بک لینک چیست ؟ تاثیر بک لینک روی سئو سایت یکتانت -بهترین بک لینک

بک لینک چیست ؟ تاثیر بک لینک روی سئو سایت یکتانت

در واقع تا جایی که من متوجه شدم، بکوریتی یک سیستم فروش بک لینک است. نحوه کار هم به اینصورت است که صاحبان سایت های مختلف میتوانند سایت شان را در بکوریتی ثبت کرده و به مخاطبان اجازه بدهند از سایت شان بک لینک بخرند. مطمئن باشید خرید این بک لینک های بی ارزش، گوگل را نسبت به شما حساس کرده و حتی ممکن است جریمه تان کند. بنابراین ترجیحا برای خرید بک لینک به سراغ انجام میدم نروید یا حداقل بیخیال این پکیج های بی ارزشش شوید. بازه قیمت این بک لینک ها از 130 هزار تومان شروع شده و تا حدود 400 هزار تومان هم ادامه دارد.

  • عده‌ای از وب‌مستران تصور می‌کنند که بک لینک ها دیگر ارزشمند نیستند و در رتبه‌بندی وبسایت‌ها در گوگل تاثیری ندارند اما اینگونه نیست!
  • به طور کلی تاثیر بک لینک ها بین یک هفته تا 3 ماه مشاهده می شود.
  • کافی است که در این ابزار ثبت نام کنید و آدرس URL مورد نظرتان را در این ابزار وارد کنید.
  • با این حال در برخی از پروژه های لینک سازی، کاربران تنها با خرید بک لینک ارزان به تعداد کم و بهینه سازی سئو داخلی تونستند رشد قابل توجهی رو به وجود بیارن.
  • نکته جالب این که ساختار و فرمت بیشتر این سایت های مخرب، یکسان می باشد.

این سایت به دلیل اسپم اسکور بالا توصیه می‌شود به صورت انکرتکست از آن بک لینک نگیرید و تمرکز خود را روی برند منشن بزارید. کافی است بعد از ثبت نام بر روی Edit Profile کلیک کرده و در قسمت about کمی درباره سایت خودتان بنویسید. کافی است ابتدا وارد سایت شده و در یکی از صفحات داخلی لینک سایت خود را به صورت کامنت در انتهای مطلب درج کنید. این وب‌سایت از انجمن ساز phpBB استفاده می کنه که با ثبت‌نام در این سایت در بخش پروفایل به راحتی می‌توانید لینک وب‌سایت خودتان را رایگان قرار دهید. روش دوم استفاده از کوئری های حرفه‌ای گوگل است که به راحتی و با جستجو می‌توان حجم عظیمی از لینک‌ها را در گوگل پیدا کنید که این مورد رو در دوره سئو کاملاً عملی آموزش دادیم.

نمونه طراحی سایت دیوار

همچنین بک لینک های موقتی باعث می شوند که تمام زحماتی که برای ساخت بک لینک کشیده اید به یک چشم بر هم زدن از بین برود. بک لینک می تواند در بدنه محتوا، فوتر و یا سایدبار قرار گیرد. وجود بک لینک در سایدبار و یا فوتر وب سایت ها عموما باعث می شود که آن لینک در تمامی صفحات سایت قرار گیرد و تکرار این موضوع سبب می شود که الگوریتم پنگوئن آن را به عنوان یک تخلف شناسایی کند. بنابراین بهترین جایی که میتوان بک لینک قرار داده شود، دقیقا در داخل خود محتوا است و همچنین ارزش و اعتبار بیشتری هم می گیرند. یکی از روش های لینک سازی برای سایت، استفاده از پست مهمان است. وب سایت های مختلفی این امکان را به شما می دهند که به عنوان نویسنده مهمان، در سایت آنها محتوایی را منتشر کنید.

بک لینک

در بیشتر موارد، دارایی قابل لینک، محتوایی بسیار ارزشمند را تشکیل می‌دهد. به طور مثال محتوایی اقتصادی مانند «تحلیل تکنیکال بورس» یا محتوایی مرتبط با مباحث علمی مانند «جدول تناوبی عناصر» سوژه مناسبی برای ایجاد دارایی قابل لینک bestbacklink.top به شمار می‌آیند. در حقیقت، مطالعاتی که در مورد رتبه گوگل انجام شده است نشان می‌دهد که رتبه سایت، بیش از هر عامل دیگری به تعداد سایت‌هایی بستگی دارد که وب‌سایت شما لینک می‌دهند. به طور مثال، اگر مطلبی در رابطه با بازاریابی آنلاین تهیه کرده‌ایم، عبارتی که در سایت دیگر به آن لینک می‌شود نیز باید شامل کلمه کلیدی هدف یعنی «بازاریابی آنلاین» باشد.

چرا بک لینک اهمیت دارد؟

در ابتدا باید صفحات وب، منابع یا کسب و کارهایی را پیدا کنید که به‌روزرسانی نشده باشند یا این‌که به تازگی تغییر کاربری داده و اسم خود را نیز عوض کرده باشند. اگر می‌خواهید با انواع روش‌های افزایش بازدید سایت آشنا شوید، مطالعه مطلب زیر پیشنهاد می‌شود. اینفوگرافیک ها این پتانسیل را دارند که کسالت بارترین اطلاعات را به یک محتوای چشم‌نواز و جذاب تبدیل کنند. به‌هرحال این واقعیت که 90 درصد از اطلاعات در قالب تصویر وارد مغز ما می‌شود به‌خوبی نشان می‌دهد که ما ذاتاً تصاویر گرافیکی را به متن ترجیح می‌دهیم.

  • URL را دریافت کنید، مثلا چه سایت هایی به آن لینک داده اند، تعداد لینک ها و غیره.
  • به‌علاوه می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت Google Alertsاطلاع‌رسانی از طریق ایمیل را برای این کوئری فعال کنید تا به صورت روزانه یا هفتگی از ذکر عنوان برندتان در سایت‌های دیگر اطلاع پیدا کنید.
  • خرید بک لینک می‌تواند منجر به خسارات جبران ناپذیری برای سئو سایت شما شود.
  • از این رو چنانچه می‌خواهید در فضای رقابتی امروزه حضور قدرتمندی داشته باشید و به جایگاه و رتبه‌های بالاتری دست‌یابید ابتدا می‌بایست بتوانید در صفحات وب دیده شوید.
  • ربات های گوگل زمان بررسی یک صفحه لینک های موجود در آن را نیز بررسی کرده و به این صفحات لینک شده مراجعه میکنند.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار