تعمیرات لوازم آشپزخانه تجاری | تعمیر تهویه مطبوع، تعمیر لوازم خانگی

تعمیرات لوازم آشپزخانه تجاری

تعمیرات لوازم آشپزخانه تجاری

لوازم خانگی حجم کار را کاهش داده و زمان انجام وظایف در آشپزخانه را کوتاه کرده است. روزهای غمگین مانند باد رفته است. مواد فاسدشدنی در یخچال می توانند ماندگاری بیشتری داشته باشند، پخت و پز، پخت و کباب کردن به لطف اجاق همیشگی سریعتر است، می توانید ضایعات و شستن ظروف را به ماشین ظرفشویی خود بسپارید و همچنین می توانید از یک اسپرسو سریع با قهوه ساز خود لذت ببرید. بزرگ یا کوچک، همه این لوازم آشپزخانه تجاری اهمیت زیادی دارند. این لوازم به همان اندازه که راحت هستند، مستعد خرابی ناگهانی نیز هستند. برای روشن کردن این موضوع، در اینجا 4 مورد از رایج ترین مشکلات لوازم آشپزخانه که توسط ارائه دهندگان خدمات لوازم خانگی مشاهده شده است، آورده شده است.

اغلب یخچال هایی که یخ ساز دارند با این مشکل مواجه می شوند. زمانی اتفاق می‌افتد که یخ اضافی یخچال به منظور تخلیه آب می‌شود اما زهکشی آن توسط یخ مسدود می‌شود. تنها راه حل این مشکل نصب بخاری تخلیه یخچال جدید است. این تعمیر باید کمتر از یک ساعت طول بکشد و حدود 125 دلار برای شما هزینه خواهد داشت.

خرابی ماشین ظرفشویی تجاری برای ایجاد صدا

اگر به طور مرتب از ماشین ظرفشویی خود استفاده می کنید، باید با صدایی که در هنگام تمیز کردن ظروف شما ایجاد می کند، آشنا باشید. وقتی صدای پاشیدن آب در اطراف را نمی شنوید یا بخار از آن خارج می شود، نشانه این است که مشکلی در ماشین ظرفشویی شما رخ داده است. این مشکل اغلب به یک انسداد احتمالی روی سوئیچ شناور مربوط می شود. این تعمیر حدود 15 دقیقه است و باید کمتر از 100 دلار هزینه داشته باشد.

صفحه های اجاق گاز آسیب دیده

با گذشت زمان، کویل های برقی اجاق گاز ممکن است به دلیل نشت منظم و قرار گرفتن در معرض آب از طریق تمیز کردن آسیب ببینند یا زنگ بزنند. این مشکل باعث می شود اجاق ها خیلی کند گرم شوند. بهترین راه برای مقابله با این مشکل، تعویض کل اجاق گاز است. این برای شما حدود 481 دلار را به ارمغان می آورد. اگر مشکل شدید است، بهتر است با a تماس بگیرید تعمیرات لوازم آشپزخانه تجاری متخصص به آن نگاه کند.

شروع نشدن دفع کننده تجاری

همه دفع کننده ها دارای ویژگی اضافه بار هستند که به طور خودکار زمانی که موتور بیش از حد داغ می شود یا بیش از حد بار می شود خاموش می شود. نیازی به وحشت نیست، پس از خنک شدن موتور، به سادگی دکمه ریست را که در کنار یا زیر دستگاه است فشار دهید. علاوه بر این، اگر دفع کننده زمزمه کند اما نچرخد، این احتمال وجود دارد که چیزی در آن گیر کرده باشد. با خاموش کردن دیپوزر و جدا کردن آن از کابل برق اصلی شروع کنید، برای رفع این مشکل از آچار دور ریختنی استفاده کنید. از آچار برای کار با تیغه ها استفاده کنید تا زمانی که عنصر گیر کرده را بردارید. اگر سعی کرده اید مشکل را بدون موفقیت برطرف کنید، باید از یک کلیسای خدمات لوازم خانگی تجاری بخواهید که دستگاه را بازرسی کند.

منبع: https://www.expressappliancesrepair.com/blog/commercial-kitchen-appliance-repairs/