بزرگترين قهرمان داستانهاي مصور جهان شد

این تم بین پسران، چه کودک و چه نوجوان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. بله، کرده. سوپرمن را کتک زده؟ بله، زده. انواع و اقسام لباسهای مخوف را ساخته که بهوسیلهشان میتواند کارهای مختلف انجام بدهد؟ امکان شستشو لباس کارتونی بتمن به وسیله ماشین لباسشویی نیز وجود خواهد داشت و می توانید به دفعات مکرر این کار را انجام دهید اما باید بدانید که شستشو بهتر است با آب ولرم مایل به خنک انجام گیرد تا مشکلی در بافت لباس بتمن مخصوص به وجود نیاید. این مینی فیگور از جنس پلاستیک فشرده درجه ۱ ساخته شده و با قد تقریبی ۴.۵ سانتی متر، دارای بترنگ ، چنگک در دستانش و استند نگهدارنده مخصوص لگو (بلوک پایه) که در زیر پای آن قرار می گیرد، محصولی مناسب برای طرفداران کامیک بوک، مارول، کالکتورهای فیگور، علاقه مندان به فیلم و سریال و …

امروزه اکثری از مغازه های تم میلاد به دنبال فروش پکیج کاملی از زیباترین لباس بتمن میباشند و تبلیغات مضاعف گسترده ای را نیز در همین زمینه انجام می دهند که بتوانند دقت اکثری از خریداران و مشتریان را به سوی خود جلب نمایند و از فروش دوچندان بالایی هم برخوردار باشند. این فیلم دارای چهارده خط داستانی مختلف است که هر کدام توسط کارگردانی متفاوت از جمله الیزابت بنکس، استیون بریل، استیو کار، رستی کندیف، جیمز دافی، گریفین دان، پاتریک فورسبرگ، جیمز گان، باب اودنکرک، برت رتنر، ویل گراهام و جاناتان کارگردانی شده است. به کارگردانی جواد رضویان و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی که از روز چهارشنبه ۲۹ خرداد ماه به روی پرده سینماها رفت در دو روز اول اکران ۳۹۲ میلیون و ۸۴۸ هزار تومان فروخت. بتمن برای همیشه در سال ۱۹۹۵ و با کارگردانی جوئل شوماخر اکران شد و وال کیلمر در آن جانشین کیتون شد. ماجرا به فیلم انیمیشنی «لگو» بر میگردد که در سال ۲۰۱۳ اکران شد و اکثر موجودات آن مربع مستطیلی و کسانی هستند که برخلاف سایر نسخههای بتمن ریشهای در این قصهها و اتفاقات آن ندارند و فقط برخاسته از سرخوشیهای زمانه و هیجان ناشی از برخورد موجوداتی کارتونی هستند و کسانی که اگر چه شبیه به بتمن و رقبای او نشان میدهند، اما جدیت آنها را ندارند و در هر حال در یک دنیای کارتونی سیر میکنند و طبعاً محدودیتهای آن را با خود حمل میکنند و اگر چه زنده و فعال و پرجوش و خروشاند، اما وجودشان فقط در همان دنیای کارتونی معنا و مفهوم مییابد و مختص همان جهان است.

شخصیت اصلی تم تولد بتمن که یک تم تولد پسرانه جدید است، از یک شخصیت افسانه ای در یک کتاب آمریکایی پرورانده شده است که تا کنون در فیلم ها، مجموعه های تلویزیونی و بازی های ویدئویی بسیاری حضور یافته و داستانشان از شخصیت بتمن الهام گرفته شده است. همین شخصیت توانسته هست اهمیت پیکار بی نقطه نهایی خود بر برعلیه دشمنان و اشخاص خیانتکار، یکی از اکشن ترین و هیجان انگیزترین فیلم سال های آخر به شمار آید و شما هم بتوانید اهمیت خرید کردن و پوشیدن لباس جور بتمن حس بسیار مثبت و انرژی مهربانی را به دست آورید. بتمن به دلیل اینکه یکی از شخصیت های شجاع کارتونی به حساب می آید مورد علاقه بسیاری از کودکان بوده و به یک اسطوره برای آنها تبدیل شده است و به همین خاطر است که بسیاری از پدر و مادر ها به فکر خرید این لباس برای کودکان خود هستند. شنل بتمن قابلیتهای دفاعی و آیرودینامیکی دارد و برای زنده ماندنش ابزاری ضروری به حساب میآید.

در واقعیت اگر بتمن مدام از پشتبامها میپرید و از ارتفاعات خودش را پایین میانداخت، آن هم فقط به پشتوانه شنل خفاشیاش، به احتمال زیاد جانش را از دست میداد. ریوز مدام میخواست که مجدد اجرا کند، البته پتینسون خسته و ناامید فکر میکرد داراست متعددی تکرار میکند. با پایان این هفته از آبان ماه سال جاری هماکنون نمایش «عشق من حامد بهداد» در یکی از سالنهای نمایش مشهد در حال اجرا است. تام فیلیپس (Tom Phillips)، فردی مطلع از اخبار فورتنایت، بیان کرده است که کاراکتر Midas، شخصیت برتر بتل پس فصل گذشته بوده است و هواداران علاقه ی زیادی به این کاراکتر نشان داده اند.

بروس وین از سن ۱۴ سالگی سفری طولانی و ۱۲ ساله را در سراسر دنیا طی کرد و به یادگیری مهارت های مختلف پرداخت، تمرینات بدنی و فکری ویژهای را پشت سر گذاشت و با لباسی ایده گرفته از خفاش، همچنین به مبارزه با جنایتکاران میپردازد. بروس وین، تک پسر دکتر ثروتمند و نیکوکاری به اسم توماس وین است. اما در فیلم The Dark Knight شنل بتمن به بخش پشتی لباس او متصل شد تا دخالتی در حرکت دستهای بروس وین نداشته باشد. برجستهترین شخصی که نقش بتمن را از بروس وین گرفت و جایگزین او شد، اولین رابین یا این که همان دیک گریسون بود. این آخرین فیلمی بود که مایکل کیتون و تیم برتون با همکاری هم ساختند و بعد از آن بود که کمپانی برادران وارنر صمیم گرفت تا فضای فیلم را خانوادگی تر کند. کاریزمای خاصی هم داشت که آدم را شیفته خودش میکرد (هر چند که در قسمت دوم کاملا تحت الشعاع شخصیت جوکر قرار گرفت). شنل بتمن میتواند به گلایدر بدل شود و به این اجازه را بدهد که بدون نگرانی برای افتادن و مردن، با خیال آسوده از روی پشتبامهای مرتفع گاتهام بپرد و خودش را به باد بسپارد.

حتی یک گلایدر واقعی هم چالشهای خودش را دارد و آنقدرها ایمن نیست، چه برسد به شنلی که میخواهد ادای گلایدر را دربیاورد. لباس های بتمن واقعی با کیفیت بسیار بالا در مدل های مختلفی عرضه شده اند و شما می توانید برای خرید لباس بتمن واقعی در ایران از طریق فروشگاه های معتبر اقدام به تهیه و سفارش این محصول نمایید. لباسی کاملاً سیاه که نماد زرد بتمن را روی خود داشت و تفاوت های بسیاری با لباسی که آدام وست (Adam West) بر تن می کرد داشت. از این رو شما می توانید به راحتی به جهت شستن لباس بتمن شوالیه سیاه اصلی نقاب مبادرت کنید.

در حالت کلکسیونی اکشن فیگور برای نمایش و حالت دکوری استفاده شده و به عنوان اسباب بازی کودک بازی نمیشود. به طوری که دیالوگ های بتمن، لباس بتمن، تنپوش و دستکش بتمن و سایر اقلام مربوط به بتمن از قبیل اسباب بازی های مختلف و تجهیزات متعدد به طور وحشتناکی مورد علاقه ی هواداران واقع شده است. بعد از اینکه بتمن، نقاب سیاه و همراهانش را از آتش گرفتن توسط جوکر نجات میدهد، جیسون را پیدا میکند که در ساختمانی متروکه در حال شکنجه دادن جوکر است. بلوز قرمز با طرح سیاه پس زمینه اسپایدرمن و دارای علامت اسپایدرمن. طرح داستانی فیلم سینمایی «لیگ عدالت زک اسنایدر» تقریبا همان چیزی است که در گذشته، در فیلم جاستس لیگ ساخت سال ۲۰۱۷، تماشا کردیم، اما اینبار به صورت مفصلتر و منسجمتر قصه تعریف میشود. لگو بتمن جاستیس لیگ از روی شخصیت بسیار محبوب بروس وین یا بتمن (Batman) مربوط به فیلم جاستس لیگ اسنایدر کات (Justice League Snyder cut)، آخرین فیلم سینمایی در فاز اول دنیای سینمایی دی سی می باشد. دیمن از طرف لیگ قاتلین و بتمن تعلیم دیده است و در کار با شمشیر نیز بسیار وارد است. پس از مبارزه، کال-ل متوجه میشود که یک زمین کامل نیازی به سوپرمن ندارد و الکساندر از او برای اهداف خود استفاده میکند.

هم عادل و هم آرمان، پیش از اینکه به قهرمانهای محبوبشان بیاندیشند و صفات به اصطلاح مثبت و منفی قهرمانان را به رخ هم بکشند، باید دلیل بیاورند که چرا در مناظرهی تعیین قهرمان برتر، فلان خصلت، یک نکتهی مثبت و یا منفی محسوب میشود. همه اینها به کنار، این شنل حتی در مبارزههای تن به تن هم کاربرد زیادی دارد و بتمن برای کلهپا کردن شرورهای زیادی از شنلش استفاده کرده. اگر پسر شما هم به شخصیت بتمن علاقه دارد شما می توانید با خرید تم تولد بتمن از فروشگاه تم سورتایم برای برگزاری جشن تولد پسر خود حسابی او را غافلگیر کرده و یک مراسم به یادماندنی هم برای فرزند خود و هم برای مهمانان رقم بزنید. سال های قبل از این که مهم فیلم Parasite تاریخ ساز شود، بونگ جون هو یک درام جنایی خارق العاده بر شالوده داستان واقعی یک آدم کش سریالی اهل کره جنوبی تولید که Memories Of Murder نام دارد، فیلمی که تحقیقات نامنظم، بدون مهارت و فاسد همین پرونده توسط نیروهای پلیس محلی را به نمایش می گذارد. اگر بتمن واقعی بود شنلش آنقدرها هم کاربرد نداشت. همانطور که پیشتر توضیح داده شد، لباس خفاشی بتمن بدون شنلش ناقص است و بتمن شنل را فقط برای ایجاد رعب و وحشت نمیپوشد.

آیا میدانستید که توماس «اولین بتمن» در جهان با دی سی محسوب لباس بتمن سفارش میشود؟ Batman Returns «بازگشت بتمن» فیلم بود که در سال ۱۹۹۲ با بودجه ای به اندازه ی ۸۰ میلیون دلار ساخته شد و توانست در باکس آفیس با فروش ۲۶۶ میلیون دلاری خود عالی عمل کند. طراحی لباس مایکل کیتون (Michael Keaton) در دو فیلم عالی بود و می توان آن را یکی از بهترین طراحی های ممکن دانست. محصولی که مشاهده می کنید؛ لگو بتمن جاستیس لیگ، لگو مربوط به دنیای سینمایی دی سی کامیکس می باشد با لباس بتمن . در پی محبوبیت بالای شخصیت بتمن بین مخاطبین، توجه خیلی از طراحان و تولید کنندگان لوازم جشن و تم تولد به سمت این کاراکتر جلب شد. به نظر می­رسد که ریوز قصد ادای دین به سینمای فینچر را داشته، که به خوبی از عهده آن برآمده است. از آنجایی که انتخاب تم های تولد غالبا بر اساس سلیقه ی کودک یا نوجوان صورت میگیرد و شخصیت بتمن یک شخصیت بسیار محبوب و دوست داشتنی برای کودکان و نوجوانان است، به دنبال آن درصد خیلی زیادی از فروش محصولات تم تولد را به خود اختصاص داده است. تم دریا هم برای پسران کم سن و سال و هم برای نوجوان با تزئینات ویژهتر استفاده میشود.

بتمن تا به حال سفر در زمان کرده؟ توجه داشته باشید که محبوبیت استعمال از همین لباس گونه بتمن فراوان بیشتر شده هست و اشخاص بسیاری هم برای به دست آوردن سود بیشتر، محصولات تقلبی را عرضه بازار کرده اند و به جهت اینکه در دام این اشخاص اسیر نشوید مسلما از قبل از خرید خویش به معتبر بودن دکان گزینه نظر دقت داشته باشید. اگر بازیکن تصمیم بگیرد که ۱۰۰ درصد بازی را تکمیل کند، باید کاری بسیار وقتگیرتر از داستان اصلی انجام دهد. طبق گفتهی این کارشناسان اگر بتمن از یک آسمانخراش ۱۵۰ متری پایین بپرد و فاصله بین دو بال گلایدرش (همان شنل) هم ۷/۴ متر باشد، فقط میتواند حدود ۳۵۰ متر پرواز کند، بعد از آن شتاب به ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت میرسد. به گزارش ایران اکونومیست از دفتر رسانه ای جریان حکمت ملی عراق، حکیم در این پیام تاکید کرد: باید از این روزهای مبارک برای متحد کردن ملت عراق در یک گفتمان ملی جامع و یکپارچه کردن همت و مسئولیت در عراق استفاده کنیم. کارشناسان شنل گلایدریِ بتمن را بررسی کردهاند و درباره پرواز کردن با آن نظر دادهاند. یکی از چیزهایی که بتمن بیش از همه به آن وابسته است لباس خفاشیاش (Batsuit) است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار