آموزش جامع ثبت نام در صرافی کوینکس -ایران ارز دیجیتال

در هنگام معامله تغییر قیمت ارز مهم نیست. از طریق این صرافی امکان انجام معاملات بزرگی همچون معامله مارجین وجود دارد و این معاملات به کاربرانی که دارای حرفه و مهارت بالایی در این زمینه می باشند توصیه می شود. لازم است که این ویژگی را در بخش کاربری خودتان حتما صرافی coinex برای ایرانیان فعال کنید. البته باید متذکر شویم که صرف کم بودن یا زیاد بودن تعداد فالوورها نباید ملاک این بررسی باشد. در طرح اول این برنامه کاربران باید حداقل معادل ۴۰۰ دلار توکن BDT را به این صرافی واریز کنند. آنها را در قسمت های مربوطه وارد کنید. پس از اینکه معامله خودتون رو انجام دادین اطلاعات و میزان سود و ضرر و لیکویید شما در قسمت مشکی رنگ نشون داده میشه.

استخر استخراج یکی از مهم ترین و معروف ترین نوع استخر های استخراج ارز دیجیتالی در سر تا سر جهان می باشد، که خود این صرافی یکی از انشعابات اصلی استخر های استخراجی به حساب می آید. با توجه به گزارش های متعدد کاربران در طی هفته های اخیر مبنی بر بسته شدن حساب هایشان و همچنین مسدود شدن داراییهای موجود در صرافی های Kucoin و Bybit م علل خصوص صرافی بای بیت در حال حاضر بهترین صرافی ای که میتوانید با آن معاملات فیوچرز انجام دهید صرافی کوینکس میباشد. شاید برای شما سوال شده باشد که اگر مشکلی در حین کار برایم پیش آمد ، یا یک چیزی را در اینترنت پیدا نکردم ، یا خواستم انتقادات یا پیشنهادات بدهم یا … اگر بخواهیم با کوینکس آشنا شویم ، ابتدا باید با این پلتفرمها آشنا شویم . سند های مربوط به میزان CET نگهداری شده (CET های موجود در آدرس هایی غیر از کوینکس نیز مشمول این قاعده هستند) هر روز سال 0.00UTC تنظیم می شوند.

همچنین یاد گرفتیم که چگونه در صرافی کوینکس ترید کنیم. دارایی های صرافی کوینکس بر روی والت های چند امضایی نگه داری می شود و از این بابت از امنیت بالایی برخوردار است و همچنین امکانات امنیتی مناسبی برای کاربران فراهم می کند که این امکانات شامل 2FA یا تایید دو مرحله ای و کد آنتی فیشینگ می باشد که پیشنهاد می شود حتما آنها را فعال کنید. از این پس علاوه برای انجام کارهای مختلف از جمله ورود به صرافی و برداشت وجه علاوه بر وارد کردن رمز عبور نیاز به وارد کردن کد تایید نرم افزار Google authenticator نیز خواهید داشت فقط به این نکته توجه کنید که هنگام فعال کردن نرم افزار Google authenticator یک کلید ریکاوری به شما می دهد که حتما باید ان را یادداشت کنید چون در صورتی که گوشی موبایل شما به هر دلیلی در دسترس نباشد یا نرم افزار حذف شود فقط با این کلید ریکاوری میتوانید دوباره اقدام به دسترسی به Google authenticator کنید.

چون در صورت خطا و عدم انتخاب درست و ورود اشتباه، کل سرمایه شخص از بین می رود. صرافی کوینکس تنها در کشور چین هیچ خدماتی را به کاربران ارائه نمی دهد و دچار خطا می شود. صرافی کوینکس در کشور های مختلفی از جمله: کشور جمهوری اسلامی ایران، کشور عراق، کشور افغانستان، کشور یمن، کشور سودان و سایر کشور ها در حال فعالیت می باشد و هیچ مشکلی در ارائه خدمات ندارد. صرافی کوینکس یک کیف پول دارد که کاربران به صورت شخصی می توانند از کیف پول خود استفاده کنند و امینت کیف پول خود را افزایش دهند و دچار هیچ نوع کلاهبرادی و دزدی نشوند. هیچ صرافی برای نگه داری طولانی مدت دارایی های شما مناسب نیست و همانگونه که از اسم صرافی پیداست از آنها فقط بعنوان یک صرافی استفاده کنید و نه کیف پول، و در صورتی که میخواهید داراهایی خود را به صورت بلند مدت نگه داری کنید از والت استفاده کنید.

آنها را در قسمت های مربوطه وارد کنید.

صرافی کوینکس یک صرافی است که شامل استفاده از استخر استخراج می باشد. تعداد بالایی از ارزهای دیجیتال برای مبادله وجود دارد،.سپرده های رایگان،.ساختار شفاف هزینه،.هزینه های پایین معاملات، استفاده آسان،.دسترسی جهانی با خیال راحت و بدور از تحریمها ی ضد ایرانی،.مراحل ثبت در این صرافی بسیار سریع است و نیاز به مخفی کاری هویت نمیباشد،.برنامه تلفن همراه، در صرافی کوینکس CoinEx بر خلاف صرافی بایننس. صرافی کوینکس در کنار صرافی بایننس جز پر طرفدارترین صرافی ها در زمینه معامله ارزهای دیجیتال محسوب می شود. صرافی کوینکس یکی از معروف ترین و جدید ترین نوع صرافی پر از قدرت است که هیچ نوع تحریمی آن را تهدید نمی کند و باعث محدودیت فعالیت آن نشده است و همین امر سبب شده است که ما بین کاربران ایرانی صرافی کوینکس یکی از پر طرفدار ترین و مشهور ترین صرافی به حساب آید. در صورتی که به صرافی کوینکس احراز هویت و مدارک شخصی خود را ارسال کردید قادر به انتقال و جا به جایی مبلغی به اندازه یک میلیون دلار در روز می شوید و یا اینکه از حساب خود به اندازه یک میلیون دلار برداشت کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار