بازسازی شیفتر پورشه 356b 1960

ابتدا عکسی از اینترنت از همان قسمتی که لازم داشتیم پیدا کردم. این واقعاً تمام چیزی است که باید از آن عبور می کردیم. از آنجایی که ما فقط خود شیفتر را داشتیم. اندازه های دیگری که من داشتم اندازه فنر و ابعاد باز شدن چوب پایین بود. من عکس را در Adobe Illustrator آوردم و اندازه عکس را طوری تغییر دادم که اندازه سوراخ کمی بزرگتر از اندازه چوب پایین شناخته شده 20 میلی متر باشد. بر اساس آن، من درجه ای که در آن عکس گرفته شده است را برون یابی کردم. پس از آن، محیط بیرونی توپ، ارتفاع توپ و ارتفاع کلی را محاسبه کردم.

از اینجا، قبل از روانکاری مکانیزم، فیت خشک را انجام دادیم. آنها در شب و روز بهتر به نظر می رسیدند و این بدون هیچ گونه گریس بود. برای آخرین بار شیفتر را برداشتیم، تمام اجزا را چرب کردیم و مجموعه شیفتر را دوباره نصب کردیم. احساس 100٪ OEM بود و هر چرخ دنده بدون حرکت جانبی در هنگام دنده تعریف شده بود. Reverse نسبت به قبل بسیار متفاوت بود، که ممکن است کمی برای مشتری نیاز داشته باشد. (به نحوی خوب)

در نتیجه

از آنجایی که ما قطعات جایگزین را با رزین دمای بالا چاپ می کنیم، باید نرخ انقباض را محاسبه کنیم. این معمولا بین 1-3٪ است. با استفاده از یک ریاضی ساده، این عدد باید حدود 103٪ باشد. برای اندازه گیری ایمن، ما 100٪ تا 104٪ چاپ کردیم. علاوه بر این، مقداری حاشیه خطا وجود داشت. تقریباً یک ساعت طول می کشد تا اینها چاپ شوند، بنابراین وقتی شروع به مونتاژ شیفتر کردیم، همه گزینه ها را می خواستیم. قسمت 104% بهترین تناسب را داشت، اگرچه 103% کار می کرد، ما مقداری تحمل می خواستیم.

اتصالات پایین

نمای نزدیک مجلس