فیلتر و در تمامی محصولاتی که ارائه می دهد خود را ثابت کرده است. استفاده از آب شیرین برای شستشوی ظروف، برای آبیاری گیاهان، برای استحمام، برای خوردن لازم است.  توانایی شیرین کردن آب در مناطقی که از آب شور استفاده می کنند. ممکن است بسیاری از فروشندگان توصیه کنند که دستگاههایی با قیمت ارزانتر را خریداری کنید اما باید بگوییم که به توصیههای برخی از فروشندگان نا آگاه گوش ندهید و این را بدانید که قیمت ارزان معیار مناسبی برای انتخاب دستگاه تصفیه آب باکیفیت و مناسب نیست. هدف اصلی این شرکت این است که به مشتریان داخلی و خارجی راهحلهایی قابل اتکا و مقرون به صرفه برای رسیدن به آب سالم و تازه ارائه کند.

قیمت دستگاه تصفیه آب

از ویژگی های این دستگاه میتوان به: تصفیه آب در ۶ مرحله با ۶ فیلتر مجزا،کیفیت بالای پمپ ، بی صدا، فیلترها از مواد طبیعی، مخزن تصفیه آب بزرگ و ضد باکتری میباشد. قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی سافت واتر جایگزین بسیار مناسبی به جای بهترین مارکهای آب معدنی میباشد. فیلتر مرحله اول (ساخت تایوان): فیلتر پلی پروپیلنPP، ذرات معلق بزرگتر از 5 میکرون موجود در آب را به خود جذب میکند. فیلتر تصفیه استخر با جذب تمام آلودگی ها و آلاینده های موجود در آب استخر آن را تصفیه کرده و سپس آبی شفاف و زلال وارد استخر می شود.

اگر آب خانگی در اختیارتان آب سخت حاوی مواد فلزی ذکر شده است، با انتخاب و خرید این دستگاه از سالم و قابل شرب بودن آب تصفیه شده اطمینان حاصل کنید و با خیال راحت سالم و تندرست بمانید. قابل ذکر است، شستشوی فیلتر دیسکی نیز به صورت اتوماتیک یا دستی انجام می گیرد. از جمله این تغییرات می توان به نوع پمپ، جنس لوله و اتصالات، نوع غشاء یا ممبران و غیره اشاره کرد. اسمز معکوس، از جمله مدرن ترین تکنولوژیهای به کار رفته در دستگاههای تصفیه آب است. اما در این بین در سال اخیر، شرکت تصفیه آب پاکاب گستر از جمله فروشندگان تصفیه آب تایوانی اصل بوده است. شرکت مینروا فیلتر بیش از یک دهه است که در حوزه فروش دستگاههای آب تصفیه کن تایوانی فعالیت میکند و از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی ساخت کشور تایوان در ایران است.

فیلتر مرحله پنجم (ساخت تایوان): فیلتر پست کربن، جزء سه فیلتر تکمیل کننده تصفیه آب است و از وظایف این فیلتر میتوان به حذف کلر، بو و سایر مواد شیمیایی مضر برای سلامت بدن انسان از آب تصفیه شده اشاره کرد . تصفیه آب تایوانی نیز به دستگاههایی گفته میشود که یا از تایوان به طور مستقیم وارد شده باشند، یا با استفاده از قطعات تماما تایوانی، در ایران مونتاژ شوند. بسیاری از افراد قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی را با حجم آب مصرفی خانواده و قیمت هر بطری آب معدنی مقایسه میکنند، و انتخاب دستگاه تصفیه آب را، یک راه حل اساسی برای حل معضل آب آلوده خرید تصفیه آب میدانند. تعداد بسیار زیادی از تصفیه آب های خانگی و نیمه صنعتی وجود دارند که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا هستند.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

یکی از بهترین محصولات کشور تایوان در بخش دستگاه تصفیه آب برند ایزی ول EasyWell می باشد . تصفیه آبهای وارداتی، بیشتر از کشور تایوان هستند. علاوه بر آن تمامی تصفیه آبهای این شرکت تحت گارانتی حداقل یک ساله قرار میگیرند. فیلتر مرحله ششم (ساخت تایوان): فیلتر حفظ مواد معدنی مینرال Mineral ، فیلتر جهت حفظ مواد معدنی و املاح مورد نیاز در آب آشامیدنی تصفیه شده نظیر کلسیم، منیزیم، منگنز، بی کربناتها است که علاوه بر بالا بردن کیفیت املاح آب تصفیه شده، در رفع تلخی آب و بهبود طعم آب تصفیه شده بسیار موثر است. علاوه بر این، دستگاهها نیاز به مراقبت دارند و شما باید در مدت زمان مشخصی فیلترها را تعویض کنید که این مورد نیز هزینهبر خواهد بود. قابلیت اتصال و نصب به یخچالهای ساید بای ساید (سامسونگ، دوو، جنرال، ال جی و…)، را دارد. در زمان خرید دستگاه تصفیه آب، باید بدانید که خرید، هزینه نصب نیز به همراه دارد.

خرید تصفیه آب فیلتر کربنی بعدی که در تصفیه آب خانگی مورد استفاده قرار می گیرد فیلتر پست کربن می باشد فیلتر تصفیه آب پست کربن بعنوان فیلتر مرحله 5 تصفیه آب خانگی در نظر گرفته می شود این فیلتر نیز برای حذف بو و بهبود طعم آب بر روی دستگاه های تصفیه آب نصب می گردد. آب دارای PH خنثی وارد مخزن میشود و با عبور از لایههای کربنی مواد آلی را از دست میدهد و بعد از عبور از سیلیس مواد جامد نیز حذف شده و آبی زلال و بدون بو از شیر خروجی به مخزن منتقل میشود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار