ابتدا عکسی از اینترنت از همان قسمتی که لازم داشتیم پیدا کردم. این واقعاً تمام چیزی است که باید از آن عبور می کردیم. از آنجایی که ما فقط خود شیفتر را داشتیم. اندازه های دیگری که من داشتم اندازه فنر و ابعاد باز شدن چوب پایین بود. من عکس را در Adobe Illustrator آوردم و اندازه عکس را طوری تغییر دادم که اندازه سوراخ کمی بزرگتر از اندازه چوب پایین شناخته شده 20 میلی متر باشد. بر اساس آن، من درجه ای که در آن عکس گرفته شده است را برون یابی کردم. پس از آن، محیط بیرونی توپ، ارتفاع توپ و ارتفاع کلی را محاسبه کردم.
از اینجا، قبل از روانکاری مکانیزم، فیت خشک را انجام دادیم. آنها در شب و روز بهتر به نظر می رسیدند و این بدون هیچ گونه گریس بود. برای آخرین بار شیفتر را برداشتیم، تمام اجزا را چرب کردیم و مجموعه شیفتر را دوباره نصب کردیم. احساس 100٪ OEM بود و هر چرخ دنده بدون حرکت جانبی در هنگام دنده تعریف شده بود. Reverse نسبت به قبل بسیار متفاوت بود، که ممکن است کمی برای مشتری نیاز داشته باشد. (به نحوی خوب)
در نتیجه
از آنجایی که ما قطعات جایگزین را با رزین دمای بالا چاپ می کنیم، باید نرخ انقباض را محاسبه کنیم. این معمولا بین 1-3٪ است. با استفاده از یک ریاضی ساده، این عدد باید حدود 103٪ باشد. برای اندازه گیری ایمن، ما 100٪ تا 104٪ چاپ کردیم. علاوه بر این، مقداری حاشیه خطا وجود داشت. تقریباً یک ساعت طول می کشد تا اینها چاپ شوند، بنابراین وقتی شروع به مونتاژ شیفتر کردیم، همه گزینه ها را می خواستیم. قسمت 104% بهترین تناسب را داشت، اگرچه 103% کار می کرد، ما مقداری تحمل می خواستیم.
اتصالات پایین
هفته گذشته، جاناتان فنی ما و من توانستیم کریگ را تعمیر کنیم (فیلم های مسابقه ای) شیفتر پورشه 356b 1960. هنگام رانندگی با این پورشه زیبا، یافتن دنده دشوار بود و تعویضهای بسیار شلخته انجام میداد. این به این دلیل بود که توپ اصلی را از دست داده بود. همچنین مقداری ورق فلزی بد ساخت داشت که از طرف مالک قبلی نصب شده بود که به وضعیت کمکی نمی کرد. ما با کریگ در مورد این نگرانی صحبت کرده بودیم. ما تصمیم گرفتیم که اکنون زمان انجام این کار است.
شروع پروژه
از آنجایی که ما شش چاپگر سه بعدی مختلف (رزین SDA و فیلامنت FDM) داریم، توانایی چاپ پلی اورتان و سایر اجزای مصنوعی را داریم. با ابعاد صفحه ساخت از 4-1/2 اینچ × 2-1/2 اینچ x 6 اینچ قد تا 16 اینچ × 16 اینچ در 17 اینچ قد – احتمالات تقریباً بی پایان هستند.
اطلاعات / برنامه زمانبندی
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تعمیر خودروی کلاسیک اروپایی یا پورشه خود، لطفا با شماره 0627-254-425 تماس بگیرید. همچنین می توانید با کلیک بر روی اینجا به ما ایمیل بزنید. Meister Werks European & Import است واقع در یک بلوک جنوب از رنتون لندینگ در رنتون، WA، روبروی خیابان بوئینگ سابق و در ضلع غربی کارخانه Paccar / Kenworth.
سپس، Fusion 360 را باز کردم تا پیش نویس فایل CAD خود را شروع کنم. با استفاده از یادداشت های ما از ابعاد تصویر JPG اینترنتی، توانستم به این نقاشی برسم.
پرینتر سه بعدی
در حالی که من در حال طراحی و چاپ قطعات بودم، رسانه جاناتان محفظه شیفتر را منفجر کرد و یک پوشش سبک از رنگ اپوکسی ساتن روی آن قرار داد. ما این را در خانه پودر می کردیم، اما مشتری همان روز داشت می گرفت. پوشش پودری چند ساعت به پروژه اضافه می کند. اگر در آینده نیاز به اصلاح داشته باشیم، آن را پودر می کنیم. جداسازی قطعات نسبتاً ساده است، بنابراین نباید زمان زیادی را به آن اضافه کنید.
مونتاژ
جاناتان در حال نصب اتصال شیفت خشک است