بک لینک چیست؟ چگونه بک لینک بگیریم که جریمه نشویم؟-بک لینک گلدلینک

اعتبار صفحه شباهت زیادی به اعتبار دامنه دارد ولی برای یک صفحه خاص از آن دامنه محاسبه میشود. ممکن است دامنه اعتبار بسیار بالایی داشته باشد ولی صفحه ای که از آن لینک دریافت کرده اید اعتبار پایینی در آن دامنه داشته باشد. میزان اعتبار صفحه معمولا براساس لینک سازی داخلی سایت به آن صفحه و بک لینک هایی که مستقیما برای همان صفحه ایجاد شده است تعیین میگردد. فاکتورهای بسیاری برای تعیین اعتبار دامنه شما لحاظ میشود که برخی از آنها عبارتند از عمر دامنه، نوع دامنه، تعداد بک لینک های دریافتی، تعداد لینک های خروجی، فعالیت در شبکه های اجتماعی و … . هرچقدر اعتبار دامنه ای که به شما لینک داده است بیشتر باشد ارزش بک لینک و تاثیر آن بر جایگاه شما بیشتر خواهد بود. حال که می‌دانیم بک لینک سایت چیست و با چه روش‌هایی می‌توانیم بک لینک بگیریم، در ادامه قصد داریم انواع بک لینک را بررسی همه چیز در مورد بک لینک کنیم.

باید با کسانی که پادکستی را اجرا می‌کنند ارتباط برقرار کنید و بعنوان مهمان در پادکستشان حضور داشته باشید. افراد آن شرکت در پادکست‌های دیگران به عنوان مهمان حضور می‌یابند. بدین ترتیب لیست جالبی از جاهایی که می‌توان لینک سازی کرد را دارید. بجای گفتن “ای کاش به سایت ما بکلینک می‌دادند”، به شکل فعالی با آنها ارتباط بگیرید و از آنها بخواهید لینک بیلدینگ انجام بدهند.

بنابراین به جای آنکه به دنبال یک فهرست بالا بلند از سایتها و فرومهایی باشید که میتوانید رایگان در آنها لینکسازی کنید، به دنبال استراتژی لینک سازی خارجی با کیفیت باشید. معیار ساخت بک لینکنه تنها به بهبود SEO کمک می کند ، بلکه به شما در درک نام تجاری شما نیز کمک می کند. وقتی بسیاری از وب سایت های معتبر به صفحه شما پیوند می دهند ، گوگل متوجه می شود که محتوای صفحه وب سایت شما ارزشمند است. به طور کلی ، وب سایت هایی با بک لینک بیشتر از نظر موتورهای جستجو معتبر هستند. برای هر صاحب وب سایتی که به SEO اهمیت می دهد ، بک لینک یکی از ارکان اصلی وب سایت است. به عبارت دیگر ، اگر می خواهید SEO خود را بهبود بخشید ، باید بک لینک را بشناسید.

بک لینک چیست؟ چگونه بک لینک بگیریم که جریمه نشویم؟-بک لینک گلدلینک

در صورتی که بتوان لینک محتوای وب‌سایت خود را به صورت حرفه‌ای در این شبکه اجتماعی قرار دارد، نتایج بسیار رضایت‌بخشی به دنبال دارد. امروزه اغلب وب‌سایت‌ها تگ نوفالو را به کامنت‌های خود می‌افزایند. در صورتی که گوگل لینک‌های نوفالو را بررسی کند و سایت‌های این چنینی را پیدا کند، برای آن‌ها جریمه در نظر می‌گیرد. همچنین توصیه می‌شود بک لینک‌ها از سایت باکیفیت و معتبر که رتبه و جایگاه مناسبی در گوگل دارند، تهیه شوند. به این ترتیب هدف اساسی در بک لینک دادن باید به صورتی باشد که مخاطبان را از سایت‌های دیگر به سایت شما بکشاند و صرفا بک لینک دادن به خودی خود تاثیر بسزایی ندارد. در واقع بک ‌لینکبه لینکی می‌گویند که از یک سایت‌ به سایت دیگر داده می‌شود.

در وبسایت نوین ابزار ساخت لینک UTM داریم و در همان صفحه توضیحات کاملی داده‌ایم. مثل صفحه‌های فروش، لندینگ‌پیج‌ها، صفحه اصلی وبسایت، خدمات یا محتواهای پررقیب. یا باید خودتان تک تک وبسایت‌های منتشر کننده رپرتاژ را پیدا و بررسی کنید یا این که از طریق فهرست‌های آماده پکیج مناسب خود را انتخاب کنید. هرچه صفحه فالوور بیشتری داشته و فعال‌تر باشد امکان این که از طرف گوگل به عنوان یک بک‌لینک قوی شناسایی شود بیشتر می‌شود. می‌توانید برای خودتان یک وبلاگ راه‌اندازی کنید و بدون هزینه برای خودتان بک‌لینک بسازید. در ضمن بخشی از خدمات نوین انتشار رپرتاژ در بهترین رسانه‌ها و وبسایت‌های معتبر است.

با بهترین لینک های رقیب هایتان مهندسی معکوس انجام دهید

محتوای با کیفیت، مفید و مخاطب‌پسند به تنهایی یک برگ برنده در مقابل گوگل است. برای گرفتن بک‌لینک هم باید مطمئن شوید محتوای صفحه‌هایی که می‌خواهید هدف بگیرید مطلوب باشد. قبل از هرچیزی باید مطمئن شوید وبسایت شما در گوگل به خوبی ایندکس شده و صفحات آن در نتایج جستجو دیده می‌شود. پس راه چاره این است که موضوعاتی که هنوز در ویکی‌پیا صفحه ندارند را پیدا کنید، بعد محتوایی دست اول و قابل استناد در وبسایت خود منتشر کنید. در این مرحله می‌توانید خودتان صفحه‌ای در ویکی‌پدیا با کمک محتوای خود ایجاد کنید یا از ویکی‌نویس‌ها برای این کار کمک بگیرید.

  • در نگاه اول شاید چنین ابزارهایی مشابه با راه نجات باشند، اما در واقع یک دام و تله ای بیشتر نیستند.
  • اما این راحتی در بسیاری از موارد نتیجه مثبت هم برای شما به همراه ندارد!
  • در اکثر حالت‌ها، دارایی قابل لینک شما یک قطعه محتوای جذاب خواهد بود (که دلیل همبستگی و نزدیکی شدید بهینه‌سازی موتور جستجو و بازاریابی محتوا همین است).
  • پیش‌تر گفتیم که استفاده از تبلیغات هدفمند می‌تواند راه مناسب برای گرفتن بک‌لینک سایت باشد.

ابتدا، کسی را در حوزه کاری خود پیدا کنید که پست‌های مهمان زیادی می‌نویسد. مودبانه پیشنهاد دهید که آن پست‌های گردش لینک، به چیزهای قابل لینک دادن روی سایت شما بکلینک بدهند. تا امروز، این یک قطعه محتوا به تنهایی بالای بکلینک از 4810 دامنه مختلف دریافت کرده است. دارایی‌ قابل لینک دادن ممکن است یک پست بلاگ، یک ویدئو، قطعه‌ای از یک نرم‌افزار، یک آزمون، یا یک تحقیق مروری باشد. اساسا باید چیزی باشد که مردم دوست داشته باشند به آن بک لینک بدهند.

به طور مثال، فرض کنید کار شما فروش اطلاعات در رابطه با نحوه ساخت لوازم آرایشی باشد. کافی‌است «نحوه ساخت صابون» را در گوگل جستجو کنید تا مطالب مرتبط برای شما نمایش داده شوند. این صفحات موضوعی هستند و لذا مخاطبان متناسب و مرتبطی را راهی وب‌سایت شما می‌کنند. با ارائه نمونه کار، ساختار محتوا و اثبات توانایی و جدیت خود در قالب یک متن مختصر و مفید، صاحب وب‌سایت را متقاعد کنید. آن‌ها بیشتر از 30 باشد و اجازه درج لینک‌های فالو با انکرتکست در متن محتوا را می‌دهند.

سئو محلی چیست؟ کاربردها و نکات سئو محلی یا لوکال سئو

زمانی که ربات گوگل یک بک لینک نوفالو را مشاهده میکند ارزش و اعتباری به صفحه هدف منتقل نمیکند. تا اینجا به خوبی می‌دانید که بک لینک سایت چیست و چطور می‌توان از سرچ کنسول گوگل برای کنترل بک لینک سایت استفاده کرد. اما اگر بخواهید بک‌لینک را برای سایت دیگری بررسی کنید، می‌توانید از ابزارهایی مانند «Ahrefs Free Backlink Checker» استفاده کنید. حال که می‌دانیم بک لینک سایت چیست و از چه راه‌هایی ایجاد می‌شود، باید به یکی از پرطرفدارترین روش‌های گرفتن بک‌لینک یعنی انتشار و نوشتن رپورتاژ آگهی اشاره کنیم.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار