آموزش ثبت نام و ساخت حساب در صرافی کوکوین همراه با عکس گام به گام بیت سرور

این صرافی بیش از 200 ارز دیجیتال در 400 بازار مختلف دارد. کوکوین در فهرست 10 صرافی برتر جهان قرار دارد که بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داده است. اینوست یار به شما کمک می کند تا با بازارهای مالی آشنا شوید و نحوه درآمدزایی از آن ها را یاد بگیرید. اینوست یار با ارائه بهترین دوره های آموزشی و برگزاری کلاس های آنلاین، شما را در مسیر آزادی مالی و تبدیل شدن به یک معامله گر حرفه ای در بازارهای مالی یاری می کند. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام در کوینکس با گوشی لطفا از سایت ما دیدن کنید. از طریق منوی بالا در صرافی نوبیتکس، روی دکمه‌ی “بازارهای اصلی” کلیک کنید. پس از وارد کردن کد تایید، پاپ آپ دیگری باز می‌شود که باید روی دکمه‌ی Okay, I Understand کلیک کنید.

مطابق توضیحات قبلی نوع ارز را تعیین کنید و سفارش را روی حالت Stop Limit قرار دهید. سپس تصویری می‌بینید که در آن مجموعه‌ای از حروف و کاراکتر وجود دارد. این کد امنیتی را با کپی کردن در یک مکان امن نگهداری کنید. درصورتیکه اپلیکیشن Google Authenticator را حذف کنید از این کد برای بازیابی استفاده می‌شود. کوکوین تمایل دارند ارزهای کوچکی را که پتانسیل رشد بالایی دارند لیست کند به همین دلیل بسیاری از ارزهای این صرافی ممکن است برای شما ناشناس باشد.

وارد حساب کاربری خود در صرافی کوکوین شوید و روی آواتار حساب کاربری خود کلیک کرده و روی Account Security کلیک کنید. در آخرین بخش آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین باید باکس قوانین و مقررات را تیک بزنید. پس از کلیک بر گزینه ثبت‌نام، صرافی ممکن است که در این بخش ربات نبودن شما را بررسی کند که باید عکس‌های درخواست شده را انتخاب نمایید.

این مقاله صرفا آموزشی است و مجموعه خانه سرمایه صرافی کوکوین را تایید یا رد نمی کند و صرفا نحوه فعالیت در آن را آموزش داده است. بدون نیاز به vpn و vps در صرافی کوکوین وارد شوید و خرید و فروش خود را انجام دهید. تیم سرمایه دیجیتال در سال ۹۷ به طور رسمی شروع به فعالیت گسترده در حوزه تحلیلبازار های مالی ، آموزشتحلیل تکنیکال ، آموزش ترید و سرمایه گذاری ، آموزش های رایگان در حوزه رمز ارزها می کند . اگر گزینه market انتخاب کنید ، برای شما روی اون عدد سفید رنگ که بهترین قسمت حال حاضر مارکت هست خرید یا فروش انجام میده .

آموزش کامل استفاده از صرافی کوکوین KuCoin

سپس از ما میخواهد که یک پسورد ترید 6 رقمی ( عددی ) تعیین کنم. جهت عضویت در صرافی ابتدا به سایت رسمی صرافی وارد شوید و سپس منوی Sign Up را انتخاب کنید. در اینصورت می تواند آشنایان خود را به کار با صرافی KuCoin دعوت کند. از این طریق ضمن کمک به معرفی KuCoin می تواند از انجام معاملات Spot، Future و Margin دعوت شدگان خود، نیز کمیسیون دریافت نماید. در تنظیم هریک از موارد وقتی روی هر کدام کلیک کنیم یک کادر خالی نمایش می شود که می توانیم عبارت مورد نظر خود را وارد کنیم و با زدن کلید Set آن را ذخیره نماییم. امکان دارد فرایند ثبت نام شما طول بکشد در اینصورت از شما خواسته می شود که دوباره روی فرستادن کد کلیک کنید تا کد جدیدی برای شما فرستاده شود و پس از آن ثبت نام را کامل نمایید.

احراز هویت صرافی کوکوین

برای افزایش اطلاعات خود در مورد جزئیات قرارداد آتی مورد نظر، در منوی اصلی قراردادهای آتی بر گزینه References کلیک کنید و بر جزئیات قرارداد یا Contract Specification کلیک کنید. برای استفاده و معامله در منوی قرار‌دادهای آتی باید حساب قرار‌دادهای آتی را شارژ کنید و میزان پولی که می‌خواهید را به این حساب وارد کنید. برای انجام معاملات اهرم‌دار در صرافی KuCoin می‌توانید از قسمت Margin Trading استفاده کنید و هم از قرار‌دادهای آتی یا Futures که معمولا دارای اهرم‌های بسیار بالاتری نیز هستند. در صورتی که جفت‌ارز مورد نظر خود را در لیست پیدا نمی‌کنید، می‌توانید اسم آن را در قسمت مشخص‌شده با فلش، جستجو کرده و آن را پیدا کنید. در این پنل شما می‌توانید معاملات خود را به صورت نقدی یا اهرم‌دار انجام دهید. توجه داشته باشید که برای انجام معاملات در قسمت نقدی باید حساب مخصوص معاملات نقدی یعنی Trading Account‌ خود را شارژ کنید.

معایب صرافی کوکوین چیست؟

آموزش ثبت نام و ساخت حساب در صرافی کوکوین همراه با عکس گام به گام بیت سرور

طبق گفته ی سایت صرافی کوکوین اگر 5 بار پسورد اشتباه وارد بشه حساب برای 2 ساعت قفل میشه. اگر مبلغ قابل توجهی بود میتونید بفروشید و در غیراینصورت میتونید از KCS برای پرداخت کارمزد داخل صرافی کوکوین استفاده کنید. اما حساب هایی که ما ایرانی ها از کشور ایران ایجاد می کنیم هیچ کدوم احرازهویت شده نیست و در صورتی که اطلاعاتش دست فردی باشه که امکان احراز هویت داشته باشه قطعا قابل خالی کردن هست. اما صرافی کوینکس این امکان وجود داره که با مدارک ایرانی هم احراز هویت انجام بدید و استفاده کنید. صرافی کوکوین در هر شبانه‌روز 50 درصد از کارمزدهای دریافتی از تراکنش‌ها را به عنوان پاداش در قالب توکن KCS بین کاربران توزیع می‌کند.

البته او به این موضوع بسنده نکرد؛ بلکه اسنادی مبنی بر سرمایه‌گذاری‌های جدید در شرکت کوکوین ارائه کرد که ارزش آن را در سال 2022 به بیش از 10 میلیارد دلار رسانده است. نکته شایان توجه این است که تمام کاربرانی که توکن KCS نگهداری می‌کنند، در مقایسه با کاربران دیگر صرافی کوکوین در سطح بالاتری قرار می‌گیرند. به همین دلیل، این دسته از افراد از مشاوره اختصاصی کارشناسان صرافی نیز بهره‌مند می‌شوند و کیفیت خدمات دریافتی آن‌ها در صرافی کوکوین ارتقا می‌یابد. به این ترتیب، می‌توانید وجه مدنظر را از حساب کاربری خود به کیف پول دیگری منتقل کنید.

بر اساس دسته بندی و حوزه ای که انتخاب می کنید به شما پیشنهاد ایجاد سبد سرمایه گذاری می دهد. در ویدیو زیر بصورت کامل در مورد بخش AI Portfolio صرافی کوکوین صحبت خواهیم کرد. بهتون آموزش میدیم چطور از این بخش می تونید استفاده کنید. و سبدگردانی پورتفوی خودتون رو بسپرید تا آموزش صرافی کوکوین بصورت رایگان براتون انجام بده. صرافی کوکوین این امکان را فراهم کرده که کاربران حداقل با 1 دلار هم بتونن از خدماتش استفاده کنند و این موضوع بصورت شفاف در صفحه اصلی وبسایت کوکوین اعلام شده.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار