بهترین دی وی دی های کنکور 1402 مشاوره خرید DVD کنکوری

اگر دانش آموز برنامه ریزی درسی مشخصی دارد یا در موسسه کنکور خاصی ثبت نام کرده باید سعی کند در کلاس کنکوری ثبت نام کند که پیشروی مباحث آن مطابق با برنامه درسی او باشد. در این حالت اثر یادگیری در کلاس درس را به طور مستقیم می توان در آزمون خود ببینند. آنچه که از کلاس های کنکور انتظار می رود این است که درصدهای شما بالاتر از زمانی باشد که از کلاس استفاده نمی کردید.

آموزش عربی، زبان قرآن ۱ – پایه دهم

تحقیق و پرس و جو از رتبه برترهای سال گذشته و یا مشاوران با تجربه در این زمینه می تواند به شما در انتخاب این منابع کمک کند. حذف دروس عمومی از کنکور ۱۴۰۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی انقلاب اسلامی پیش از برگزاری کنکور 1400 یکسری مصوبات را به مجلس ارائه نمود. پس از ارزیابی ها و اخبار متفاوت درباره تصویب این مصوبات، با اعلام رئیس سازمان سنجش، تغییرات پیشنهادی شورای انقلاب …

آموزش درس فارسی – پایه هشتم

در این مقاله نکاتی را در زمینۀ روش تدریس کنکور، برای معلمان خصوصی که قصد تدریس در حوزۀ کنکور دارند، بیان کرده‌ایم. آموزش کنکور از چندین جنبه اهمیت دارد؛ داوطلبانی می توانند در کنکور موفقیت آمیز عمل کنند که از آموزش کنکور با کیفیتی استفاده کنید. از طرفی اموزش کنکور باید توسط افراد و اساتید با تجربه آموزش داده شود. و در رابطه با اینکه چگونه فعالیت خودتان در زمینه تدریس خصوصی کنکور را شروع کنید و یا گسترش دهید مطالبی ارائه شده است.

بهترین دی وی دی های کنکور 1402 مشاوره خرید DVD کنکوری

در صورت وجود هر گونه تنشی در میان پرسنل آموزشگاه، عملگرد و وجه مجموعه تحت تاثیر آموزش کنکور درس جت قرار می گیرد. والا من ریاضی20% بودم اما با روش های استاد حیدری خیلی خوب تست میزنم یه جلسه همایش رایگان نیم سال اولشون روز جمعه خیلی خوب و اینا. زیست یا شیمی + فیزیک یا ریاضی + عربی – زبان یا دینی – ادبیات که برای روزهایی که مهمانی دعوت شده ایم یا بیماریم مناسب است. البته ناگفته نماند کسی که پایه درسی خوبی دارد به علت تسلط کافی روی دروس می تواند تمامی تست های آن منبع را به یکباره و در زمان کم حل کند و برای تست های پوششی از منبع قوی تری استفاده کند.

  • تمام توجه و تمرکز مسئولان آموزشی در اعلام شیوه های برگزاری کنکور معطوف به دروس سال دوازدهم است.
  • به همین دلیل در تمام دنیا مردم ترجیه می‌دهند که از بوت کمپ‌ها، آموزش‌های آنلاین و مجازی و فیلم استفاده کنند.زیرا این قبیل آموزش‌ها همیشه در اختیار آنها هستند و هر وقت که بخواهند می‌توانند بارها به آنها رجوع کند.
  • دانش‌آموزان بعد از مطالعه 60 روزه و تست زدن در یک بازه‌ی 40 روزه برای آزمون کنکور آماده می‌شوند.
  • این بخش از کار ممکن است وقت شما را بگیرد ولی به هر حال پایه کار شما است و موفقیت های بعدی شما از همین جا شروع می شود.
  • چون در آموزش اولیه، تسلط کافی روی دروس نداریم از نوشتن نکات خود داری می کنیم و به جای آن تست مورد نظر را علامت دار می کنیم.
از نگاه دانشجویان، قدرت بیان فوق العاده استاد رضوی و پوشش ۱۰۰ درصدی تمامی سرفصل‌ها، نکات و تست‌ها، ویدیوهای این دروس را به بهترین ویدیوهای آموزشی رشته مهندسی کامپیوتر تبدیل کرده است. آموزشگاه کنکور هشترودی با بیش از 20سال سابقه در امر آموزش و مشاوره وبهره گیری از اساتید مجرب ،بامجوز رسمی ازوزارت آموزش و پرورش در زمینه کلاس های کنکوروتقویتی در رشته های انسانی،ریاضی، وتجربی،زبان وهنرتوانسته رضایت دانش آموزان را در تمام مقاطع تحصیلی بدست آورد. پکیج‌های این موسسه شامل تعدادی دی وی دی و کتاب‌های کار انتشارات حرف آخر است. دی وی دی‌‌ها شامل آموزش به صورت تصویرسازی هستند و کتاب‌ها از الگوها و سوالات تستی تشکیل شده‌اند. داوطلبان پس از مشاهده دی وی دی‌ها به سراغ حل تست و یادگیری الگوها می‌روند. دانش‌آموزان برای مشاهده لیست قیمت محصولات حرف آخر می‌توانند به این لینک مراجعه کنند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار