بهترین تعمیرکار پژو 206 در تهران

با توجه به اینکه تنظیم باد چرخها بر کاهش مصرف سوخت خودروها تاثیر مستقیم دارد و برای طول عمر لاستیک ها نیز مفید است توصیه ما به شما برای راه اندازی یک اتو سرویس مدرن لاستیک فروشی و خدمات پنچری و حتی تعویض روغنی تهیه این دستگاه و ارائه خدماتی بهتر برای جذب مشتریان بیشتر است. به این ترتیب به محض مشاهده این هشدار، در پی رفع ایراد گیربکس باشید. در تعمیرگاه تخصصی ۲۰۶ تمام مشکلات مربوط به خودرو پژو ۲۰۶ بررسی و رفع ایراد میشود. تمام تلاش متخصصان در تعمیرگاه مجید، تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروی شما در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه ممکن است. ما در آنلاین گیربکس با دهه ها تجربه و تخصص در خدمت شما دوستان هستیم تا خودروی شما را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت همانند روز اول تحویل دهیم.

اگر قصد داشتید ماشین خود را به تعمیرگاه ببرید، سعی کنید در انتخاب آن محل دقت کنید. اما انتخاب یک جای مطمئن و قابل اعتماد برای تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو 206 و 207 در کرج بسیار مهم میباشد. با سبکی که جلو و عقب آن به پژو 207 شباهت داشت، تا سال 2013 در دسترس بود. در ابتدای کار باید سطح روغن ترمز را در بازدیدهای دورهای (حداقل یک ماهه) چک کرد تا نسبت به وجود مقدار کافی از آن در سامانه ترمز مطمئن شد. به طور معمول اگر کمتر از 5 ماه از اعتبار بیمه پژو 206 باقی مانده باشد بین 3 تا 5 میلیون از قیمت آن کاسته خواهد شد. هرچه زمان بیشتری تا پایان بیمه خودرو باقی مانده باشد، قیمت آن بالاتر است و افراد بیشتری برای خرید آن از خود تمایل نشان میدهند. حداکثر سرعت آن 190 کیلومتر در ساعت و وزن خودرو 1096 کیلوگرم است. همچنین خدمات تعمیرات ما با ضمانت یکساله تا 20 هزار کیلومتر ارائه خواهد شد. کم کردن کیلومتر جزء موارد کاری شرکت نمیباشد. نکته بسیار مهم درباره تعمیرات گیربکس اتوماتیک مانند تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو 206 کاری بسیار تخصصی بوده و تعمیر آن توسط یک مکانیک معمولی و ساده کار بسیار اشتباهی است.

تیپ چهار : در این خودرو دیگر خبری از پیشرانه TU3 نیست و جایش را یک پیشرانه ۱٫۶ لیتری با نام TU5 گرفتهاست که توان ارائه قدرتی در حدود ۱۱۰ اسب بخار را سایت tamirkaran-iran دارد. حداکثر قدرت آن110 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 142 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه است. بعد از جمع کردن سیلندر و کارتر و تعویض یاتاقانها و اویل پمپ و بعد از آوردن سرسیلندر از تراش و آببندی سوپاپها نوبت به جمع کردن سرسیلندر میرسد که به وسیله پیچهایش آن را به بلوک سیلندر متصل میکنیم البته به روش حلزونی سرسیلندر را جمع کرده زیرا دو روش وجود دارد برای جمع کردن سرسیلندر اول ضربدری و دومی حلزونی که معمولاً از روش حلزونی استفاده میشود و از تورک متر برای سفت کردن آن استفاده میگردد که بعد از بستن سرسیلندر قالپاق سوپاپ را روی آن قرار داده و آن را میبندیم. اولین قدم این است که یک آزمایش تشخیصی با ولت متر خود انجام دهید تا ببینید آیا برق از پدال عبور می کند یا خیر. طراحی این روغن به گونه­ای است که دارای گرانروی پایین تری نسبت به روغن گیربکس دستی است تا بتواند به طور کامل تمام قطعات حساس سیستم را روانکاری کند.

بسیار منطقی تر است که به جای چندین بار هزینه کردن با یک مکانیک خبره در زمینه تعمیرات گیربکس اتوماتیک کار کنید. کاپوتها را بالا زده و سعی کنید تا قطب مثبت و منفی هر یک را تشخیص دهید. در صورتی که باتری ماشین شما به هر دلیلی تمام شده باشد؛ جهت شارژ مجدد آن نیاز به یک خودرو دوم و کابل مخصوص این کار دارید. این خودرو هم از پیشرانه TU3 و شتاب بسیار بالا و گیربکس پنج سرعته دستی بهره میبرد. تیپ پنج : محبوبترین هاچ بک میان تیپ های 206 تیپ پنج این خودرو است. در واقع هزینه تعمیرات این خودرو به عوامل زیادی وابسته است. تعویض روغن، کاری بسیار ساده و ارزان است. اطراف داخلی گودال کاشی کاری شده و محافظ دو گوشه گودال باشد. روغن برای روان کاری بین قطعات محرک موتور مورد استفاده قرار می گیرد و وقتی به مرور زمان، روغن خاصیت خود را از دست بدهد، عملکرد موتور کاهش پیدا می کند . ماشین لباسشویی برای شستشوی ایمن چرخه شستشو درب را پس از بسته شدن و قبل از شروع به برنامه تنظیمی قفل می کند. در این نوع از ماشین های لباسشویی تنها یک مخزن برای شستشو لباس وجود دارد. در غیر این صورت مقدار روغن بیش از اندازه کاهش مییابد و یا اینکه روانکاری مناسب برای تمامی قطعات موتور انجام نمیشود.

نکته قابل توجه دیگر این است که فرق زیادی بین تعمیرکار گیربکس اتوماتیک و تعویض کار گیربکس اتوماتیک است و بسیاری از قطعات آن قابل تعمیر بوده که متاسفانه بسیاری از دوستان به علت نداشتن تجربه و تخصص کافی آن را تعویض میکنند. خلوت بودن کلاس ها در کنار استفاده از 2 استاد (یک مدرس دانشگاهی و یک تعمیرکار حرفه ای و با تجربه) بازدهی این کلاس ها را دو چندان کرده و تضمین کننده سطح بالای آموزشی خواهد بود. اگر میخواهید مشکل روغن سوزی و کم شدن خودروی خود را با استفاده از روغن موتور رفع کنید، روغن موتور پارانوکس بهترین انتخاب برای شماست.

2. قفل شدن موتور، که در این حالت موتور به هیچ عنوان روشن نمی شود. سومین دلیل برای لزوم تعویض روغن موتور ماشین این است که با استفاده طولانی مدت از روغن موتور، افزودنیهایی که در روغن موتور اضافه شدهاند تا قطعات کارایی بهتری داشته باشند و آسیب کمتری به هر یک از قطعات درگیر وارد شود، از بین میروند و دوباره باید افزودنیها و روغن موتور تازه به خودرو اضافه شوند. تیپ شش : تیپ شش در ابتدا از گیربکس موجود در تیپ چهار و آپشنهای موجود در تیپ پنج بهره میبرد اما پس از عدم موفقیت این خودرو ایران خودرو گیربکس این خودرو را عوض کرد و از یک گیربکس قدرتمندتر تیپ ترونیک بر روی آن استفاده کرد تا به فروش بیشتر آن کمک کند، اما این اتفاق رخ نداد و ضربههای وارده به بدنه خودرو در هنگام تعویض دنده باعث شد این تیپ به دل کاربرانش ننشیند. به طور رسمی در سپتامبر 1998 میلادی مدل هاچ بک آن راه اندازی شد و به دنبال آن در سپتامبر 2000 یک کوپه کابریولت (206 CC) ، در سپتامبر 2001 یک استیشن واگن (206 SW) و در سپتامبر 2005 میلادی یک نسخه سدان (206 SD) تولید شد.

این روغن افزودنیهای چندانی ندارد و بر پایهی نفت خام تولید میشوند و بیشتر وظیفهی روانکاری را برعهده دارند. برای این منظور باید از واکس و پولیشهای باکیفیت استفاده کنید. برای تمیز کردن این گرد، از اسفنج مرطوبشده با آب سرد استفاده کنید. حتی اگر درب باک را درست نبسته باشید یا پیستونها درست کار نکنند نیز ممکن است این چراغ روشن شود. متاسفانه بعضی از افراد سودجو که دانشی در این زمینه ندارند، در اولین فرصت گیربکس ماشین شما را باز میکنند و به آن خسارت بیشتری وارد میکنند و یا سریع تصمیم به تعویض کامل گیربکس میگیرند در صورتی که ممکن است نیازی به این کار نباشد. تیپ سه : می توان گفت این خودرو در اصل همان تیپ پنج است اما با موتوری متعلق به تیپ دو. یک موتور ۱٫۶ لیتری TU5 با توان تولید ۱۱۰ اسب بخار، گیربکس ۵ سرعته دستی، ترمزهای ABS دیسکی ۴ کاناله و ارتفاعی کمتر در سامانه تعلیق آپشن هایی بود که تیپ پنج با کمک آنها هنوز هم محبوبیت خود را حفظ کرده است. تا سال ۱۳۹۰ پر فروش ترین محصول خانواده 206 بود اما از آن سال به بعد تیپ پنج جایش را گرفت.

علاوه بر این ها خدمات ما در سریع ترین زمان ممکن با قیمت بسیار عالی انجام میشود تا در وقت گرانبهای شما عزیزان نیز صرفه جویی شود. هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو 206 در کرج با توجه به نوع مشکل و خرابی، زمان تعمیر، نیاز قطعات به تعویض و عوامل دیگر بسیار متغیر میباشد. اگر پر کردن یا تعویض روغن گیربکس مشکل شما را حل نکرد ، ممکن است قطعات داخلی به مشکل خورده باشد یا خورد شده باشند که در این صورت باید به مکانیکی مراجعه کنید. در این استاندارد از حرف S برای موتورهای بنزینی و از حرف C برای موتورهای دیزلی استفاده خواهند کرد. میتوانید از دستکش استفاده کرده یا یک حوله روی لبههای قرار دهید. ۶ – در هنگام تعویض آزمایشی ایسیو موتور با خودروی مشابه فقط کافی است ایسیو و تگ های خودرو مشابه بر روی خودروی معیوب نصب شده و نیاز به تعویض ایسیو نمی باشد . مواردی که در تعمیرات ایسیو جهت ارسال قطعه تعمیری به شرکت لازم می باشد. لازم به ذکر است که ایراد در گیربکس اتوماتیک با روشن شدن چراغ چک در خودرو نمایش داده می شود. در واقع می توان گفت تعمیرات پژو 206 به تعمیرکار متخصص در تعمیر ماشین 206 نیاز دارد، این تعمیرکار می تواند دانش مورد نیاز را در دوره های آموزشی ماشین 206 کسب نماید و برای کسب درآمد اقدام لازم را در تعمیر گاه انجام دهد.

تمام شدن لنت علاوه بر خطر ساز بودن و درست عمل نکردن ترمز، باعث خط افتادن روی دیسک ترمز و خراب شدن این قطعه نیز می شوند. علاوه برا ین این خودرو به جای گیربکس دستی پیشفرض از یک گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک بهره میبرد. تیپ دو از سامانه برق کشی مولتی پلکس بهره میبرد اما به مانند تیپ یک آینههای دستی دارد. باید بگوییم که میزان کارکرد خودرو با میزان سلامت و عمر مفید آن نسبتی مستقیم و معکوس دارد. عوامل متفاوتی مانند قیمت 206 صفر، سال ساخت، میزان کارکرد، میزان بیمه، تمیزی و سلامت خودرو و میزان تصادفات در تخمین قیمت ماشین پژو 206 کارکرده تأثیر بسیاری دارد.

به طور کلی برای تعیین قیمت و دستمزد تعمیرات، گیربکس خودروی شما باید توسط دستگاه تست شده باشد و پس از مشخص شدن مشکل اصلی، فرآیند تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروی شما آغاز شود. برای مشاهده جزئیات اجرت و دستمزد به صفحه: هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک مراجعه کنید یا با ما تماس بگیرید. هزینه و دستمزد تعمیرات گیربکس اتوماتیک پژو 206 به یکی از سوالات متداول صاحبان این خودرو تبدیل شده است. به همین دلیل توجه به نحوه کارکرد درست این قطعه اهمیت زیادی دارد. تعمیر لباسشویی اصول کلی دارد که در تمام لباسشویی ها این اصول به یک صورت است اما در برخی از موارد تعمیرات لباسشویی ها متفاوت اند. شما میتوانید در صفحه تعمیرگاه پژو 206 معتبرین و نردیکترین مراکز به منطقه مورد نظرتان را پیدا کنید و برای دریافت خدمات به این مراکز مراجعه کنید.

پروشات خودرو عیب یابی و تعمیر تخصصی تویوتا هیبرید را با کادری متخصص و دوره دیده با امکانات روز دنیا انجام می دهد. با انجام منظم سرویس دوره ای ماشین می توانید از مشکلات خودرو جلوگیری کنید. برای جلوگیری از خرابی موتور دیزل، باید رینگهای پیستون و آستر سیلندر خود را بررسی کنید تا ببینید آیا علت نشت روغن هستند یا خیر. در صورتی که مشکل جدی نباشد با راهنمایی کارشناسان ما شما خود قادر به رفع مشکل خواهید بود. اگر با عوض کردن دنده تغییر در آن ایجاد نمیشود، دلیل این مشکل میتواند خراب شدن سوئیچ گیربکس ماشین باشد. شاید از این موضوع آگاه نباشید که دانش و تجربه زیاد تا چه حدی میتواند در تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروی شما چه نقش مهمی ایفا کند. 206 اس دی در این سال ها توانسته بخش زیادی از انتظارات مشتریان را رفع کند. به طور کلی مراحل تعمیر موتور به این صورت است که کاپوت ماشین باز میشود، روغن موتور، آب رادیاتور، لولههای بنزین و بلور سیلندر را تخلیه میکنید و اتصالات باتری را باز مینمایید.

احتمالا تا کنون که این متن را مطالعه کرده اید، گیربکس اتوماتیک 206 شما هم دچار مشکل شده و به دنبال تعمیر آن هستید و از این رو هزینه تعمیرات آن هم برای شما سوال مهمی میباشد. برای مثال، اگر مشکل بسیار جدی در خودرو وجود داشته باشد، باید گیربکس به طور کامل پیاده شده و فرآیند تعمیر آن پس از تایید صاحب خودرو آغاز شود. همچنین یکی از نکات بسیار مهم برای صاحبان خودروهای چینی این است که گیربکس اتوماتیک این خودرو ها کمی پیچیده بوده و حتما باید برای تعمیرات آن به تعمیرکار متخصص در زمینه گیربکس های اتوماتیک مراجعه کنید. اندازه این خودرو به (میلیمتر) 3822 طول، 1652 عرض و 1432 ارتفاع است. فاصله بین دو محور آن 2441 میلیمتر است و از نظر ترمز و پایداری دارای ترمز ضد قفل ABS و EBD و EBA چهاركاناله، ترمز جلو ديسكي خنك شونده و ترمز عقب دیسکی است. زمانی که 206 تیپ سه وارد بازار شد، همراه با یک سامانه تهویه مطبوع خودکار، گرم کن آینه برقی، دو کیسه هوا، سامانههای ترمز EBD و ABS، سامانه صوتی بهبود یافته کلاریون و غیره یکی از آپشنال ترین خودروهای موجود در بازار بود که با قیمتی خوب روانه بازار شد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار