ابزار مورد نیاز تعمیرات لوازم برقی خانگی و کاربرد هریک از آنها | tamirkaran-iran

آموزشگاه پایتخت فناوری ، دارای سابقه ای چندین ساله در آموزش عناوین مختلف رشته های برق و الکترونیک می باشد و کارآموزان زیادی با شرکت در دوره های ما به مهارت آموزی پرداخته اند. آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات برد الکترونیکی، آموزش نصب دوربین مداربسته و آموزش برق ساختمان از پرطرفدارترین دوره ها بین کارآموزان هستند. یکی از برندهای شناخته شده در بازار ایران تا چند سال پیش برند سامسونگ بود. واردات لوازم خانگی این برند با توجه به همراهی با تحریم های آمریکا از جانب رهبری فرزانه و فرهیخته ما ممنوع اعلام شد.

خدمات تعمیر برد الکترونیکی

در زمان استفاده از این وسایل ممکن است ایراداتی ایجاد شود که با توجه به هزینه بالای خرید لوازم خانگی، مجبور به تعمیر این لوازم شوید. البته در برخی موارد، افراد به دلیل عدم اطلاعات کافی در زمینه عیب یابی و خدمات تعمیر لوازم خانگی، تصمیم به جایگزینی وسایل نو می گیرند در صورتی که با تعمیرات لوازم خانگی می توانند هزینه ها را تا حدود زیادی کاهش دهند. چنانچه برای تعمیرات لوازم خانگی آسیایی (سامسونگ، ال جی، دوو و …) ، اروپایی (آاگ، بوش، کندی، کنوود، ویرپول، زیمنس و …) و آمریکایی (جنرال الکتریک، ویرپول، وستینگهاوس، فریجیدر و …) به تعمیرکاران مجرب و حرفه ای دارید، می توانید با تیم آرا سرویس در تماس باشید . آرا سرویس نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی به صورت گسترده و با کادری مجرب برای انجام امور تعمیرات در منزل در کنار شماست.

علت خیس شدن داخل یخچال و کنترل رطوبت یخچال

در این دوره 30 ساعت آموزش تعمیرات مکانیکی لوازم خانگی و 40 ساعت آموزش تعمیرات مکانیکی لوازم خانگی آموزش داده میشود. شما همواره می توانید برای دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان در زمینه تعمیرات لوازم خانگی خود با کارشناسان ما تماس برقرار کنید، ما به جهت سرعت بخشیدن و سهولت در کار به تعدادی از سوالات رایج شما پاسخ داده ایم. اگر تمایل دارید مشکلات مربوط به تعمیر لوازم خانگی را خودتان حل کنید، این نکات برای شما مفید است. لباس محافظ بپوشید و به خاطر داشته باشید قبل از انجام هر کاری وسیله را از برق جدا کنید.

  • تعمیرات و تعویض قطعات متحرک در لوازم خانگی بسیار راحت بوده و دسترسی به آنها نیز راحت تر از قطعاتی مانند برد الکترونیکی یا موتور دستگاه می باشد.
  • چنانچه برای تعمیرات لوازم خانگی آسیایی (سامسونگ، ال جی، دوو و …) ، اروپایی (آاگ، بوش، کندی، کنوود، ویرپول، زیمنس و …) و آمریکایی (جنرال الکتریک، ویرپول، وستینگهاوس، فریجیدر و …) به تعمیرکاران مجرب و حرفه ای دارید، می توانید با تیم آرا سرویس در تماس باشید .
  • اما ما این ضمانت را می دهیم که عیب یابی و رفع عیب دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن انجام شود.
  • نگهداری و تعمیر این لوازم امری بسیار مهم بعد از انتخاب درست آن می باشد.
  • نحوه تعمیر هر کدام از محصولات یک کمپانی به شما آموزش داده می شود.
مجله خبری تعمیر کاران ایران لوازم خانگی در صورت ایجاد خرابی و یا بروز عیب در ان ها ، باید توسط یک فرد متخصص عیب یابی و تعمیر گردد. اگر عیب بوجود امده در دستگاه به موقع رفع نشود ممکن است منجر به اسیب رسیدن به دستگاه برقی شود و پس مدتی دیگر به خوبی کار نکند. انتخاب تکنسین مربوط برای رفع عیب دستگاه نیز خود امری مهم و ضرروری می باشد زیرا اگر فردی متخصص را انتخاب نکنید، نیز به دستگاه اسیب وارد میشود. این دوره هم شامل مباحث تعمیرات برد لوازم خانگی و هم مباحث تعمیرات مکانیک لوازم خانگی می باشد. برخی دیگر از سایر دوره های دایر در آموزشگاه فن آموزان آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش plc ، آموزش نصب دوربین مداربسته ، آموزش برق ساختمان ، آموزش تعمیرات لپ تاپ، آموزش نصب کرکره برقی و … می باشد. برای اطلاع از لیست تمامی دوره ها به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.

تعمیرات کولر گازی

نـیروهــای خــدماتی برای جلب اعتماد شما دارای گـواهی عــدم سـوء پـیشینه، احراز هویت، مدارک فنی و سفته نزد آچاره هستند و از فیلترهای تأیید صلاحیت ما عبور کرده‌اند. در صورتی که دستگاه نیاز به قطعه خاص داشته باشد زمان رفع عیب کمی طولانی تر می شود. پس از ثبت اطلاعات شما در سیستم، کارشناس ما با شما تماس برقرار کرده و جهت مراجعه حضوری هماهنگی لازم را انجام می دهد.

http://clothesonlineshop.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار