بهترین روش های لوازم خانگی | تعمیر تهویه مطبوع، تعمیر لوازم خانگی

بهترین روش های لوازم خانگی |  تعمیر تهویه مطبوع، تعمیر لوازم خانگی

آیا دوست دارید لوازم خانگی خود را در اکثر مواقع در بهترین حالت نگه دارید؟ در اینجا نکاتی وجود دارد که توسط متخصصان تعمیر لوازم خانگی ارائه شده است که به شما در انجام این کار کمک می کند:

زمان آن فرا رسیده است که همه چیزهایی را که والدینتان در مورد تمیز کردن بعد از شام به شما یاد دادند را فراموش کنید. یکی از سخت‌ترین عادت‌هایی که برای اکثر افرادی که در دهه‌های 1970 و 1980 بزرگ می‌شوند، ترک می‌شود، این است که ظروف را به‌طور کامل نشویید.

برای اکثر افرادی که در آن زمان بزرگ می شدند، ظروف مادر تا زمانی که به ماشین ظرفشویی می رفتند بی لک بود. این اغلب به این دلیل بود که ماشین های ظرفشویی در آن زمان به اندازه فعلی کارآمد نبودند.

امروزه واشرها بسیار کارآمد هستند و فقط کمی آب مصرف می کنند.

چقدر کم؟ سه و نیم گالن یا کمتر کافی است

ماشین‌های ظرفشویی مدرن می‌توانند مواد غذایی خشک شده را از روی بشقاب‌ها پاک کنند، بنابراین می‌توانید قبل از راه‌اندازی دستگاه صبر کنید تا دستگاه پر شود. خراش دادن کافی است. نیازی نیست ظروف را از قبل بشویید. به سادگی فضا برای رسیدن آب پاش ها به هر ظرف باز کنید.

اگر فقط چند ظرف برای شستن وجود داشته باشد چه؟ ممکن است این تصور را داشته باشید که انجام آن‌ها با دست کمتر هدر می‌رود، اما داده‌ها چیز دیگری را نشان می‌دهند، حتی اگر ماشین ظرفشویی نیمه‌خالی کار کنید.

یک مطالعه بررسی شده توسط ویرپول در مورد میزان آب و انرژی مورد نیاز برای شستن ظروف با دست یا ماشین نشان داد که برای شستن بشقاب، فنجان، کاسه، کارد و چنگال و برخی اقلام خدماتی، تقریباً 3 گالن مصرف می شود.

این نشان می دهد که کارکردن ماشین ظرفشویی فقط برای دو نفر نسبت به شستن ظروف در سینک آب کمتری مصرف می کند، به شرطی که قبل از آبکشی انجام نشود.

ماشین های ظرفشویی کمتر از نیمی از گازهای گلخانه ای ظروف شست و شوی دستی را تولید می کنند که بیشتر به این دلیل است که آب کمتری را گرم می کنند.

در ظرفیت کامل، یک ماشین ظرفشویی در هر تنظیم کمتر از نیم گالن مصرف می کند.

تنها راه برای مبارزه با این امر با دست، شستن و آبکشی در دو لگن است، به جای اینکه آب جاری شود، همانطور که اکثر مردم انجام می دهند.

متأسفانه، این باعث صرفه جویی در وقت شما نمی شود. EPA تخمین می زند که شستن ظروف یک خانواده با دست برای یک سال حدود 230 ساعت طول می کشد، مشابه یک تعطیلات 10 روزه.

لوازم خانگی چگونه این کار را انجام می دهند؟ حسگرهای نور ماشین ظرفشویی کدر شدن آب را در هنگام تخلیه کنترل می کنند و آب را تنظیم می کنند تا تمیز بودن ظروف را بدون هدر رفتن آن تضمین کنند. نکته اصلی این است که لوازم خانگی کار سختی را برای شما انجام می دهند.

ترموستات یخچال را تنظیم کنید و آن را فراموش کنید

یخچال برای مدت طولانی به عنوان پر انرژی ترین وسیله در خانه خانواده به حساب می آمد. امروزه یکی از مقرون به صرفه ترین هاست.

طبق تحقیقات مجمع جهانی اقتصاد در سال 2010، مصرف انرژی یخچال ها از سال 1972 تا کنون سه چهارم کاهش یافته است، علیرغم افزایش حجم داخلی آنها. این آمار به لطف کمپرسورها، خنک‌کننده‌ها و عایق‌های بهبود یافته، امروز حتی بهتر به نظر می‌رسد.

حتی با وجود این اطلاعات، بسیاری از افراد دستورالعمل‌های سازنده را نادیده می‌گیرند و دما را خیلی پایین تنظیم می‌کنند. باید توجه داشته باشید که سردتر لزوما بهتر نیست.

چندین دهه پیشرفت در عایق بندی، آب بندی هوا و تهویه اطمینان حاصل می کند که دمای پیشنهادی – اغلب بین 37 تا 40 درجه فارنهایت می تواند غذا را بدون اتلاف انرژی یا ایجاد سرمازدگی در طولانی ترین زمان ذخیره کند.

به سادگی دمای مناسب را تنظیم کنید و غذای خود را طوری سازماندهی کنید که پیدا کردن آن آسان و فراموش کردن آن دشوار باشد.

بزرگترین اشتباهی که می توانید مرتکب شوید این است که یخچال ها را با تاریخ انقضای آنها گذشته نگه دارید. اگر یک مدل قدیمی در گاراژ یا زیرزمین (گرم) خود دارید، به خصوص اگر یکی از افرادی هستید که یخچال دومی دارید، از شر آن خلاص شوید.

در بیشتر موارد، برای برق بیشتر از چیزی که می توانید با به روز رسانی آن صرفه جویی کنید، هزینه می کنید.

روی یک ترموستات هوشمند سرمایه گذاری کنید.

ممکن است شنیده باشید که تنظیم ترموستات روی یک دمای خاص هزینه های گرمایش و سرمایش را کاهش می دهد. اینطور نیست، به خصوص اگر مجبور به تغییر تنظیمات باشید.

نصب ترموستات های هوشمند که سلایق و رفتارهای شما را یاد می گیرد به شما این امکان را می دهد که برنامه گرمایش و سرمایش موثری را تنظیم کنید و در عین حال هر سال در هزینه خود صرفه جویی کنید.

ترموستات‌های هوشمند از وای‌فای خانگی، اپلیکیشن‌های گوشی هوشمند یا حسگرهای حرکتی استفاده می‌کنند تا تشخیص دهند که افراد چه زمانی در خانه هستند و دما را متناسب با آن و همچنین در طول روز تغییر دهند.

خانه های دارای پمپ حرارتی یک استثنا هستند. پمپ های حرارتی مدرن با کارایی بالا بهترین عملکرد را دارند در حالی که دمای ثابتی را حفظ می کنند و در هنگام تلاش برای گرم کردن محیط سرد کارایی کمتری دارند.

آنها می توانند صرفه جویی در مصرف انرژی را بدون نیاز به تنظیمات ترموستات در عصر یا هنگام بیدار شدن انجام دهند. هنگامی که پمپ حرارتی در خانه خود دارید به ترموستات دست نزنید.

وسایل قدیمی را تعویض کنید.

اگر دستگاه شما 15 یا 20 سال سن دارد، تعویض آن باعث صرفه جویی در هزینه و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای می شود. حتی ماشین‌های ظرفشویی ارزان‌قیمت امروزی از دستگاه‌های گران‌قیمت یک دهه قبل بهتر عمل می‌کنند.

فشار دادن وسایل بیش از طول عمر پیش‌بینی‌شده‌شان، تنها تعویض آن‌ها را به تاخیر می‌اندازد و پول و انرژی را هدر می‌دهد.

در حالی که این مورد است، تولید کنندگان می گویند که ما ممکن است وارد دورانی شویم که در آن لوازم خانگی به اوج کارایی خود می رسند. در آن مرحله، ما به جای سخت‌افزار جدید برای بهبود موارد، به به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری تکیه می‌کنیم.

لوازم خانگی تا جایی که می توانند کارآمد می شوند. پیش‌بینی‌هایی وجود دارد که به نقطه‌ای می‌رسد که تولیدکنندگان به مصرف‌کنندگان کمک می‌کنند تا عمر محصولاتشان را افزایش دهند.

در حالی که این یک احتمال است، ما هنوز به آن نرسیده ایم. اگر دستگاه شما قدیمی است، باید به سادگی آن را تعویض کنید. یکی از نشانه های قدیمی بودن دستگاه شما این است که انرژی زیادی مصرف می کند.

همچنین باید در صورت خرابی دستگاه خود، تعویض آن را در نظر بگیرید، و باید همچنان متخصصان تعمیر لوازم خانگی الکساندریا را استخدام کنید.

هنگام خرید یک واحد جدید، یک دستگاه با کیفیت بالا تهیه کنید که در برابر آزمایش زمان مقاومت کند. این دستگاه باید دارای رتبه انرژی بالایی باشد که به شما آرامش می دهد که قبض انرژی شما را افزایش نمی دهد.

منبع: https://www.expressappliancesrepair.com/blog/home-appliance-best-practises/