آموزش صرافی کوینکس آموزش معامله گری و نحوه دریافت جایزه Coinex میهن سیگنال

آموزش صرافی کوینکس آموزش معامله گری و نحوه دریافت جایزه Coinex میهن سیگنال

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود. مجددا وارد صفحه تایید برداشت شده و در صورت مورد قبول واقع شدن صفحه مذکور روی گزینه تایید کلیک می‌شود تا فرایند ارسال وجه انجام گیرد. برای اتصال به حساب صرافی کوینکس باید اپلیکیشن آن را از گوگل پلی دریافت و نصب کنید. در کل کوینکس از اکثر ارزهای معروف بازار پشتیبانی می‌کند و مشکلی از این لحاظ نخواهید داشت. همچنین چند وقت قبل ارز IOTA نیز به لیست پشتیبانی اضافه شد.

از نظر حریم خصوصی، شرکت کوینکس اعلام کرده که برخی از اطلاعات شخصی کاربران را برای به اشتراک‌گذاری، تبلیغ و توصیه محصولات کوینکس در خارج از این پلتفرم به اشتراک می‌گذارد. سفارش با قیمت بازار، شما در این روش فقط مقدار ارزی که می خواهید خریداری کنید را وارد می‌کنید. در ستون سمت راست نیز لیست سفارشات خرید و فروش در صرافی به صورت لحظه ای قرار گرفته است. در کادر بالا شما می توانید در قسمت Email، بعد از اینکه رمز عبور یکبار مصرف خود را یا با گوگل آتنتیکیتور و یا با sms code، فعال کردید حتی ایمیل ثبت نامی یا همان نام کاربری خود را تغییر دهید.

  • همچنین، این صرافی نسخه موبایلی هم دارد، که می‌توانید به‌راحتی آن را نصب کرده و از این طریق وارد صرافی شوید.
  • میزان کل دارایی رمزارز در بخش Available نمایش داده می شود.
  • برای دانستن مقادیر دقیق، کافی است به پایین صفحه اصلی آنها بروید.
  • در سمت راست این صفحه شما سفارش‌های فعال خرید و فروش را مشاهده می‌کنید و در وسط صفحه نمودار قیمت ارزدیجیتال موردنظر را براساس تایم زمانی خاص (دقیقه‌ای، ساعتی، روزانه و هفتگی و … ) مشاهده می‌کنید.
  • همان‌طور که گفته شد، مردم تمام کشورهای جهان می‌توانند از صرافی کوینکس استفاده کنند.
  • البته تکته قابل تامل در معاملات لوریج این است که اگر در همین شرایط ارزش بیت کوین 10% کاهش پیدا کند شما به جای از دست دادن 10 دلار، مبلغی معادل 1000 دلار ضرر می کنید.

به عنوان مثال اگر Amount را برابر 1 بیت کوین و قیمت را برابر 48,000 وارد کنیم و اهرم هم برابر 3 باشد، در این صورت به صورت حدودی باید 16,000 تتر از دارایی خود را وارد این معامله نمایید. کد زد فیشینگ صرفا برای اینه که بدونید این سایت اصلی کوینکس هست یا نه. برای ورود به قسمت فیوچرز مثل آموزش قبلی باید بر روی فیوچرز که مشخص شده کلیک کنید. پس از ورود به قسمت فیوچرز به عنوان اولین ورود شما به فیوچرز coinex یک کارت تعهد مانند نشون میده که هشدار ریسک هست و شما این متن رو مطالعه کنید و بر روی شرایط را میپذیرم کلیک کنید. قسمت فیوچرز کوینکس خیلی شبیه به قسمت اسپات هست اما تفاوت این دو در عکس زیر مشخص خواهد شد.

معاملات مارجین کوینکس

سازنده این استخر استخراج بیت کوین و همچنین صرافی کوینکس یکی است. این صرافی دارای رابط کاربری بسیار خوب می باشد و کاربر پسند است. صرافی کوینکس “coinex exchange “دارای ویژگی هایی همچون کارمزد پایین، سرعت پردازش بالا و همچنین امنیت بالا می باشد.

کاربران صرافی کوینکس می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و به صورت مستقیم برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال از این مهم استفاده نمایند. البته برای این منظور باید به صورت کامل بدانید که استخراج ارز دیجیتال چیست و چه فرایند برای رسیدن به سود در آن لازم است. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از صرافی kucoin ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. این صرافی دیگر خدماتی که مربوط به ترید ارز دیجیتال است ارائه می دهد.

مزایای صرافی CoinEX

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار